کد خبر: ۲۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 02
شفا آنلاین:بر طبق بررسی‌ها، بیش از 80 درصد سردرد‌ها نشانه‌ی مشکلی جدی نیستند و اگر با عارضه‌ی دیگری همراه نباشند، پس از مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابند.
به گزارش شفا آنلاین،سعید ترابیان زاده، متخصص مغز و اعصاب گفت: سردردعارضه‌ای بسیار شایع است و همه افراد جامعه بارها و بارها آن را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه بهترین روش مقابله با سردرد پیشگیری از وخیم شدن آن است، تصریح کرد: بهتر است از عواملی که موجب بروز سردرد می‌شوند تا حد امکان پرهیز کرد و در واقع احتمال بروز سردرد را در خود کاهش داد. 

ترابیان‌زاده افزود: مصرف کم‌آب، رژیم‌های غذایی سخت و مصرف برخی از مواد اعتیاد آور و هم‌چنین نداشتن تحرک کافی و فعالیت ورزشی، از عوامل مهم بروز سردرد است. 

وی با بیان این‌ که اغلب سردردها چندان طولانی نیستند، تأکید کرد: بر طبق بررسی‌ها، بیش از 80 درصد سردرد‌ها نشانه‌ی مشکلی جدی نیستند و اگر با عارضه دیگری همراه نباشند، پس از مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابند. 

ترابیان زاده خاطر نشان کرد: افرادی که به طور مکرر دچار سردرد می‌شوند، نباید ناامید شوند چرا که با مراجعه به موقع به پزشک و استفاده از برخی رو‌ش‌های درمانی، احتمال بهبودی کامل آن‌ها تا حد بسیار زیادی وجود خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: