کد خبر: ۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 30
شفاآنلاين:چهارمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه جاری به مدت 3 روز در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش شفاآنلاين، دکتر بابک شریف کاشانی دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران با بیان اینکه کنگره پیش رو با رویکرد و نگاهی ویژه به مبحث نارسایی قلب  برگزار میگردد به اعلام محورهای برگزاری کنگره پرداخت و اظهار نمود: پیوند قلب، فشارخون و نارسایی قلب از جمله محورهای اصلی برگزاری این کنگره است.

وی به تبیین اهداف مورد نظر از برگزاری کنگره پرداخت و اظهارداشت: این کنگره با سه هدف ارایه جدید ترین مطالب برای پزشکانی که در این رشته فعالیت دارند، ایجاد ارتباط مناسب با گروههای همسو در کشورهای منطقه و معرفی دستاوردهای کشورمان به مهمانان خارجی برگزار می گردد.

رئیس بخش قلب و عروق بیمارستان مسیح دانشوری از برگزاری سه کارگاه تخصصی با موضوعات اکوی سه بعدی قلب، الکتروفیژیولوژی و روش عملی ترک سیگار در حاشیه کنگره خبر داد و گفت: روال سنوات گذشته در کنار برنامه علمی کنگره نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی با حضور شرکتهای فعال این بخش در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی پرپا خواهد بود.      

دبیر اجرایی کنگره با اعلام حضور بیش از 15 نفر از اساتید مطرح و صاحب نام بعنوان سخنران، افزود: گروه قلب عروق و مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مشارکت علمی انجمن جهانی نارسایی قلب و انجمن نارسایی قلب کشور ترکیه برگزار کننده این کنگره هستند و با توجه به سوابق موفق علمی برگزاری کنگره در دوره های گذشته و استقبال گسترده همکاران محترم از این رویداد علمی  این کنگره نیز دارای حداکثر امتیاز بازآموزی خواهد بود.

شریف کاشانی در پایان ضمن دعوت از تمامی همکاران پزشک جهت حضور در این رویداد علمی از مدیران شرکتهای فعال دارویی و تجهیزاتی نیز جهت حضور در بخش نمایشگاهی کنگره دعوت بعمل آورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: