کد خبر: ۲۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 27
شفا آنلاین-بزرگترین گردهمایی دندان‌پزشکان کشور با سابقه بیش از نيم قرن با حضور بیش از هشت هزار شرکت کننده و اساتید برجسته از دیگر کشور‌ها ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۳ به مدت ۴ روز در محل اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علي تاجرنيا با بیان اینکه فراگیرترین کنگره دندانپزشکی کشور با 6000 شرکت کننده و 2000 بازدید کننده از نمایشگاه جانبی آن برگزار می شود اظهار کرد: در این کنگره موضوعات 12 رشته تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی مطرح خواهد شد و موضوع آن «اصل بیمار محوری با عنایت به تاریخچه دندان‌پزشکی نوین در ایران» خواهد بود.

دبير اجرايي پنجاه و چهارمين کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران از پذیرش 110 مقاله علمی از مجموع 500 مقاله ارسالی به این کنگره خبر داد و افزود در مدت 4 روز برگزاری، 150 سخنرانی از سوی اساتید برجسته داخلی و خارجی ارایه خواهدشد.

تاجرنيا گروه هدف این کنگره را تمامی رشته های دندانپزشکی اعم از متخصصان، دندانپزشکان عمومی، بهداشت کاران دهان و دندان، تکنسین های پروتزای دندانی و دانشجویان دندانپزشکی نام برد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی با شرکت 340 غرفه در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع خبر داد و افزود این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی کشور به شمار می رود که همزمان با این کنگره برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: