کد خبر: ۲۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 26
دانشجویان متقاضی از امروز 4 شهریور ماه به مدت 5 روز تا 9 شهریور ماه سال جاری فرصت دارند درخواست‌های خود را برای دریافت ارز دانشجویی‌ در سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ثبت کنند
شفاآنلاین>بیمه و بانک> رئیس سازمان‌ امور دانشجویان وزارت علوم از آغاز تخصیص ارز دانشجویی به دانشجویان متقاضی و شرایط دریافت آن خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،مجتبی صدیقی‌ رئیس سازمان‌ امور دانشجویان وزارت علوم درباره آغاز تخصیص ارز دانشجویی از امروز خبر داد و گفت: دانشجویان متقاضی از امروز 4 شهریور ماه به مدت 5 روز تا 9 شهریور ماه سال جاری فرصت دارند درخواست‌های خود را برای دریافت ارز(currency) دانشجویی‌ در سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویانی‌ که نتوانسته‌اند در 6 ماه اول ثبت نام خود را کامل کنند یا مدارکشان‌ ناقص بوده است می‌توانند با ورود به  سامانه نشا مدارک خود را کامل کنند و این سیستم(System) از امروز برای دانشجویان فعال است.

رئیس سازمان‌ امور دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: فرم‌های درخواست ارز برای بازه‌ زمانی اول فروردین تا 31 شهریور ماه در این سامانه بارگذاری‌ شده است و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آن ثبت نام خود را کامل کنند و تا  پایان شهریور ماه سال جاری این دانشجویان به بانک معرفی و ارز خود را دریافت می‌کنند.

صدیقی‌ یادآوری کرد: این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و دانشجویان باید توجه داشته باشند در مهلت زمانی مقرر شده با ورود به سامانه ثبت نام خود را کامل کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: