کد خبر: ۲۰۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 09
اگر شما همیشه از یک پوزیشن خاص برای روابط جنسی تان استفاده می کنید، حتما همسرتان از شما می خواهد که در روش تان تنوع دهید و پوزیشن های دیگر را نیز امتحان کنید
شفاآنلاین>سلامت جنسی > در یک دنیای ایده آل هم زن و هم مرد باید انتظارات جنسی که از یکدیگر دارند را به همسرانشان بگویند. اما اگر سوالاتی نیز پیش بیاید، نرمال است. خواسته مردها در روابط جنسی چیست؟ مردان معمولا انتظارات جنسی بالایی دارند و اگر بخواهید همه ی آن ها را ارضا کنید، اندکی مشکل است. در اینجا به ۱۳ مورد از خواسته مردها در روابط جنسی اشاره می کنیم.

به گزارش شفاآنلاین، البته همانقدر که شما برای آن ها وقت می گذارید، آن ها نیز باید همان کار را کنند تا شما نیز لذت ببرید. اما همسری که می تواند دقیقا بگوید که از رابطه جنسی چه می خواهد، خودش نیز می تواند شما را به خوبی ارضا کند.

برخی مردان اندکی خجالتی تر و مودب تر هستند، اما باز هم از گفتن این مسائل نمی ترسند.

    مردان دوست دارند در پوزیشن های مختلف، با شما ارتباط برقرار کنند

اگر شما همیشه از یک پوزیشن خاص برای روابط جنسی تان استفاده می کنید، حتما همسرتان از شما می خواهد که در روش تان تنوع دهید و پوزیشن های دیگر را نیز امتحان کنید.

بر عکس باور عمومی درباره خواسته مردها در روابط جنسی مردان از ارتباط جنسی سریع و عجله ای خوششان نمی آید.

هیچکس نیست که دوست داشته باشد راحت بخوابد و از پوزیشنی که راحت است بیرون بیاید، اما اگر همسرتان میل جنسی بالایی داشته باشد، حتی دوست دارد با شما در اتاق نشیمن، آشپرخانه و… نیز ارتباط جنسی داشته باشد.

    از ارضا کردن شما لذت می برد

در نظر داشته باشید که روابط زناشویی مانند یک پروژه ی گروهی است و شما واقعا می خواهید که در آن موفق شوید (به ارگاسم برسید).

اعضای گروه شما تا دائم درحال مذاکره هستند اما وقتی ساعت ۳ نیمه شب می شود و پیش از هر گونه اتفاق خاصی، شما هیچ نزدیکی به نمره ی الف (ارگاسم) نداشته اید، پس باید برای آن اقداماتی انجام دهید.

پس می توانید پیش از به ارگاسم رسیدن باید معاشقه داشته باشید. خواسته مردها در روابط جنسی این است که به همسرتان اجازه دهید تا هر کاری که برای ارضای شما لازم می بیند را انجام دهد، پس از مدتی او دقیقا یاد می گیرد که چگونه شما لذت می برید.

این معاشقه های پیش از رابطه، باعث ارگاسم شما و لذت او می شوند.

    مردان انتظار دارند، چیزی که شما دوست دارید را مستقیما به آن ها بگویید

با اینکه شاید همسرتان طوری رفتار کند که گویی نیاز های شما را می شناسد، اما مطابق خواسته مردها در روابط جنسی او همیشه دوست دارند هر چیزی که نیاز دارید را به آن ها مستقیما بگویید.

هیچ چیز را در ابهام نگذارید و اگر از شما پرسیدند که چگونه لذت بیشتری می برید، ننرسید و به او بگویید.

اگر نگران این هستید که با گفتن واقعیت او را برنجانید، نترسید و صادقانه هر چیزی که دوست دارید و می خواهید را به همسرتان بگویید.

از گفتن "من با این کار لذت نمی برم” نترسید، بلکه به راحتی می توانید به او بگویید "من این حرکت را طور دیگری دوست دارم” و به او دقیقا بگویید چگونه لذت می برید.

حتما بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟

تکنیک اجبار مثبت (Positive)نیز همیشه عالی جواب می دهد. تکنیک ها و حرکاتی که به نظرتان خوب هستند را به او بگویید و توضیح دهید که چه کار هایی را در رابطه ی جنسی دوست ندارید.

Brame می گوید: "اگر همسرتان شما را به اوج لذت نمی رساند مثلا به او بگویید اگر دست و زبانت را این گونه حرکت دهی، بهتر است. به او بگویید که می خواهید بهترین تجربه ی جنسی را با او داشته باشید.”

    جنبه های بصری دیگر خواسته مردها در روابط جنسی

برای مردان، جنبه های بصری به اندازه ی خود رابطه جنسی، اهمیت دارد. پس اطمینان حاصل کنید که چشمان همسرتان را نیز سیراب می کنید.

به یاد داشته باشید که "می توانید گاهی از تکنیک آینه نیز استفاده کنید و رابطه ی جنسی تان را در جلوی آینه انجام دهید تا خودتان را ببینید. اینگونه همسرتان از لذت بصری دو چندان بهرمند می شود.”

    مردان دوست دارند که شما نسبت به رابطه ی جنسی دلگرم و مطمئن باشید

دانستن نیاز های یکدیگر – حتی اگر نگران طرز فکر دیگران باشید نیز، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط در رخت خواب باشد.

از تصور همسرتان در مورد خود نترسید و خجالت نکشید و اگر دوست دارید همیشه به ارگاسم برسید به او بگویید.

Brame می گوید "زنان معمولا از اینکه همه ی ذهن شان را صرف مسائل جنسی و ارتباط شان کنند می ترسند؛ زیرا نمی خواهند که ذهنیتی که مرد از یک زن دارد را خراب کنند.

اما خواسته مردها در روابط جنسی این میباشد که تمام جنبه های جنسی شما را ببینند تا مطمئن شوند که شما احساس امنیت و آرامش دارید – مردان تنها از ناسرا گفتن در حین رابطه ی جنسی به درخواست شما، نه می گویند.”

    مردان رابطه ی جنسی خودجوش و ناگهانی، را دوست دارند

ارتباط جنسی پر از شهوت و شور است؛ اما مردان دوست دارند گاهی اوقات با یکدیگر ارتباط ناگهانی داشته باشید.

این نوع رابطه خیلی غیر منتظره شروع می شود – مثلا هنگامی که در حال یاد دادن پوزیشن جدید به او هستید و یا در مورد مسائل جنسی صحبت می کنید.

Nick 27 ساله می گوید "من و همسرم حتی وقتی در فروشگاه لوازم جنسی و در حال خرید کاندوم بودیم نیز دوست داشتم با او ارتباط برقرار کنم و اگر مطمئن بودم که او ناراحت نمی شود این کار را انجام می دادم.”

    مردان دوست دارند چند نوع رابطه ی جنسی را با یکدیگر انجام دهند

تکرار باعث کسلی می شود؛ پس خود را برای هر چیزی در رخت خواب آماده کنید و تنوع به خرج دهید.

شما می توانید در سرعت، پوزیشن و یا فشار دخول تنوع ایجاد کنید تا هم جذاب تر و هم لذتبخش تر شود این خواسته مردها در روابط جنسی میباشد.

مقاله مشابه: ۷ راه افزایش کیفیت روابط زناشویی

یکی از روانشناسان می گوید” تنوع باعث افزایش تحریک مرد می شود زیرا نمی تواند حدس بزند حرکت بعدی شما چه می تواند باشد.”

    مردان از معاشقه ی پیش از ارتباط جنسی لذت می برند

بر اساس خواسته مردها در روابط جنسی آنها میخواهند پیش از داشتن ارتباط جنسی، یکدیگر را آماده کرده و معاشقه داشته باشند.

این معاشقه هر چقدر داغ تر و پر شور تر باشد، آن ها بیشتر لذت می برند. مثلا دوست دارند که روی تخت دراز بکشند، لباس های یکدیگر را در بیاورید و حتی اگر لباس ها را با شور و عجله از تن پاره کنند، نیز بیشتر لذت می برند.

زیرا این می تواند علاقه و میل جنسی بیشتر را نشان دهد.

    مردان گاهی اصلا نمی خواهند کاری انجام دهند

مردان با این که بسیار میل جنسی بالا و پر شور و حرارتی دارند اما گاهی به استراحت نیاز دارند و نمی خواهند هیچ کاری انجام دهند.

Brian در مورد خواسته مردها از زنها می گوید:

    ” مردان گاهی دوست دارند هیچ کاری انجام ندهند و رابطه ی جنسی فقط از طریق زن انجام شود و زن همه ی کار ها را انجام دهد. چنین رابطه ای هیچگاه از ذهن مرد نمی رود.”

همچنین Bram در مورد خواسته مردها از زنها می گوید پوزیشن هایی مانند برعکس شدن را نیز امتحان کنید.

    مردان دوست دارند شما بر روی آن ها تسلط پیدا کنید

گاهی در حین رابطه ی جنسی به همسرتان بگویید که نمی تواند شما را لمس کند، حرف بزند و هیچ کار دیگری انجام دهد.

تنها شما باید به او بگویید که چه کاری باید انجام دهد و چگونه به شما دست بزند. در غیر این صورت تنبیه خواهد شد. اصلا اجازه ندهید حرکت کند و از حرف شما سرپیچی کند. مردان از این کار لذت می برند.

    خواسته مردها از زنها انجام کارهایی است که کمی پیچیده باشد

اگر همیشه از روش ها و پوزیشن های ساده برای رابطه ی جنسی استفاده می کنید، بد نیست گاهی نیز از روش های پیچیده تر استفاده کنید.

رابطه جنسی اغلب می تواند راهی برای رها شدن از استرس و تنش های روزانه باشد. افرادی که استرس و فشار زیادی را در روز متحمل می شوند، بیشتر دوست دارند که رابطه ی پیچیده تر از معمول داشته باشند.

    با همسرتان در مورد مرز و حدود رابطه ی جنسی تان صحبت کنید

پوزیشن پیچیده و سخت تر به معنی انجام کار های طاقت فرسا بدون اطلاع قبلی همسر نمی باشد.

Overstreet درباره خواسته مردها در روابط جنسی می گوید اگر همسرتان پوزیشن و کار خاصی را بد می داند، بهتر است آن را انجام ندهید و کارهایی را امتحان کنید که هر دوتان از آن لذت ببرید.

    مردان دوست دارند در مورد خیال پردازی هایشان با شما صحبت کنند

Overstreet درباره خواسته مردها از زنها می گوید که بعضی افراد معمولا دوست ندارند که در مورد خیالات شان با کسی صحبت کنند زیرا فکر می کنند که این کار باعث آسیب پذیری شان خواهد شد.

آن ها عقیده دارند که با صحبت کردن در مورد اوهام و خیالات شان شاید مورد تحقیر و تمسخر قرار بگیرند.

اگر شما با همسرتان در مورد این مسائل صحبت کنید، او نیز از به شما اعتماد کرده و خیالاتش را به شما خواهد گفت. این کار به بهبود رابطه تان نیز کمک خواهد کرد.

علاوه بر گفتن خیالات خود در مورد رابطه ی جنسی، بهتر است از جزئیات مورد نظرتان نیز پیش از برقراری ارتباط (Relationship)جنسی با یکدیگر صحبت کنید.

صحبت را از خیالات تان شروع کنید و به یکدیگر بگویید که در فکرتان چه نوع رابطه ای را دوست دارید.

با این کار همسرتان نیز راحت تر می تواند افکار و علایقش را به شما بگوید و یک فضای امن و اطمینان نیز بین شما بوجود می آید. گفتن خیالات تان به یکدیگر باعث می شود تا ببیند که کدام یک از آن ها را می توانید به واقعیت تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: