کد خبر: ۲۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 15
شفا آنلاین-مرکز پیشگیری ومبارزه با امراض مسری یونان اعلام کرد که آنفولانزا تا کنون جان تعداد 128 نفر از شهروندان این کشور را گرفته وهمچنان قربانی می گیرد.
به گزارش شفا آنلاین، از آتن، مرکز پیشگیری و مبارزه با امراض مسری و واگیر یونان روز دوشنبه در بیانیه ای ضمن هشدار درباره ادامه شیوع آنفولانزا اعلام کرد: از زمان شروع فصل زمستان و شیوع آنفولانزا در این کشور تاکنون تعداد 128 نفر از شهروندان این کشور جان خود را از دست داده اند و همچنان قربانی می گیرد.

براساس همین بیانیه ، تاکنون تعداد360 نفر از افرادی که به ویروس آنفولانزا مبتلا شده اند، تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته و بستری شده اند.

مرکز پیشگیری ومبارزه با امراض مسری وواگیر یونان اعلام کرد: به رغم شروع فصل بهار در کشور وانتظار کاهش یا متوقف شدن روند مبتلا شدن افراد به آنفولانزا در کشور، متاسفانه ویروس آنفولانزای H1N1 همچنان قربانی می گیرد.

براساس بیانیه مرکز پیشگیری ومبارزه با امراض مسری یونان، درحال حاضر نیز تعداد 45 نفر دربخش مراقبت های ویژه بستری هستند ومرگ افراد بیشتر براثر ابتلا به ویروس H1N1 بوده وبیشتر کسانی که جان خود را از دست داده اند به امراض دیابت، تنفسی و قلبی مبتلا بوده اند.

مرکز پیشگیری ومبارزه با امراض مسری یونان درهمین بیانیه از شهروندان خواسته تا به محض مشاهده علائم آنفولانزا؛ داروی ضد ویروسH1N1 مصرف و به دکتر معالجه خود مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: