کد خبر: ۱۷۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 20
سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی به منظور رعایت حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای 'حقوق شهروندی در نظام اداری' فعالیت خود را آغاز کرد
شفا آنلاین>بیمه و بانک>رئیس کل بیمه مرکزی گفت: سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی به منظور رعایت حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای 'حقوق شهروندی در نظام اداری' فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شفا آنلاین، «عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی افزود: بیمه مرکزی(central Insurance) در کنار وظایف نظارتی خود، به دنبال بهره گیری از بسترهای الکترونیکی نوین برای بهبود روند پاسخگویی ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بوده است و بر این اساس، امروز شماره 4 رقمی 2342 با عنوان سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی راه اندازی شد.

وی افزود: سال گذشته از سوی شبکه فروش صنعت بیمه، بیش از 56 میلیون فقره بیمه نامه صادر و بیش از 35 میلیون فقره خسارت از سوی شرکت های بیمه پرداخت شده که این آمار بیانگر بزرگتر شدن خانواده صنعت بیمه است.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: افزایش روزانه بیمه گذاران و بیمه شدگان و پاسخگویی به پرسش ها و شکایات آنها نیاز به یک سامانه جامع تر از تلفن گویا داشت تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و سریعتر، ضمن رعایت حقوق شهروندی و بهبود مستمر نظام ارائه خدمت، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم، گامی موثر در گسترش فرهنگ بیمه و آگاهی مردم از خدمات بیمه برداریم.

همتی، صف انتظار هوشمند، نظرسنجی از تماس گیرنده، صندوق صوتی، پرسش و پاسخ با اعلام کدرهگیری را از ویژگی های مهم این سامانه دانست و ابراز امیدواری کرد که این سامانه در کنار سایر بسترهای الکترونیکی بیمه مرکزی مانند سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران، سنهاب، شکایت نمایندگان از شرکت های بیمه و استعلام بیمه نامه بتواند از دغدغه های بیمه ای مردم بکاهد.

مراسم افتتاحیه سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی امروز با حضور «عبدالناصر همتی» رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: