کد خبر: ۱۷۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 11
ممکن است بعد از زایمان های متعدد و یا انجام مقاربت های جنسی متعدد واژن دچار افتادگی شود شل شود
شفاآنلاین>سلامت جنسی> تنگ کردن واژن با نخ یکی از روش های جراحی های زیبایی می باشد . تنگ کردن واژن با نخ در بین بانوان امروزه بسیار مرسوم گشته است .

به گزارش شفاآنلاین، ممکن است بعد از زایمان های متعدد و یا انجام مقاربت های جنسی متعدد واژن دچار افتادگی شود شل شود. با انجام جراحی زیبایی واژن می توان این مشکل را حل کرد.
با گذشت زمان و بالا رفتن سن واژن دچار شلی و افتادگی می گردد در نتیجه لازم است تا با کمک تکنیک ها و روش های جدید واژن را به حالت اولیه خود باز گرداند .

 با استفاده از تکنیک (Technique)جدید نخ می توان علاوه بر بالا کشیدن پرینه و واژن ، تنگ کردن واژن را انجام داد .

نخ های قابل جذب جهت لیفت واژن توسط کمپانی پروم ایتالیا ارائه شده است که با استفاده از این نخ ها می توان به آسانی و به شکل ایمن تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را انجام داد.

با متد جراحی نوین نخ های همگرای دو جهتی می توان لیفت عضلات پرینه را به شکل سرپایی انجام داد ، لازم به ذکر است که در این روش جراحی زیبایی واژن هیچ گونه خونریزی و بیهوشی صورت نمیگیرد .

نخ های تنگ کردن واژن دارای استانداردهای کشور ایتالیا ، استرالیا و کشورهای مدرن (Modern)به روز دنیامی باشد.
 
با دو روش می توان تنگ کردن واژن با نخ را انجام داد:
یکی از این دو روش به صورت تنگ کردن دستگاه تناسلی و پرینه می باشد .آن روش همانند سایر جراحی های زیبایی بدون بیهوشی و خونریزی و درد می باشد .

در روش آخر به صورت اثر ثانویه جراحی انجام می شود ،روش دوم نست به روش اول بسیار موثر تر می باشد ،زیرا سبب کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود و بافت های ناحیه واژن به شکل خود به خود به حالت اولیه باز می گردند.

هم چنین در ای روش واکنش فیبرتیک رخ می دهد ، با انجام این واکنش کلاژن سازی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .

این روش جذب نخ به شکل دائمی بوده و تاثیر گذاری فیبروز پس از جذب شدن نخ ها نیز همچنان ادامه می یابد .

این روش جراحی سبب افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط زناشویی در بانوان می گردد.
هزینه تنگ کردن واژن با نخ در سال 96 حدود 3 میلیون تومان است. تنگ کردن واژن با نخ یکی از روش های جراحی های زیبایی می باشد . تنگ کردن واژن با نخ در بین بانوان امروزه بسیار مرسوم گشته است . ممکن است بعد از زایمان های متعدد و یا انجام مقاربت های جنسی متعدد واژن دچار افتادگی شود شل شود. با انجام جراحی زیبایی واژن می توان این مشکل را حل کرد.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن واژن دچار شلی و افتادگی می گردد در نتیجه لازم است تا با کمک تکنیک ها و روش های جدید واژن را به حالت اولیه خود باز گرداند .

 با استفاده از تکنیک جدید نخ می توان علاوه بر بالا کشیدن پرینه و واژن ، تنگ کردن واژن را انجام داد .

نخ های قابل جذب جهت لیفت واژن توسط کمپانی پروم ایتالیا ارائه شده است که با استفاده از این نخ ها می توان به آسانی و به شکل ایمن تنگ کردن واژن با استفاده از نخ را انجام داد. با متد جراحی نوین نخ های همگرای دو جهتی می توان لیفت عضلات پرینه را به شکل سرپایی انجام داد ، لازم به ذکر است که در این روش جراحی زیبایی واژن هیچ گونه خونریزی و بیهوشی صورت نمیگیرد .

نخ های تنگ کردن واژن دارای استانداردهای کشور ایتالیا ، استرالیا و کشورهای مدرن به روز دنیامی باشد.

این روش جراحی سبب افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط زناشویی در بانوان می گردد.
هزینه تنگ کردن واژن با نخ در سال 96 حدود 3 میلیون تومان است.
برچسب ها: سلامت جنسی ، تکنیک ، مدرن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: