کد خبر: ۱۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 25
در برخی از مکاتب برای به تعویق انداختن انزال سریع به آقایان توصیه می‌شود که با هر بار دخول و درست زمانی که احساس می‌کنند در شرف انزال هستند، آلت تناسلی خود را در آب یخ فرو کنند و مجدد به ادامه رابطه بپردازند، به این ترتیب حس غیرقابل تحمل جنسی به حس قابل تحمل سرما و درد تبدیل می‌شود و انزال به تاخیر می‌افتد
شفا آنلاین:یکی از کاربران پرسیده‌اند که «همسرم 48 سال سن دارد و شغلش پراسترس است. اضطراب دارد و برای کاهش فشارخون دارو مصرف می‌کند. تقریبا ماهی یکبار به خانه می‌‌آید و زمانی که رابطه جنسی داریم، وسط رابطه جنسی بلند می‌شود و آب سرد روی آلت خود می‌ریزد. قبلا قلیان می‌کشید ولی الان می‌گوید که تصمیم به ترک آن دارد. آیا دچار ناتوانی شده‌ که من متوجه نیستم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.» 


به گزارش شفا آنلاین:دکتر بهاره صباغ‌ابریشمی، روانپزشک و روان‌درمانگر جنسی و خانواده  به این سوال پاسخ می‌دهد.

پاسخ: دوست عزیز با توجه به اینکه اشاره کرده‌اید همسرتان کاری پر از استرس و اضطراب دارد و ماهی یکبار منزل می‌آید، همین دو عامل یعنی اضطراب و داشتن رابطه جنسی با فاصله زیاد باعث می‌شود مرد به سمت زودانزالی برود. 


در برخی از مکاتب برای به تعویق انداختن انزال سریع به آقایان توصیه می‌شود که با هر بار دخول و درست زمانی که احساس می‌کنند در شرف انزال هستند، آلت تناسلی خود را در آب یخ فرو کنند و مجدد به ادامه رابطه بپردازند، به این ترتیب حس غیرقابل تحمل جنسی به حس قابل تحمل سرما و درد تبدیل می‌شود و انزال به تاخیر می‌افتد. شاید همسر شما نیز دچار انزال زودرس است و برای کنترل آن چنین حرکتی می‌کند. در ضمن کشیدن قلیان و سیگار و ابتلا به فشارخون بالا و مصرف بعضی از داروهای کنترل فشارخون می‌توانند باعث اختلال در نعوظ و کاهش میل جنسی نیز شوند. به هر حال همه اینها در حد یک حدس است و لازم است بررسی‌های لازم روی همسرتان انجام بگیرد.


مهم‌ترین توصیه من به شما این است که در شرایط کاملا مناسبی، به صحبت غیرنقادانه و محترمانه با همسرتان در مورد اضطراب و فشار کاریش بپردازید و نگرانی خود را نسبت به سلامت جسم و روان او ابراز کنید. می‌توانید در انتهای گفت‌وگو در مورد روابط زناشویی صحبت کنید. اگر متوجه مشکلات اضطرابی یا جنسی مهم در همسرتان شدید، حتما توصیه می‌شود که در گام بعدی به یک روانپزشک مراجعه کنید تا بررسی‌ها تکمیل و درمان مناسب آغاز شود.سلامانه

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: