کد خبر: ۱۵۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 09
گزارش سالانه ۱۶-۲۰۱۵ کمیسیون شکایات خدمات درمانی حاکی از آن است که تعداد شکایت‌ها از خدمات درمانی و سلامتی در ایالت نیوساوت ولز رکورد بالایی داشته و نسبت به گزارش دوره قبل افزایش ۱۵ درصدی پیدا کرده است.

شفاآنلاین>جامعه پزشکی>آمارهای منتشر شده در استرالیا نشان می‌دهد که موارد شکایات بیماران از وضعیت خدمات درمانی در ایالت نیوساوت ولز که پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور محسوب می‌شود به بالاترین رکورد رسیده است.

به گزارش شفاآنلاین، گزارش سالانه ۱۶-۲۰۱۵ کمیسیون شکایات خدمات درمانی حاکی از آن است که تعداد شکایت‌ها از خدمات درمانی و سلامتی در ایالت نیوساوت ولز رکورد بالایی داشته و نسبت به گزارش دوره قبل افزایش ۱۵ درصدی پیدا کرده است.

گزارش‌ها حاکیست ۶۰۷۵ مورد از این شکایات به پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، ماماها، داروسازها و روانشناسان مرتبط بوده است. همچنین بیشترین افزایش متوجه پزشکان بوده که موارد شکایت از آنان در دوره ۱۲ ماهه ۳۹ درصد بیشتر شده است.

علاوه بر این نارضایتی از روانشناسان (Psychologists)هم افزایش ۱۹ درصدی پیدا کرده است.

به گفته مقامات استرالیایی، انتشار این آمار نشان‌دهنده وجود فشار فزآینده بر سیستم بیمارستانی و درمانی ایالت نیوساوت ولز است.

به نقل از خبرگزاری شینهوا، رسانه‌های اجتماعی(social media) و بالا رفتن میانگین سنی جمعیت می‌تواند بخشی از دلایل رشد نارضایتی‌ها از بخش خدمات مراقبتی باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: