کد خبر: ۱۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 15
ما به موضوع اخلاق حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی نگاه انضباطی نداریم و منظور ما این است که اساتید با کمک دانشجویان اخلاق حرفه‌ای را جاری کنند
شفا آنلاین>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت از ارسال نامه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تخلفات حرفه پزشکی خبر داد و گفت: در صورت اجازه شورا، وزارت بهداشت دستورالعمل خود را طراحی می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت(Ministry of Health) گفت: ما در وزارت بهداشت نامه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرستادیم و خواسته ایم که در مورد تخلفات حرفه پزشکی، شورا به ما اجازه بدهد که وزارت بهداشت دستورالعمل خود را طراحی کند و اگر از شورا اجازه بگیریم می‌توانیم مسئله اخلاق حرفه‌ای پزشکی را سامان بدهیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات برای تهیه دستورالعمل مشترک اخلاق حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: ما دستورالعملی درباره اخلاق حرفه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی فرستادیم که در حال کار است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: ما به موضوع اخلاق حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی نگاه انضباطی نداریم و منظور ما این است که اساتید با کمک دانشجویان اخلاق حرفه‌ای را جاری کنند.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در این دوره با همکاری با سایر حوزه‌ها موضوع اخلاق حرفه‌ای را حل و فصل کنیم که در این زمینه جلساتی داشته ایم و دستورالعمل آن در دستور کار است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: