کد خبر: ۱۴۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 12
سرهنگ یعقوب منصوری اظهار کرد: در راستای تدابیر هیئت رئیسه معاونت بهداد در خصوص نوسازی تجهیزات پزشکی فرسوده بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه ، برنامه مدون جایگزینی برای نوسازی 50 درصد از ظرفیت تختهای مکانیکی بیمارستانهای تابعه و متعلقات آنها اعم از میز غذا خوری، کمد کنار تخت و تشک بر اساس نیازسنجی از بیمارستان های ناجا در اداره کل دارو و تجهیزات پزشکی، تهیه و تنظیم شد.

شفاآنلاین>سلامت>مدیر کل دارو و تجهیزات پزشکی معاونت بهداد از نوسازی و جایگزینی 50 درصد از ظرفیت تخت‌های فرسوده بیمارستانهای تابعه بر اساس برنامه مدون و زمانبندی شده خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ یعقوب منصوری در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تدابیر هیئت رئیسه معاونت بهداد در خصوص نوسازی تجهیزات پزشکی<Medical Equipment> فرسوده بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه ، برنامه مدون جایگزینی برای نوسازی 50 درصد از ظرفیت تختهای مکانیکی بیمارستانهای تابعه و متعلقات آنها اعم از میز غذا خوری، کمد کنار تخت و تشک بر اساس نیازسنجی از بیمارستان های ناجا در اداره کل دارو و تجهیزات پزشکی، تهیه و تنظیم شد.

مدیر کل دارو و تجهیزات پزشکی معاونت بهداد خاطرنشان کرد: پیش از خرید تعداد تخت های مورد نیاز به منظور ارزیابی کیفیت و کارایی محصول، پنج تخت مکانیکی از پنج شرکت مختلف تولید کننده تخت های بیمارستانی خریداری و به صورت آزمایشی در یکی از مراکز درمانی تابعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این بین، پس از بررسی معایب، محاسن و مقایسه فنی و عملکردی این تخت ها از سوی تیم کارشناسی اداره کل دارو و تجهیزات، دو نمونه از تخت های آزمایشی به تایید تیم کارشناسی رسید که در اولین گام، تعداد 105 تخت مکانیکی به بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)ناجا واگذار شد.

 سرهنگ منصوری با بیان اینکه بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، سایر بیمارستان های تابعه معاونت بهداد نیز در نوبت نوسازی و جایگزینی تخت های فرسوده قرار دارند از تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار به تامین 450 تخت مکانیکی<Mechanical Bed> در بیمارستان های ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حسن همکاری شرکتهای طرف قرار داد، با کارشناسی دقیق و اخذ تخفیف ویژه، امکان خرید تختهای بیشتر با سقف اعتباری پیش بینی شده وجود دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: