کد خبر: ۱۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 03
نمره کل این آزمون هزار است که 600 نمره آن به آزمون کتبی اختصاص داشته و بقیه آن مربوط به سوابق کاری، معدل و مصاحبه انجام شده فرد بوده است.
شفا آنلاین>سلامت>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشک خانواده از امروز آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از شروع انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری پزشک خانواده از امروز خبر داد و بیان کرد: از 110 شرکت کننده در این آزمون، 80 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی اظهار داشت: نمره کل این آزمون هزار است که 600 نمره آن به آزمون کتبی اختصاص داشته و بقیه آن مربوط به سوابق کاری، معدل و مصاحبه انجام شده فرد بوده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تمام افراد شرکت کننده در این آزمون را عضو شبکه پزشک خانواده کشور خواند و تصریح کرد: این افراد با سابقه کار، برای گرفتن تخصص رشته پزشک خانواده در دومین دوره آزمون دستیاری این رشته شرکت کردند و در صورت قبولی به مدت چهار سال تحصیل می کنند. 

پورکاظمی با بیان اینکه در نهایت تعداد کل پذیرفته شدگان پس از انتخاب رشته 60 نفر است، یادآور شد: مصاحبه های این آزمون در مردادماه بلافاصله پس از آزمون کتبی انجام شده و افراد پس از انتخاب رشته بر اساس سهمیه های بومی و آزاد پذیرفته می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: