کد خبر: ۱۲۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 09
شفا آنلاین>سلامت>مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: این معاونت برای 55 نفر از منتخبان پسا دکتری در کشور تسهیلات مالی 50 میلیون ریالی درنظر گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین،رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی،با اشاره به شبکه آزمایشگاهی فناوری اظهار داشت: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی  خدمات گسترده ای ارائه داده و به همین دلیل تاکنون 4هزار و دویست و چهل و پنج عضو حقیقی و حقوقی مانند پژوهشگران ، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها دارد.

وی ادامه داد:  از روز  بیست و ششم مردادماه تا دهم شهریورماه سال جاری، 218 عضو جدید به تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه اضافه شده است و این در حالی ا‌ست که تا تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، 2هزار و 719 عضو به عضویت باشگاه مشتریان شبکه درآمده بودند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی یاد آور شد: اعضای باشگاه، شرکت های دانش‌بنیان، اساتید و نخبگان گروه‌های پیش بینی شده به‌وسیله شبکه برای دریافت تسهیلات  مختلف کاری و مالی بوده که طرح ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی یکی از طرح های اولیه محسوب می شود و در آن افراد عضو از تخفیف 15 درصدی برخوردار می شوند.

وی گفت: بهره‌مندی 118 شرکت‌ دانش‌بنیان از طرح تخفیف 50 درصدی تا سقف 20میلیون ریال، 2هزار و 795عضو باشگاه مشتریان شبکه از طرح تخفیف 15درصدی تا سقف 10 میلیون ریال  و 55 نفر از منتخبان پسا دکتری از تسهیلات 50 میلیون ریالی  برخوردار می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: