کد خبر: ۱۲۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 04
شفا آنلاین>سلامت>معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: با موافقت قطعی وزارت بهداشت برای تأسیس دانشکده پیراپزشکی در جیرفت، تعداد دانشکده‌های این دانشگاه به چهار دانشکده افزایش می‌یابد.

به گزارش شفا آنلاین،علی کمالی اظهار داشت: با موافقت قطعی وزارت بهداشت برای تأسیس دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت، تعداد دانشکده‌های این دانشگاه به چهار دانشکده افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: این دانشکده در راستای بهبود سلامت مردم جنوب کرمان با پذیرش دانشجو به ویژه بومی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه‌های مورد نظر تأسیس می‌شود تا با استفاده از ظرفیت منطقه گامی مهم در در رفع کمبودهای موجود برداشته شود.

کمالی ضمن تأکید بر لزوم همکاری مسؤولان محلی برای فراهم کردن فضای مورد نیاز دانشکده پیراپزشکی برای جذب دانشجو در رشته‌های بیشتر افزود: با تأسیس این دانشکده، دانشکده‌های دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت شامل پرستاری و مامایی، پزشکی، پیراپزشکی و بهداشت هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تأسیس دانشکده پیراپزشکی خاطرنشان کرد: این دانشکده شامل سه رشته هوشبری، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی است

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: