کد خبر: ۱۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 01
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت از اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد برای پرستاران بخش روانپزشکی و روان درمانی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت یکی از حوزه های مهم سلامت را حوزه روان درمانی خواند و گفت: اکنون در بخش روانپزشکی و روان درمانی با کمبود 8 هزار تخت مواجه هستیم که البته با تغییر کاربری و احداث تخت های جدید، هزار تخت خواب به این بخش اضافه شده است.

وی ادامه داد: از سال گذشته به پرستاران و سایر کادر فعال در بخش های روانپزشکی توجه خاص شده و در 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور، طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد این پرسنل مطابق با بخش های سخت و دشوار در حال اجرا است.

آقاجانی بیان کرد: اعتقاد داریم همچنان برای معیشت پرسنل بیمارستان باید بیش از این تلاش نیاز است. از طرفی تعرفه خدمات پرستاران روان درمانی و هتلینگ این بخش ها درغالب کتاب ارزش های نسبی اصلاح شده و امیدواریم مصوبه دولت مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن خدمات روانپزشکی توسط سازمان های بیمه گر پایه، اجرایی شود.

معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد:در قالب قرارداد سازمان غذا و دارو با 4 سازمان بیمه گر پایه، داروهای بیماران بخش روانپزشکی، بر اساس نوع و اهمیت دارو تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: