کد خبر: ۱۱۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 04
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در هلال احمر برطرف می شود.
به گزارش شفا آنلاین،کیوان روان نخجوانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری هلال احمر اردبیل افزود: دریافت مجوز استخدام که مقدمات آن فراهم شده برای جبران کمبود نیروی انسانی است اما نگاه های متفاوتی در استان ها به مساله نیروی انسانی وجود دارد که آن را به مدیران انتقال دادیم.
او گفت: مشکلات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در چهار بخش است و کمبود نیروی انسانی، تاخیر در ابلاغ برنامه ها، بحث مشکلات آموزش و تاخیر در ابلاغ بودجه از جمله مشکلات مطرح شده در استان های کشور است.
روان نخجوانی با اشاره به اینکه تاکید روی برنامه و برنامه محوری است، گفت: اگر بر اساس برنامه های تدوین شده پیش نرویم دچار روزمرگی خواهیم شد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر اظهارکرد: برنامه های تدوین شده با دریافت نظرات همکاران در اقصی نقاط کشور است.
او گفت: لباس هلال احمر برای مردم در زمان حوادث تسکین دهنده است و باید برای حفظ این مساله با تمام توان وارد بحث خدمات رسانی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه باید شاخصه های استاندارد برای ارزیابی عملکرد تدوین شود، گفت: اگر این شاخصه ها تدوین شود ارزیابی عملکرد به راحتی انجام می شود.
بهرام غیبی با بیان اینکه شاخصه ها برای سنجش عملکرد می تواند منجر به تقویت خدمات ارائه شده باشد، افزود: هدف اصلی ارزیابی و بازرسی تقویت مدیریت است تا از این طریق جمعیت منشاء خدمات مطلوب برای مردم استان و کشور باشد.
وی با اشاره به اینکه بخشنامه های لحظه ای موجب کاهش راندمان کاری می شود، ادامه داد: باید برش هایی برای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: