کد خبر: ۱۱۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 30
شفا آنلاین>سلامت>نخستین سمینار سراسری بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فروش دارو با هدف درک صحیح از اقتصاد مقاومتی در عرصه دارو و درمان و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فروش دارو در ایران برگزار شد.

به‌گزارش شفا آنلاین،در نخستین سمینار سراسری بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فروش دارو؛ مدیران فروش دارو، تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مطرح دارویی سراسر کشور با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برپایی کارگاه‌های آموزشی و پنل های تخصصی پرسش و پاسخ در زمره تسهیلات ارائه شده این سمینار به شرکت کنندگان آن بود.

همچنین سخنرانی‌های مدیران برجسته دارویی کشور از جمله فرصت‌هایی بود که بسیاری آن را موقعیت مغتنمی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه های ارزشمند دانستند.

سید روح الله حسینی مدیر عامل شرکت دارویی که در ابتدای سال از سوی سازمان غذا و دارو موفق به کسب رتبه دوم پخش دارو در کشور شد در جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی ، فرهنگ سازی برای مصرف داروهای مرغوب ایرانی را یک ضرورت ملی برای مصرف کنندگان و حتی پزشکان کشور برشمرد و از دست اندرکاران سیستم فروش شرکت خواست تا با کسب آموزش های لازم به ترویج این این فرهنگ در کنار توسعه بازار و اهداف اقتصادی کشور بپردازند .

حسینی از مسولین خواست این فرصت را به وجود آورند که از طریق رسانه ملی، شبکه‌های پر بیننده و مطبوعات و جراید مقایسه اثر داروهای ایرانی و خارجی را بر بیماران، در معرض قضاوت عمومی قرار دهند.

حسینی اظهار داشت: چنین اقدامی سبب می‌شود تبلیغات غلطی که درباره کیفیت برتر داروهای خارجی وجود دارد، رنگ باخته و داروهای ایرانی، هم از سوی مردم و هم از سوی پزشکان با اقبال و پذیرش شایسته تری مواجه شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که سیستم توزیع و پخش در کشور با چه چالش هایی رو به رو است گفت: در سالی که توصیه به اقدام و عمل شده ایم بهتر است به جای انتقال چالش ها به افکار عمومی در صدد حل آن ها در فضایی کاملا هوشمندانه باشیم تا فرصت های بهره برادری از داشته هایمان را با گله گذاری عوض نکنیم.

علی رحمانی دبیر برگزاری این سمینار نیز از دانایی محوری در این شرکت به عنوان اصلی ترین شاخصه رشد نام برد و نسبت به دستاورد چنین سمینارهایی در شرکت های خصوصی ابراز امیدواری کرد.

برچسب ها: دارو ، فروش ، پزشکان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: