کد خبر: ۱۰۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 02
شفا آنلاین>بیمه و بانک>اطلاعیه روز گذشته موسسه اعتباری کاسپین درباره مشکلات دو تعاونی بدر توس و پیوند با واکنش مدیر تصفیه تعاونی پیوند همراه شده است، وی مدعی شد که پیوند اولین تعاونی بود که منحل شده و کار حسابرسی املاک ان نیز به اتمام رسیده است. در حالی خود تعاونی های بزرگ چون امید جلین با فشار سایر دستگاهها منحل شدند!
به گزارش شفا آنلاین،علی اصغر چنارانی به اخبار بانک گفت: تعاونی پیوند در اردیبهشت ماه سال ۹۴ منحل شد این در حالی است که قرار بود سایر تعاونی های ادغامی در کاسپین تا تیر ماه ۹۴ منحل شوند.

وی افزود: متاسفانه انحلال تعاونی های دیگر طبق قول و قرار صورت گرفته انجام نشد و تعاونی پیوند از اردیبهشت ۹۴ تا پایان سال نتوانست سپرده ای جذب کند.در صورتی که سایر تعاونی ها به راحتی سپرده جذب می کردند.

وی گفت: این موضوع و بد قولی سایر تعاونی ها حتی امید جلین و فرشتگان سبب بروز زیان جدی به تعاونی پیوند شد.

چنارانی ادامه داد: یکی از مباحثی که درباره پیوند مطرح شده سپرده های جعلی است، ما نیز این موضوع را شنیده بودیم و برای حل ان اقدام به طرح شکایت کردیم اما به دلیل نبود شکایت از سپرده جعلی پیوند، قاضی شکایت ما را رد کرد.

وی توضیح داد: در سیستم تعاونی پیوند سپرده جعلی ثبت نشده و وجود ندارد.

مدیر تصفیه تعاونی پیوند تاکید کرد: این تعاونی در سال ۹۴ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان منابع داشته و حدود ۵۰ درصد طلب سپرده گذاران را پرداخت کرده ایم.

وی گفت: طبق حسابرسی های انجام و به اتمام رسیده از املاک پیوند، این املاک جوابگوی تعهدات پیوند است و دوستان نباید بد اخلاقی کنند و موضوعاتی را مطرح کنند که تعاونی ها را به دردسر بیندازد.

چنارانی افزود: موسسه کاسپین از تعاونی های مختلفی تشکیل شده و در نهایت باید کار حسابرسی انها تمام شود در صورتی که اکنون کارشناسی املاک تعاونی های بزرگ نیز تمام نشده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: