کد خبر: ۸۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 02
شفا آنلاین:جامعه پزشکی >معاون دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت با اشاره به تدوين نهايي آيين‌نامه غذاي دانشجويي گفت: «يکسان شدن نرخ غذاي دانشجويان پرديس‌هاي خودگردان با نرخ غذاي دانشجويان روزانه، ازجمله تغييراتي است که در اين آيين‌نامه اعمال‌شده است.»
 به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا فراهاني با تأکيد بر اينکه آيين‌نامه جديد تغذيه به‌زودي به دانشگاه‌ها ابلاغ مي‌شود، درمورد تفاوت‌هاي آيين‌نامه جديد با آيين‌نامه قبلي توضيح داد: «آيين‌نامه قبل داراي مدت‌زمان تعيين‌شده بود. يعني در يک بازه زماني به‌صورت آزمايشي اجرا شد اما آيين‌نامه جديد تا زمان آيين‌نامه بعدي اجرا مي‌شود و مدت‌زمان اجراي آن محدود نيست.»

وي همچنين ادامه داد: «يکسان شدن قيمت غذاي دانشجويان پرديس‌هاي خودگردان با دانشجويان روزانه در آيين‌نامه قبل ذکر نشده بود و فقط با يک بخش‌نامه به دانشگاه‌ها ابلاغ‌شده بود، اما اين امر اکنون در آيين‌نامه ذکرشده است.» همچنين تعداد کارشناس تغذيه بر اساس تعداد دانشجويان تعيين‌شده و اينکه به تعداد چند دانشجو بايد کارشناس تغذيه وجود داشته باشد، در آيين‌نامه جديد ذکرشده است.

البته آيين‌نامه داراي تغييرات ديگري نيز است که متعاقبا اعلام مي‌شود. معاون دانشجويي، فرهنگي و امور مجلس وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به آيين‌نامه انتخاب شهردار خوابگاه،اظهار کرد: «آيين‌نامه‌اي درمورد شهردار خوابگاه تدوين شد. هم‌اکنون آيين‌نامه اختيارات شهردار و نحوه انتخاب شهردار به آن‌ها ارائه شد تا بررسي شود نمايندگان و دبيران شوراي صنفي کشور چه پيشنهاداتي در مورد اين آيين‌نامه دارند.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: