کد خبر: ۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 25
ازسوی رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه ایران هلث مطرح شد:
شفاآنلاین:پزشکی >ایران هلث >رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران هلث گفت: امیدواریم بیانیه لوزان و گام‌های بعدی توافق هسته ای منجر به شکوفایی اقتصادی و افزایش درآمدهای ارزی شود.البته تجربه نشان داده است در چنین مواقعی دولت‌ها به سمت واردات بیشتر می‌روند که تهدید است.
تجهیزات پزشکی

به گزارش شفاآنلاین، حسین سلمان زاده رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با اشاره به اینکه هنوز بخشی از تجهیزات پزشکی با تکنولوژی بالا وارداتی هستند ابراز امیدواری کرد با توجه به بیانیه هسته ای لوزان و شکوفایی اقتصادی تسهیلات ویژه ای در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار بگیرد.

سلمان زاده با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال حدود پانصد شرکت تجهیزات پزشکی حضور دارند، گفت: از این تعداد حدود 70 درصد شرکت تولیدکننده و 30 درصد شرکت واردکننده هستند.

سلمان زاده ادامه داد: امسال امیدواریم بیانیه لوزان و گام‌های بعدی توافق هسته ای منجر به شکوفایی اقتصادی و افزایش درآمدهای ارزی شود. البته تجربه نشان داده است در چنین مواقعی دولت‌ها به سمت واردات بیشتر می‌روند که تهدیدی برای تولیدکنندگان داخلی است ولی امیدواریم در صورت افزایش در آمدهای ارزی تسهیلاتی در اختیار تولیدکنندگان داخلی به منظور افزایش بهره وری قرار بگیرد و فرصتی باشد که به جای واردات بی رویه، تولید رونق یابد.

به گفته سلمانزاده هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از 26 لغایت 29 اردیبهشت ماه 94  درسالن‌های 35، 38،A38 ، 40، 41، 44، 31 ،18 ، 20 و 22 و فضای باز محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران  برگزارمیشود.


وی  روند ثبت نام و استقبال مشارکت کنندگان در نمایشگاه دوره ی هجدهم را بسیار امیدوارکننده اعلام کردند و افزودند بیش از 20 هزار متر مربع فضای مفید غرفه واگزار شده است که نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش فضا داریم. سالن‌های نمایشگاه از 8 سالن به 11 سالن افزایش یافته است و تاکنون بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی ثبت نام کردند.

 علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.iranhealthexhibition.org مراجعه و یا با شماره تلفن 88100138 تماس حاصل کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: