کد خبر: ۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 06
شفاآنلاین :اعتیاد و مصرف موادمخدر بحرانی است‌که از دیرباز تاکنون در خانواده‌ها وجود داشته و مصرف آن نه‌‌ تنها سلامت جسمی و روحی مصرف‌کننده را تهدید می‌کند، بلکه خانواده را نیز تا مرز فروپاشی پیش می‌برد.
به گزارش شفاآنلاین ،در این میان‌کم نیستند زنان و مردانی که به دلیل اعتیاد، همسرانشان عطای زندگی مشترک را به لقای آن بخشیده و برای جدایی راهی دادگاه خانواده شده‌اند. مرضیه هم یکی از زنانی است‌که دیگر امیدی به ادامه زندگی با همسر معتادش ندارد.
 

او هفته گذشته تصمیم خود را برای جدایی گرفت و به دادگاه خانواده رفت، اما قبل از ارائه دادخواست به اتاق مشاوره رفت تا با روانشناسان مشورت کند.

از همسر معتادم خسته شده ام

حدود سه سال است ازدواج کرده ام. آن هم با پسری که به اعتقاد و اصرار پدرم، پسر خوبی بود و نباید او را از دست می دادم. هیچ علاقه ای به شوهرم نداشتم، اما پدرم می گفت بعد از عقد، او را دوست خواهی داشت؛ آن هم در شرایطی که من و او به لحاظ فرهنگی و اقتصادی با هم تناسبی نداشتیم و از طرف دیگر ظاهر خوبی هم نداشت که جذبش شوم. با این حال چون از نظر روحی نیاز شدیدی به همدم داشتم، برخلاف میل باطنی ام به ازدواج با او تن دادم.

در دوران عقد، علاقه ای که منتظر بودم تا در من نسبت به او ایجاد شود، به وجود نیامد و فقط تحملش می کردم و همیشه آرزو داشتم با فرد دیگری که به او علاقه داشتم، ازدواج کنم. برخلاف من، شوهرم عاشقم بود و به قول اطرافیان مثل پروانه دور من می گشت. هرچه سعی کردم، نتوانستم او را در قلبم جای دهم. موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و گفتم او با مردی که در رویاهایم می دیدم، خیلی فاصله دارد و می خواهم از او جدا شوم، اما آنها پس از هر بار طرح موضوع مخالفت می کردند و در جواب من می گفتند مرد به این خوبی چه مشکلی دارد. وقتی او تو را تا به این حد دوست دارد، چرا می خواهی از او جدا شوی؟ همیشه به شوهرم می گفتم دوستش ندارم. او هم به شوخی در جواب می گفت، اما من تو را دوست دارم و نمی خواهم از دستت بدهم. تاریخ عروسی در حال نزدیک شدن بود و من هنوز راه حلی برای فرار و جدایی از همسرم پیدا نکرده بودم. برخلاف دخترانی که بی صبرانه منتظر روز عروسی شان هستند، من از این موضوع خوشحال نبودم، اما بالاخره این اتفاق افتاد و وارد خانه او شدم. پس از یک ماه، متوجه رفتارها و پیامک های مشکوک شوهرم شدم. احساس می کردم چیزی را از من پنهان می کند. او را زیر نظر گرفتم و در یک فرصت مناسب که به حمام رفته بود، سراغ گوشی اش رفتم و با خواندن یکی از پیامک ها متوجه شدم که همراه برادران و جوانان فامیلش تریاک مصرف می کند.

دنیا روی سرم خراب شد. از آنجا که آدم توداری نیستم، به شوهرم گفتم که متوجه اعتیاد او شده ام. اول عصبانی و منکر همه چیز شد، اما وقتی گفتم می دانم چه قراری با برادرها و اقوامت برای مصرف موادمخدر گذاشته ای، اعتراف کرد که به طور تفننی مواد مصرف می کند، اما این چه مصرف تفننی بود که سه روز پشت سر هم ادامه داشت. این تفننی نبود.

اگر در این مدت ذره ای علاقه به شوهرم پیدا کرده بودم، با برملا شدن این راز، همان را هم از دست دادم. مساله اعتیاد شوهرم را به هر دو خانواده گفتم. خانواده شوهرم که آبروی خود و پسر معتادشان را در خطر می دیدند، گفتند مقصر تویی و با توقعاتی که داشتی، پسر ما را معتاد کردی. به شوهرم گفتم تصمیم گرفته ام از او جدا شوم. همسرم نزد پدرم رفت و گفت اگر از او جدا نشوم، قول می دهد دیگر مواد مصرف نکند. پدرم هم وقتی پشیمانی اش را دید از من خواست تا فرصت دوباره ای به او بدهم. همین کار را کردم، اما به دو هفته نکشید که سراغ مواد رفت و دوباره دستش پیش من رو شد. این بار هم با گفتن این که غلط کردم و دیگر نزد رفقایم نمی روم، فرصت دادم. هر باری که به او فرصت می دادم، بیشتر از او بدم می آمد و نسبت به او بی اعتمادتر می شدم. به او گفتم اگر نمی کشی بیا و آزمایش بده. روز آزمایش هم با کلی کلک اعتیادش را مخفی کرد. دکتر برای این که همسرم سمت موادمخدر نرود، برای او دارو نوشت، اما شوهرم داروها را در ظاهر می خورد، اما باز هم سمت مواد رفت. بیشتر از این ناراحتم که برادرانش به جای دلسوزی او را پای بساط می نشاندند.

اوایل به زور از او تست می گرفتم، اما الان دیگر تست هم نمی دهد و می گوید با این کار شخصیتم را زیر سوال می بری. از طرف دیگر از صبح زود تا آخر شب سر کار است و البته کارش طوری است که می تواند از زیر کار دربرود و مواد مصرف کند. خیلی به طلاق فکر کرده ام، اما خانواده ام دوست ندارند دختر مطلقه داشته باشند. هر بار به بهانه این که بعدها کسی پیدا نمی شود، با او ازدواج کنی یا نمی توانی اعتیادش را در دادگاه ثابت کنی و باید از همه چیزت بگذری، یا همه مردها همین طوری هستند، من را از طلاق منصرف می کنند. زندگی و جوانی ام دارد نابود می شود و نمی دانم چه کنم؟

امید به ادامه زندگی با فرد معتاد

دکتر پرویز رزاقی/ روان شناس و مدرس دانشگاه: اولین دلیل گرایش برخی افراد به مصرف موادمخدر به تیپ شخصیتی و روانی فرد مربوط است. کسانی که اعتماد به نفس پایین و ویژگی های خلقی افسرده دارند و برای درمان به مصرف موادمخدر پناه می برند، رفتارهای تکانشی دارند و ناسازگار هستند، گرایش به مصرف مواد در آنها بیش از دیگران دیده می شود. دومین علت، عوامل محیطی است. وقتی فرد در محیطی باشد که مواد به آسانی در اختیار او قرار می گیرد و با دوستانی در ارتباط باشد که مصرف کننده مواد هستند، طبعا او نیز به سمت اعتیاد کشیده خواهد شد. عامل سوم، عوامل خانوادگی است. تنش در روابط میان زوجین و فضای روانی ناسالم در خانواده همراه با تحقیر و سرزنش، برآورده نشدن نیازهای عاطفی ـ احساسی فرد، ناکام ماندن در زندگی مشترک و به نوعی دست نیافتن به هدف هایی که پس از ازدواج به آنها می اندیشید، از جمله عوامل خانوادگی است. عامل چهارم پیام های پزشکی است که از دیگران یا اعضای خانواده اش دریافت می کند. برای مثال می گویند مواد بزن دردت خوب می شود. بخصوص این که این پیام از سوی کسی باشد که به فرد معتاد بگوید من درد عضلانی داشتم و مواد زدم و خوب شدم. این حرف، انگیزه او را برای مصرف مواد دوچندان می کند.

زندگی با همسر معتاد، چه زن چه مرد، مشکلات خاص خودش را دارد. با این حال و با طرح چند پرسش می توان به این نتیجه رسید که آیا می توان به ادامه زندگی با زن یا مرد معتاد امیدوار بود یا خیر؟ اولین پرسش این است که این فرد آیا کسی است که بتواند ترک کند؟ تصمیم به انجام چنین کاری دارد و به اصطلاح مرد این کار است یا فقط حرفش را می زند؟ خانواده و زن و بچه اش برایش مهم هستند؟ یا خانواده چندان برایشان مهم نیست و تلاش چندانی برای ترک مواد نمی‎کند؟ مدت زمان مصرفش چقدر است؟ چه نوع موادی مصرف می کند؟ تزریقی است؟

برای امیدوار بودن به یک فرد معتاد باید به چند عامل توجه کرد. اگر زن یا مرد معتاد شخصیتی خانواده مدار داشت و زن و بچه اش برایش مهم بود، ویژگی خلقی آرام تری داشت، دست بزن نداشت، میزان موادی ‎ که مصرف می کند کم است، نوع مواد مخدر مصرفی اش از جنس شیشه، کراک و هروئین نیست و حاضر است به کمپ برود و مواد را ترک کند، می توان امیدوار بود به یک زندگی سالم و به آغوش گرم خانواده بازگردد، اما اگر فرد معتاد مدت زمان زیادی است که موادمخدر مصرف می کند، از موادمخدر صنعتی همچون شیشه و کراک استفاده می کند، میزان مصرفش زیاد است، از نظر شخصیتی ضعیف است، ادامه زندگی با او همراه با تنش و مشکلات است، به کرات تصمیم گرفته به کمپ برود و ترک کند، اما موفق به ترک نشده یا حاضر نیست برای ترک به کمپ برود.

Image result for ‫همسرمعتاد‬‎

با نشانه های گفته شده روی این فرد نمی توان به عنوان شریک زندگی حساب کرد و به اعتقاد من بهتر است از او جدا شد، زیرا ادامه زندگی با تنش همراه خواهد بود.


جام جم آنلاین

غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
4
سلام منم زندگی ام مانند شما است بعد ۱۲سال فرقی نگردم. جدا شو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
0
سلام.پیامت رو خوندم.خیلی خوب درکت میکنم.توی تصمیم گیری عجله نکن.منم شرایط شمارو داشتم با این تفاوت که من عاشق همسرم بودم.اگر همسرت دوستت داره بهش فرصت بده.ارزش داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
3
سلام من همسرم را عاشقانه دوست دارم اما متاسفانه اعتیاد به تریاک داره و هر روز از صبح تا نزدیک شب تو اتاق خواب مشغول کشیدن هست البته نیمی از ماه رو شهرستان کار میکنه و دآمد خوبی دارد و بدتر اینکه برادرانش هم اعتیاد دارند و همشون با هم بای بسات میشینن الان نزدیک 4 ساله دارم تحمل میکنم امادرست که نشده هیچ تازه کار خودشونو درست میدونن و منو آدم بر توقعی از زندگی میدونن جورد که برادراش میان و بهم میگن مشکل از منه واقعا راه نجاتی ندارم و از همه بدتر که مادرشون هم کارشونو تآیید میکنه در صورتی که دامادای خودشون سالم هستن و میگن اگه ی روز ببینن سیگار میکشن اونارو میکشن این بی عدالتی هست و من چون نمیتونم جدا بشم تنها نفرینشون میکنم و منتذر جواب از سوی خداوند هستم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
از این افراد باید دوزی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
سلام منم خیلی به شوهرم مشکوکم که تریاک مصرف میکنه دو بار از تو حیبش پیدا کردم هر باز یک دروغی سر هم میکنه تمی دونم چطوری ثابت کنم
مدیر پایگاه سلام
توصیه مااینست به مشاوران خانواده یامراکزترک اعیتاد معتبرمراجعه نماییدتاراهنمایی شوید
طوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
سلام من خانم 44 ساله ای هستم شوهر من تریاکی و معتاد می باشد که اول زندگی از خود زنی و مشروب خوردن شروع کرده و مرا بسیار تحقیر می کند الان چند سال که می گذرد هنوز صفات اخلاقی بر خود را دارد و حتی پرخاش گری نیز به آن اضافه شده و من دچار افسردگی زیادی شده ام و تا حالا هم که تحمل کرده ام فقط برای بچه های من بوده تا از آب و گل در بیایند اما دیگر تحمل رفتارهای پرخاش گرانه برایم سخت شده و منی دانم چه برخوردی داشته باشم که زندگی ام بعد این همه سال حفظ شود از شما تقاضا مند هستم که مرا در این زمینه راهنمایی کنید با تشکر
مدیر پایگاه باسلام
بدون شک شما می بایست درگام نخست به مشاورخانواده یا روان شناس مراجعه نمایید تاپس ازبررسی های لازم درباره وضعیت زندگی شما و همسرتان راهنمایی لازم صورت گیرد.چراکه ارایه هرگونه راهنمایی دراین زمینه نیازمند اطلاعات زیاد ازشما وخانواده تان است.
باسپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
سلام من 4 ساله ازدواج کردم. متوجه شدم همسرم تریاک مصرف میکنه. چون خیلی دوسش دارم به روش نمیارم. البته چندبار بهش گفتم انکار کرد. نمیدونم چیکار کنم. لنگ درهوا موندم
مدیر پایگاه باسلام
توصیه مااینستکه به یکی ازمراکز مشاوره خانواده مراجعه نمایید.این موضوع به طورقطع نیازمند پیگیری های فوری است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
ببخشید آدرس یک مرکز مشاوره خوب تو کرج قیمت مناسب سراغ ندارید؟
مدیر پایگاه باسلام
متاسفانه ما چنین مرکزی را درکرج نمی شناسیم اما امیدواریم مخاطبان عزیزدرصورت اطلاع ،شما راراهنمایی نمایند.باسپاس
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
سلام من 24 سالمه و الان نزدیک به 1 ماهه که فهمیدم شوهرم مصرف شیشه داره به مدت زمان چند سال.کلاس هایه naرا هم میره ولی هر دفعه هم از زیرش در میره.به نظرتون امیدی به زندگیم هست؟
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما به مشاورخانواده مراجعه نمایید.ضمن اینکه شوهرتان به کلاس هم میروند که این هم جای امیدواری است وشما وسایراطرافیان نیزباید به شکل منطقی به ایشان کمک کنید.ناامید هم نباشید چراکه خواستن باتوکل به خدا توانستن است.
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
0
توروخدا بهم بگید با همسرم ک معتاده چکارکنم هرچی هم میبرمش دکتر هیچ درست بشو نیست توروقران یکی بگه چکارکنم دیگه خسته شدم
سوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
غصه نخور ندا،منم وقتی شوهرم اومد خواستگاریم قسم خورد اهل هیچ دودی نیس،اما همون توعقد فهمیدم قلیون سیگار تریاک ترامادول همش توزندگیشه،همه رو توجیباش میدیدم ،و هیچی نگفتم کم کم هی اشاره کردم غیرمستقیم گفتم طعنه زدم به درگفتم دیواربشنوه شاید بزاره کنار،کنارنزاشت هیچی دیگه رومونم تو هم باز شده،مردشور هرچی مرده معتاده رو ببرن دروغ گوهای کثیف،الان سرکاره ۳ ماهه،ازدواج کردیم ،فردا میخوام بهش بگم میخوام ازش جدا شم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
بهترین کار را میکنید
fami
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
سلام. شوهر من 32 دو سالشه.من از هشت سال پیش از اطرافیان میشنیدم که اون تریاک مصرف میکنه.وقتی ازش پرسیدم به شدت کتمان میکرد. تا اینکه توی جیبش مواد پیدا کردم و توی گوشیش پیام هایی از دوستاش بود که به مصرف دعوتش کرده بودن و ظاهرآگ اونم قبول کرده بود.بعد از مدتی اعتراف کرد که مصرف اون تفننیه و می تونه هر وقت که بخواد ترک کنه. اون مرد خیلی مهربانیه و در قبال من و پسرمون خیلی احساس مسولیت داره. اما رفقاش بهش اجازه نمیدن تا زمان بیکاریش خونه بیادو و دائم به خونشون دعوتش میکنن. من خیلی ازش خواهش کردم ترک کنه. حتی بارها تهدیدش کردم به جدایی. ولی اون کاملا" معتقده که تریاک هیچ ضرری براش نداره.و البته همیشه قسم میخوره که در حد تفریح مصرف داره.ولی من مطمئن هستم که وابسته شده؟ الان نمیدونم باید چکار کنم و چطوری باهاش ادامه بدم.کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
دروهله اول پیشنهاد می شود که با مراکزمشاوره ترک اعتیاد وابسته به بهزیستی یا هلال احمر تماس بگیرید تا پس ازبررسی های لازم راهنمایی مطلوب ارایه شود.اما به هرحال توصیه می کنیم که موضوع را رها نکنید باسپاس
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
سلام من حدود ۷ساله ازدواج کردم و از اعتیاد شوهرم خبر نداشتم تا وقتی دخترم ۳ماه بود خیلی تلاش کردم و بیشتر کمپها بردمش برای چند مدت ترک میکرد و باز دوباره میرفت فقط تنها کاری که تونستم بکنم این بود که شیشه رو بزاره کنار و تریاک استفاده کنه بخدا دیگه خسته شدم از بیکاریش و رفتارهای بدش خانواده ام خبر ندارم تصمیم دارم برادرم و در جریان بزارم بنظرتون کار درستیه که زندگیمو تمام کنم یا نه
مدیر پایگاه باسلام
به نظرما شما باید برادروخانواده تان را به کمک بگیرید وبابهره مندی ازنظرات کارشناسان ومشاوران ترک اعتیاد وخانواده وپس ازتشریح کامل مسایل ومشکلات زندگی با توجه به نظرات آنها تصمیم گیری نمایید.
باسپاس
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
سلام. من 20 سالمه و دانشجو ام.5 سال هست که با پسری دوست هستم و به همدیگه خیلی علاقه داریم جوری که یک روز بدون هم نمیتوانیم زندگی کنیم...از همون ساله اوله دوستی متوجه شدم که شیشه مصرف میکند،اما چون دوسش داشتم ترکش نکردم...چند وقتیه که میگه دیگه مصرف نمی کنه و دو ماهییه بار به مقدار کم مصرف میکنه و میگه شیشه رو من تاثیر نداره چون مقدار کمی و به فاصله ي طولانی مصرف میکنم...من و اون همدیگرو خیلی دوست داریم...به نظر شما من چیکار کنم؟باهاش بمونم و کمکش کنم که ترک کنه یا رهاش کنم؟امیدی به ترک کردن هست با توجه به اینکه 4_5 سال هست که مصرف میکنه اول به مقدار زیاد و الان به مقدار کم...خواهش میکنم جواب بدید،من دسترسی به مرکز مشاوره ندارم.
مدیر پایگاه باسلام
بررسی ها نشان می دهد ترک شیشه فقط باکمک متخصصین درمراکزدرمانی معتبر وتحت شرایطی خاص امکانپذیراست.ازطرف دیگریکی ازمشکلات مصرف کنندگان شیشه توهم است که به نظرمی رسد فردموردنظرشما هم ازاین مشکل رنج می برد.چراکه اکثر مصرف کنندگان شیشه هم براین باورند که اعتیاد ندارند اما پنج سال ادامه مصرف این ماده خطرناک نشانه اعتیاد است.پس به نظرمی رسد اگرمی توانید به ایشان کمک کنید تا ترک کنند.ضمن اینکه اگرعلاقمند به ازدواج با ایشان هستید حتما باید دراین باره تحقیق وبررسی جدی کنید حال آنکه ریسک این ازدواج بسیار بالاست
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
سلام خواهر گلم
از این ازدواج صرف نظر کن
اخرش بن بسته...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
سلام.اشتباه نکن. قطعا موقعیت های بهتری برای ازدواج برات پیش میاد. زندگیتو خراب نکن که بخوای باهاش ازدواج کنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
1
0
سلام شوهرم معتاد چند سال قبل ترک کرده بودامادوسه ساله دوباره شیشه وهرویین میکشه خسته شدم چه کارکنم
مدیر پایگاه باسلام شما حتما باید برای مشاوره به مشاورخانواده یا روان شناس مراجعه کنید
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
0
سلام تورو خدا کمکم کنین ، نامزدم معتاده ، من خیلی دوسش دارم ، اوایل فقط گل میکشید ی بار ازش قول گرفتم واسه ی هفته‌ بزاره کنار تو این ی هفته انقد درد کشید ک پشیمون شدم از این ک ازش قول گرفتم ، طاقت ندارم درد کشیدنشو ببینم ، واسه همین دیگه کاری ب کارش نداشتم ، امروز فهمیدم تازگیا تریاکم میکشه ، دارم دق میکنم ، با اینکه خودشم میدونه چقد برام مهمه و دوسش دارم ولی گوشش ب حرفای من بدهکار نیس ، تو رو خدا کمک کنین ، اگه راه حلی واسه مشکلم دارین بگین
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما سعی کنید ازنظرات مشاوران مراکزمشاوره روانشناسی یا ترک اعتیاد بهره مند گردید
درهرصورت چنانچه این موضوع هرچه سریعتردرمان نشود این شرایط امید چندان وافق روشنی را پیش روی شما قرارنمید هد وبازنده ماجرا شما خواهید بود. 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
سلام من شوهرم چند سالیه که تک و توک تریاک میکشید ولی الان دو سه ساله شروع کرده به شیشه کشیدن البته من تازه فهمیدم اخه اصلا بهش نمیومد شیشه بکشه ولی الان خیلی ناراحتم نمیدونم چکار کنم حرفام هم هیچ اثری روش نداره هی هم انکار میکنه تو رو خدا راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما به مراکزمشاوره ترک اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
سلام.تو سه سال نامزدی متوجه اعتیادش به ترباک شدم حتی تو جیبش دیدم ولی هربار انکار کرد.همیشه طوری برخورد میکنه که من اشتباه میکنم و بوی تریاک نمیده.شوهرم تو محیطی بزرگ شده که همه به تریاک معتادن وآزادانه جلو همه میکشن.من دوس ندارم خونوادشو راه بدم خونم ولی اون میگه زشته اونا مهمونن.شوهرم خیلی خوبه.ما هیچ مشکلی تو زندگیمون نداریم جز اعتیادش.اوایل میگفت بخاطرتقویت قوای جنسی اش میخورم.بعد از مخالفت من یه کپسول گیاهی از عطاری گرفت که تاثیر آنی داره.به نظر من خیلی مشکوکه.من توانایی مالی برای رفتن به دفتر مشاوره ندارم.خواهش میکنم کمکم کنید.همین امروز وقتی اومدم خونه دیدم بوی تریاک همه جارو گرفته.باهاش دعوا کردم ولی اون یه طوری رفتار میکنه که انگار هیچی نشده.مهربون میشه میاد سمتم.باید چکارکنم.چند بار قول داد که نکشه اما بعد از 1-2 ماه دوباره بو تریاک میده.خسته شدم دیگه.
مدیر پایگاه باسلام ایشان بدون شک گرفتارموادمخدراست وباید هرچه سریعتر درمان شوند.شما باید به مراکزترک اعتیاد معتبرمراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
من دو ساله با فردی ازدواج کردم که خونوادم راضی نبودن الان فهمیدم معتاده.روی بر گشتن به خونه بابا رو ندارم از طرفی نمیخام خورد بشه.از طرفی هم تحملش برام سخته بعضی وقتا که به دروغاش فک میکنم به قیافه آدمای خوب به خودش گرفتن ازش متنفر میشم ...نمیدونم چمار کنم...بخاطر خدا برام دعا کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما به مشاورخانواده یا مشاوران مراکزترک اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
سلام شوهرم ناس میگذارد هر چه او را راهنمایی میکنم از مضراتش بهش میگم گوش به حرفم نمیده میگه که هر کی ناس بذاره که معتاد نیس....من چیکارکنم ...چطور میتونم کمکش کنم ...من میدونم که چقد بداخلاق و بددهن شده ولی خودش انکار میکنه...از فکرش شب و روز ندارم...خواهشم اینه از دوستان راهنماییم کنند
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما به مشاور ترک اعتیاد یا راوانشناس مراجعه نمایید
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
سلام دوازده سال از ازدواجم گذشته دوتا بچه دارم بعداز پنج سال فهمیدم شوهرم تریاک مصرف می کند دوبارفت کمپ ولی لغزش داشته راهی برای جدایی ندارم شمامداراهنمایی کنید
مدیر پایگاه باسلام شما حتما باید برای دریافت مشاوره به مشاوران ترک اعتیاد یا روانشناس مراجعه نمایید
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
سلام.ده ساله ازدواج کردم ،دوساله متوجه شدم شوهرم اعتیاد به تریاک داره .چند بار ترک کرده ولی دو ماه نشده باز مصرف کرده ،کارش به جایی رسیده که تو خونه مصرف میکنه که داره منو دیونه میکنه،و خیلی عصبی میشم و فقط بخاطر پسرم دارم تحمل میکنم.و خودش اعتقاد داره که ضرری به من نمیرسونه ،و من واقعا خیلی عصبی شدم و خانوادم اطلاع ندارن .و میگه اگه به کسی بگی باید خونه رو ترک کنی،واقعا خسته شدم.فکرش غلط هست و قبول نداره که کار اشتباهی میکنه و میگه تو بد اخلاقی میکنی .و بعد از مصرفش کلی باهم دعوا میکنیم و پسرم هم خیلی ناراحت میشه.لطفا راهنمایی کنید.
مدیر پایگاه باسلام مشکل اعتیاد همسرشما جدی است بنابراین حتما به مشاورخانواده یا مراکزترک اعتیاد مراجعه نمایید تاراهنمایی لازم وکارشناسی بعمل آید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
1
من یکسال عقد کردم که در دوران نامزدی بردمش ازمایش خون اما جوابش منفی بود منم ذوق که معتاد نیست چون دوسش داشتم اما رفتاراش نشون میداد که اعتیاد داره اما من گوشم بدهکار نبود.خیلی زجسلام.من خیلی ضجر کشیدم چون که میگفت بهم تهمت میزنی.جلوی برادرام وایسادم.اما دریغ ....که خودم با دستای خودم زندگیم رو خراب کردم.بعد ازدواجمون خودم با چشای خودم دیدم دزدی.متک کاری.اخراج از کارش همه همه رو دیدم اما کمکش کردم دیدم نمیتونه ترک کنه ازم خواست با مشکلش کناربیام منم نتونستم دارم جدا میشم برام دعا کنید بهترین تصمیم رو بگیرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
من 20سالمه و 3ماهه که ازدواج کردم عاشق همسرم بودم ولی یک ماهی هست که فهمیدم ترامادول مصرف میکنه.از درون داغون شدم همه باورام درمورد شوهرم و زندگی زناشویی غلط از اب دراومده و من خیلی سخت میتونم اینارو تحمل کنم.پدر هم وقتی بچه بودم معتاد بود البته الان ده ساله که ترک کرده ولی من همیشه عذابایی که پدرم بهمون میدادو یادم مونده الانم ک شوهرم...همش با خودم میگم دارم تقاصه کودوم کارمو پس میدم افراد معتاد نه فقط زندگی خودشونو زندگی بقیه رو هم خراب میکنن.خیلی ناراحتم و تو شوکم نمیدونم به عنوانه یه دختر کم سن و سال چیکار کنم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید دراین باره به شدت هوشیارباشید و تصمیم های لحظه ای نگیرید
ابتدا با همسرتان دراین باره منطقی صحبت کنید.و به اتفاق یکدیگر به مرکزمشاوره  مراجعه نمایید.ضمن اینکه ازنظرات مشورتی نزدیکان نیزاستفاده نمایید.اما درمجموع شما باید به ایشان کمک کنید که ترک کنند و زندگی تان را به گرمی ومحبت بسازید وموفق شوید 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
سلام من هفت ساله ازدواج کردم به پسر سه ساله دارم قبلا شوهرم شیره وتریاک مصرف میکرو ولی یه سالی هست شیشه مصرف میکندتوهم هم داره دکترم نمیاد چکار کنم تورو خدا کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما ابتدا به تنهایی به مراکزمشاوره مراجعه نمایید تا راهنمایی مقدماتی صورت گیرد وسپس مراحل بعدی راطی نمایید اما به هیچ عنوان پیگیری موضوع را به تعویق نیاندازید چراکه ادامه این شرایط خطرناک است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
1
0
معتادا را باید درون چاله ای ریخت وهمشونو اتیش زد چون واسه خانوادشون انگل هستند مبادا مبادا با معتاد ازدواج کنین یا باهاشون زندگی کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
2
1
با نظر شما موافقم.اما ما ک ه از روز اول نمیدونستیم اینان جو فروش گندم نمان...:-(با این باید چکار کنیم؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
از مجردها خواهش می کنم خوب طرف مقابل را بشناسید بعد ازدواج کنید اگه هم طرف قبول کرد که معتاد هست بخصوص برای شیشه و می خواهد ترک کند دروغ محض است چون شیشه و کراک وحشیش به غشای مغز اسیب میرساند و نمی توانند ترک کنن اگه هم کردند حالت عصبی در انها وجود دارد بعدا هم به سراغش می روند وخانوم های متاهل که ندانسته با معتاد ازدواج کردند اگر همسرانشان اعتیاد به اون س سه مواد هستش تلاق بگیرند نوکری کردن بهتر از زندگی کردن با انها واگر به تریاک هست فرصت بدهید ترک کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
با سلام
4ماهه ازدواج کرده ام.دیروز فهمیدم شوهرم سه ساله به ناس اعتیاد داره...دنیارو سرم خراب شد نمیدونم چکار کنم؟ میگه ترک میکنه ولی من نمیدونم ناس رو چطوری باید ترک کرد..شاید طلاق بگیرم..لطفن راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شمابه جای طلاق ابتدا به یک مرکز مشاوره ترک اعیتاد قابل اعتماد و دارای مجوز مراجعه کنید و راهنمایی ومشاوره لازم دریافت نمایید
نجفى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
سلام.شوهرم معتاد به ترىاک هست.و چندبار ترک کرده اما دوباره شروع کرده.ازش مىخوام ترک کنه. مىگه تو بهم فشار وارد نکن. خودم باىد بخوام. و خودم سر فرصت ترک مىکنم و باىد ارامش داشته باشم تا ترک کنم. اىا باىد باهاش کنار بىام تا ترک کنه ىا با شدت برخورد کنم. کدوم راه تاثىرش بىشتره؟با تشکر
مدیر پایگاه باسلام
دراین باره شما حتما باید به مشاور ترک اعتیاد مراجعه نمایید.چراکه می بایست میزان مصرف مواد مخدر ازسوی همسرتان بررسی شود و بسیاری ازفاکتورهای دیگر که درباره تصمیم گیری بسیار حائز اهمیت است که متاسفانه ما ازآنها بی  اطلاع هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
سلام من هشت ساله که ازدواج کردم به همسرم خ علاقه دارم اونم همینطور دوتا بچه دارم چندوقته فهمیدم ازچهار ده. سا ل پیش تفننی چندماه یکبار تریاک میکشد ه اماآانطورکه مگه تقریباچندماهیه هررزاندازه حبه قند میکشد ازم خواسته کمکش کنم مگه ازخودم متنفرمچیکارکنم راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به روانپزشک یا مشاور ترک اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
0
سلام من پیام دادم جواب ندیدم من هشت ساله ازدواج کرم همدیگر وخیلی دوس داریم تازگیافهمیدم شوهرم چهار ده ساله تفریحی تریاک میکشید اماحالاچندوقته هرروزه میکشد اندازه حبه قندان خواسته کمکش کنم اون خ آدم منطقی ودسترس دوستاش ازراه به درش کردن کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان حتما به روانپزشک یا مشاور ترک اعیتاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
من الان ٦سال ازدواج كردم دو تا پسر دارم ٤ساله و ٣ماهه يك سال پيش فهميدم شوهرم اعتياد داره قرص ترامادول هم مي خوره خيلي برا از دست دادن زندگيم برا بچه هام مي ترسم و دم نزدم بهش گفتم اما هيچ توجه نكرده شب تشيتي با دوستاش و خونه نيومدن و حس مسئوليت برا من و بچه هاش نداره سر كار نمي ره دارم ديوانه ميشم دوستا ولش نميكنن أيا با دوستاش برخورد داشته باشم كه ديگه دنبالش نيان يا خير
مدیر پایگاه باسلام
بهترین کار اینتستکه شما به مشاورمرکز ترک اعتیاد تحت نظر بهزیستی یا دارای مجوز ازوزارت بهداشت  مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
سلام من یازده ساله اذدواج کردم شوهرم معتاد به هرویینه الان دوساله مصرف می کنه قبلان تریاک مصرف می کرد حالا دوست ندارم از دستش بدم تورو خدا کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام شما باید به مشاور ترک اعتیاد یا روانپزشک مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
0
سلام من دوازده سال ازواج کردم الان شش سال شوهرم مواد مصرف میکنه بیشتر از ده بار برای ترک بردم تو ی کمپ تو ی بیمارستان هر کار ی که بلد بودم کردم حالا ماند م چیکار کنم شم یه کمکی کنید
مدیر پایگاه باسلام شما به روانشناس یا روانپزشک ویا مشاور ترک اعتیاد مراجعه نمایید تا پس  ازبررسی های لازم راهنمایی مناسب بعمل آید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
سلام
بردار من چن سالی بیرون از خونه زندگی میکرد بدلیل اعتیادش به تریاک و اواخر شیشه، چندین بار به کمپ بردیمش ولی باز هم شروع کرده،سال گذشته یکبار تشنج کرده بود و باصطلاح اوردوز کرده بود و دوباره دیشب تشنج کرد و عوامل اورژانس گفتند که بدلیل مصرف قرص ترامادول هستم.ولی الان که من این متن رو مینویسم اون خوابیده و هیچی یادش نمیاد و انکار میکنه مصرفش رو. برادرم 35 سالشه و مجرده.چطور بهش کمک کنیم و باهاش برخورد کنیم؟یا چه مرکز و یا پزشکی هس که از لحاظ فکری وذهنی روش تاثیر بذاره؟در ضمن با هیچکدوم از اهالی خونه راحت نیس که حرفش رو بزنه
مدیر پایگاه باسلام شما می توانید برای مشاوره به مراکزترک اعتیاد معتبر یا روانپزشک مراجعه نمایید
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
من چهارساله ازدواج کردم دوساله فهمیدم شوهرم تریاک مصرف میکنه خودش که میگه نه هیچی مصرف نمیکنه من خیالاتی شدم ولی من بارهاپیام هاشودیدم که دوستاش دعوت کشیدن کردنش خیلی خیته شدم دیگه بریدم پدرومادرم اگه بفهمن دیونه میشن چیکارکنم کارم شده گریه کردن شوهرمنودوستاش به این راه کشیدن دوستاش احتیاددارن ول کنه شوهرم نیستن چیکارکنم
مدیر پایگاه باسلام
شما به یک مشاورخانواده یا مراکز ترک اعتیاد معتبر مراجعه نمایید تا راهکارهای لازم ارایه شود چراکه این موضوع نیازمند بررسی های دقیق وکسب اطلاعات لازم است  تا سپس به شما راهکار ارایه شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
س با تشکر من شوهرم سه ماهه توترکه ولی احساس میکنم دوباره برگشته به اون حالت، ، خودش میگه من اشتباه کردمه دیگه سراغ این چیزانمیرم ولی باورم نمیشه چون قبلادروغ زیادبهم گفته
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
0
باسلام من شوهرم از قبل ازدواجم شیشه مصرف میکرده موقع ازدواج با اون نمیدونستم از اطرافیانشم سوال کردم چیزی نگفتن مرد خوش هیکل وزیبایی هست خیلیم خوش اخلاقه الان ۶ساله از ازدواجمون میگذره و بعد از چندماه بعد ازدواجم متوجه شدم معتاده شربت متادون مصرف میکرد وکم کم فهمیدم شیشه میکشه یه بچه ام داریم شوهرمم خیلی دوست دارم واقعا عاشقشم دوست دارم ترک کنه متاسفانه بدتر میشه البته ناگفته نمونه هر دوماه شیشه میزنه وسیله های خونه رو میفروشه بیکارم هست من برای ترسوندنش اومدم خونه بابا ۸ماه ازش جدام برا طلاقم اقدام کردم دوس ندارم جدا بشم حالا چیکار کنم؟؟
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما باید به مشاور خانواده یا روانشناس مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
شما که به همه میگین برن مرکز مشاوره یا ترک اعتیاد اگه کسی دسترسی نداشته باشه تکلیفش چیست
مدیر پایگاه باسلام
برای مشاوره و دریافت نظرات صحیح ،بدون شک باید ساعت ها وقت گذاشته شود و موضوع و مشکلات زندگی به طور دقیق بررسی شود بنابراین باید به مشاور حضوری مراجعه شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
0
سلام.حدود یک سال هست نامزدیم و متوجه شدم هر ماه ماری جوانا مصرف میکنه.آیا معتاد هستش؟ چطوری باید برخورد کنم با ایشون؟
مدیر پایگاه باسلام
شماحتما به مراکزمشاوره اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
سلام منم همسرم معتاده به هرویین وشیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
سلام منم همسرم معتاده به هرویین وشیشه به نظر من تا خودشون نخوان نمیشه کاری براشون کرد ولی من خودم به کلاسای نارانان میرم خیلی بهم کمک کردهودیگه از لحاظ روحی کمتر اسیب میبینم چون نمیشه به این راحتی طلاق گرفت چون بعد طلاق هم ناراحتی واسیب هست ما تو کلاسا یاد میگیریم مستقل باشیم چه از لحاظ روحی چه مالی تا کمتر اسیب ببینیم برای ترک معتادان هم کنگره 60 خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
عزیزانم من دارم سعی میکنم بجای دست وپا زدن برای ترک معتادی که خودش نمخواد ترک کنه وابستگیمو کمتر کنم درامد خودمو هر چند کم داشته باشم اگه فرزند من پدر خوبی نداره من بهترین مادر باشم وخلا های عاطفی بودن در کنار معتاد رو با خدمات انسان دوستانه که به من ارامش میده جبران کنم البته زمان میبره ولی انسان پیشرفت میکنه از خانواده های عزیز میخوام به جای تمرکز روی معتاد هر چند که دوسش داشته باشن روی خودشون وتوانایی هاشون تمرکز کنند تا کمتر اسیب ببینند وطلاق راه قطعی نیست من تمام اینهارو به لطف خداوند از کلاسهای خانواده های معتادان گمنام (نارانان) دارم وامروز به جای احساس شکست وبدبختی احساس توانمندی میکنم واز شما خواهش میکنم یکبار این تجربه من با رفتن به نارانان امتحان کنید از خداوند ارزوی صبر وارامش برای شما دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
سلام وقتی پیاماتونو خوندم فهمیدم تنهانیستم من 23سالمه یه دختر5ساله دارم وهشت ساله ازدواج کردیم وشوهرم36سالشه متاسفانه من بخاطرسن کمم اون اوایل باهمه چیزش ساختم اماالان خسته شدم شوهرم یاهمش خوابه یاداره تریاک میکشه واصلاباکسی رفت وامدنداره منم چون سه سالی هست پدرومادرم وازدست دادم تحملم تموم شده شوهرم وضع مالیش خوبه به من ودخترم اهمیت میده چندماه پیشم تاپای طلاق رفتیم امااون اقدام به خودکشی وکردمنم دلم براش سوخت واون ترک کردامادوباره کشیدوقتی میکشی اعصابم خوردمیشه چون اون اخلاقش گندمیشه چکارکنم همه راه هارو رفتم نشدکه نشد
پروانه
|
United States
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
سلام من حدود 26ساله ازدواج کردم شوهرم تریاک مصرف میکنه من از اول زندگیم به شدت از این موضوع متنفر بودم اما همیشه 3ماه ترک میکنه دوباره میره دنبالش وقتی هم باهاش حرف بزنم عصبی بشه فقط فحش به خانوادم میده من بچه هام بزرگن افسردگی گرفتن من چیکار هرچند خیلی اهل کار هستش اما من از مواد متنفرم اونم از این ادما نیست که با من کلاس مشاوره بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
سلام این کلاس نارانان چیه وکجاست خیلی حرفاتون قشنگ ودلچسب بود باتشکر
tanha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
سلام لطفاجواب بدین خانمای گل شوهرم چندساله تریاک میکشه ونمیخوادترک کنه همه راه هارو رفتم ترک کردنی نیس وضع مالیمون خوبه هیچ مشکل مادی نداریم فقط اینکه شوهرم اهل رفت وامدنیس عکس اینکه من اجتماعی هستم یه دخترپنج ساله دارم ومیخوام ادامه تحصیل بدم اماشوهرم بچه میخوادخانمای گل چکارکنم درضمن23سالمه باارزوی موفقیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
سلام پدره من جدیدا داره تریاک میکشه ولی نه خیلی زیاد طوری که همیشگی باشه ولی قبلا اصلا نمیکشید،من فقط پونزده سالمه دارم افسردگی میگیرم وضع مالیمونم خیلی خوب نیست،پدرمو خیلی دوست دارم واقعا میترسم جدی شه.میخوام که باهاش حرف بزنم ولی نمیدونم چی بش بگم،خواهش میکنم کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما باید کاملا احساسی و بازبان مهربان فرزندی نسبت به پدرتان صحبت کنید و نگرانی تان را ازاین روند بگویید.البته حتما قبل ازاین کار با مادر وسایر اعضای خانواده نیزمشورت کنید وبعد ازآن اگرلازم شد با پدرتان حرف بزنید
tanham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
چراکسی جواب نمیده نکنه همه شوهرای معتادشون مردن که راحت شدن یستین خخخ
یسنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
0
سلام من 4 سال ازدواج کردم حدود 2 سال ونیم فهمیدم شوهرم معتاد هست خانواده اش هم قبل از ازدواج ما میدونستن بچه شون معتاد وچند بار بردنش کمپ ولی به امید اینکه خوب شده براش زن گرفتن .قبل از عروسیم شوهرم یک بار رفت کمپ ومن فکر میکردم خوب شده عروسی گرفتیم بعد عروس ی2 بار دیگه رفت کمپ والان هم میگه سالمم ولی من کاملا بهش بی اعتمادم واصلا نمیتونم تحملش کنم چندین بار هم پیش مشاور رفتیم ولی جواب نگرفتم خانواده ام هم بعد از عروسیم کاملا در جریان مشکلات زندگیم هستن لطفا راهنماییم کنیین من28 سالمه وشوهرم 34 سالشه
مدیر پایگاه باسلام
توصیه ما اینست درصورت امکان شما و خانواده همسرتان به ایشان کمک کنید تا با شرکت درکلاس های ترک اعتیاد و یا حضور درمراکزمربوطه و با کمک روانپزشک ویا پزشک ترک اعتیاد نسبت به رهایی از این معضل تلاش نماید.یعنی شما باید تمامی راههای موجود را طی کنید و منتظرنتیجه بمانید.ضمن اینکه خودتان حتما به مراکزمشاوره ترک اعتیاد معتبر مراجعه نمایید و مشاوره بگیرید چراکه شما می توانید دراین باره نقش جدی داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
۸ساله ازواج کردم یک سال نگذشته فهمیدم شوهرم معتاده.وای خدا باورتون نمیشه این ۸سال به اندازه ۸۰سال گذشته کاری نبوده که واسه ترک دادنش نکرده باشم وای انگار نه انگار.نمیشه معتاد ترک داد تا خودش نخواد و متاسفانه خود انگلشون هم نمیخوان ترک کنن چون خاک بر سرن.با دو تا بچه کوچیک الان موندم چه خاکی به سرم بریزم.دلم واسه خودم نمیسوزه واسه این دو تا طفل معصوم میسوزه که عوض اینکه الان باباشون پیششون باشه این وقت شب معلوم نیست بیرون چه غلطی میکرده که مثل همبشه مامورا گرفتنش.ایشالا بمیرن این انگلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
سلام عزیزم شما که ادرس کلاسای نارانان رو میخواهید باید به اداره بهزیستی شهرتون مراجعه کنید وادرسو بپرسید من مطمئنم کلاسهای خانواده های معتادان گمنام به شما خیلی کمک میکنه حتی یاد میگیرید چطور با فرزندانتون رفتار کنید که کمتر اسیب ببینن وشما هم از اسیب های زندگی بامصرف کننده دور باشید وبا ارامش مادر فوق العاده ای برای فرزندانتون باشید حتی اگر حضور پدر کمرنگ باشه عزیزم معتادان انگل نیستن اونا بیمارن جسمی وروحی وروانی وما هم اگه نخواهیم این قضیه رو بپذیریم مثل اونا بیمار روحی روانی میشیم پس باید به جای فرار وطلاق به خودمون وزندگیمون کمک کنیم چون واقعا طلاق برایذخانمی که فرزند داره اسیب زننده تر هست وهم برای فرزندان سختر پس اوناروبه حال خودش بذارید وسعی کنید باکسب مهارت زندگی در این کلاسها دوباره عزت نفس واعتماد به نفس وارامشتونو بدست بیارید ودنبال کنترل معتاد نباشید چون تمام این راههایی که شما رفتید من قبلا رفتم چیزی جز فرسودگی وناامیدی نصیبم نشده ولی خانواده معتادان گمنام زندگی رو دوباره به برگردوند من دوباره امروز ارامش دارم وشرمسار نیستم از وجود معتاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
0
در ضمن این کلاسها کاملا رایگان هست وراهی برای زندگی بهتر وداشتن خانواده مخصوصا فرزندان شادتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
0
سلام شوهرمن سه ساله هروئین میکشه بخاطردخترام تحملش میکنم همین خدا جواب میده منظرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
سلام دوستان يکي بهم بگه چيکارکنم من الان 11ماهه عقدکردم دوماه بعدعقدم فهميدم همسرم هروئين مصرف ميکنه خيليم ازش ميترسم ولي واقعادوستش دارم زندگيمودوستدارم نميتونم طلاق بگيرم اوايل حرفي نميزدم ولي بعديه مدت حرفاموزدم همه،ذعواهامون سرهمين قضيس هميشه به طرزوحشتناکي کتکم زده وهيچيم براش مهم نيست خيلي مغرورنسبت به قبل مصرفش کم شده ولي بازيه وقتايي ميره سراغش نميدونم ديگه چيکارکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
من از خدام شوهرم شهامت داشته باشه تو خانه بکشه اما متسفانه با دوستان خود بیرون میکشه تا دیر وقت بیرون کاش راهی داشت خودم را راحت کنم ولی 2 پسر دارم با اونها چه کنم مردم انقدر تنهای تو دلم ریختم کاش می توان سرنوشت از سر نوشت مردم انقدر با اسم شوهر دار بود ولی هیچ شوهری نباشد که درکت کند بخدا احد واحد کم اوردم مگر چیز زیادی میخواهم میگم کمی بیشتر با من باش چی میشه به نظر تان چه کنم خسته ام خستهام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
سلام منم ده روزه متوجه شدم شوهر معتاد خیلی سخته و عذاب اوره
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
سلام به این سایت مراجعه کنید حتما.
hamrah.co
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
حتی دوست ندارم درموردش حرف بزنم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
سلام دوساله که ازدواج کردم و دوماهه که خونه ی خودم هستم چهارماه از دوران عقدمون میگذشت که متوجه شدم همسرم به تریاک اعتیاد داره انکار نکرد و بامن درمیون گذاشت دنیاروسرم خراب شد اما دوسش داشتم و پاش موندم کلاسهای na شرکت میکرد چندین بار ترک کرد اما دوباره به مصرفش ادامه داد مصرفش هرروزه اما نه زیاد روزانه ولی کم مصرف میکنه خیلی زجر میکشم باید چیکارکنم آیا ادامه ی زندگی با او راه درستی است بامن مشاوره نمیاد میگه خودم باید بخوام شما بگید چیکارکنم؟ اگه خونوادم بدونن اجازه نمیدن باهاش زندگی کنم.
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما به مشاور خانواده یا روانشناس مراجعه کنید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
همسرم ازم میخواد بهش اجازه بدم توی خونه مصرف کنه تا شبا دیر نیاد خونه ؟ توروخدا جواب بدین
من این اجازه رو بهش بدم؟؟؟؟ میترسم باهام طبیعی بشه و انگیزه ی ترکشو از دست بده و ازطرفی از دیروقت به تونه اومدنشم ناراحتم چه کنم؟؟؟؟
maral
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
همهه یه دردمشترک داریم خدالعتتشون کنه که باعث بدبختیه چندتادختر شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
اصالاچنین اجازه ای بهش ندین که توخونه مصرف کنه چون دراینصورت حمایت ناسالم کردیدازشماخواهش میکنم به جلسات نارانان برویدخیلی به شماکمم میکند وبه ارامش میرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
اصالاچنین اجازه ای بهش ندین که توخونه مصرف کنه چون دراینصورت حمایت ناسالم کردیدازشماخواهش میکنم به جلسات نارانان برویدخیلی به شماکمم میکند وبه ارامش میرسید
ازهمه افرادی که بامصرف کننده زندگی میکنندخواهش میکنم درجلسات الانان ونارانان که مربوط به خانواده هایی که بامعتادزندگی میکنندوخسارت خورده اندشرکت کننداین جلسات رایگان هستندهیچ روانشناسی شمارادرک نمیکندچون اوبامعتادزندگی نکرده
زجرکشیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
زندگی با یه فردمعتاد تحمله ،من هم مثل شما با این مشکل دست وپنجه نرم میکنم به هرشکلی که سراغ دارید با همسرم صحبت کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم .من کسی بودم که پیش همه میگفتم همسرم بزرگترین شانس زندگیم هست ولی الان....دختر نه ساله ای دارم بیشتر از همه غصه دخترم میخورم. کاش مرهمی بر دردهایم بود بعضی اوقات با خودم فکر میکنم چرااین همه رنج غم هام به دل میخورم وبه کسی نمیگم .شوهر من خونه خواهرش میره واستفاده میکنه شاید اگر بگویم روزی نیست که گریه نکنم دروغ نگفته باشم بعضی اوقات نهایت دردم نمیدونم چیکار کنم یکسال پیش به کلینیک مراجعه کردم در حدود یک هفته شربت متادون دریافت میکرد به تعطیلات عید برخوردیم که باز شروع کرد احساس شرم میکنم با خدای خودم میگم کاری نکردم که مستحق این همه عذاب باشم پس چرا این همه رنج میکشم تازگی ها پرخاش میکنه وناسزا میگه ولی من سکوت میکنم .اوایل متوجه نبودم که استفاده میکنه وقتی فهمیدم زیاد باهاش صحبت کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم والان چندروزی است که به حال خودش رهایش کردم بیتفاوت نسبت بهش شدم چون خسته شدم بعداین همه غصه ودرد خودم مریض شدم واز خدا صبر طلب میکنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
سلام به همه خانم های خسته وتنها. من خانم 24ساله ای هستم که قصه ی زندگیم مثله خیلی از شماست.از سه سالگی پدرمو از دست دادم ومادرم سخت تلاش کرد مارو بزرک کنه وقتی بیست سالم شد عاشق پسری شدم که خانواده ام سخت باهاش مخالف بودند حتی برادر زاده ده سالم میگفت عمه با اون ازدواج نکن ولی من خیلی تنها بودم . برادر بزرگم که جای پدرم بود رو به زور راضی به ازدواج کردم. نمیدونید چی شد خوشی زندگی من فقط یک ماه بود. شوهرم که برای هم میمردیم معتاد به هرویین شده بود من خبرنداشتم. سه ماه بعدعروسی باردارشدم اون منو تا ساعت 4 وپنج صبح تنها میذاره من وبچم که الان دوسالشه خونه مادرشوهرم زندگی میکنیم چندبار کمپ رفته ولی فقط دو روز خوب بوده دوباره شروع کرده . سرکار درستی نمیره هیچوقت پیشمون نیست. همش بیرونه. دارم میمیرم احساس میکنم هیچ خونی تو بدنم نیست وای مادرخوبم وای خواهرای دلسوزم وای برادر مهربونم و وای به پسرشیرین زبون دوسالم. طلاق بگیرم کجابرم چیکارکنم اگه برم خودکشی میکنه میدونم تاحالا چندبارتامرزش رفته. همش کاسه چه کنم چه کنم دستمه نه رزقی نه روزی نه روزگاری ای خدا تاکی بدبختی وفلاکت خودم کردم کاش مادرم وخانوادمو به این ادم نمیفروختم ای کاش. الان افسردم کنار بچم نشستم به صورت معصومش نگاه میکنم آتیش میگیرم خدایا خدایا ادرکنی ادرکنی
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
0
سلام. 23 سال سن دارم و همسرم 27 سال دارد .
من با مرد مورد علاقم ازدواج کردم و از اونجایی که میدانستم مصرف کننده است (شیره) قبول کردم چون مطمن بودم مکمل همدیگه هستیم و میتونم ترکش بدم چون خودش هم میخواست.
تو دوران عقد فرستادمش کمپ دوره 21روزه و تو اون زمان من کتابهای زیادی رو مطالعه کردم تو سایتهای گوناگونی گشتم و با خیلیها مشورت کردم تا اطلاعاتم بره بالا چون میدونستم بعداز اینکه از کمپ بیاد بیرون یه آدم دیگه میشه با یه رفتار و شخصیت متفاوت و خودمو اماده هر واکنشی از سوی شوهرم کرده بودم و تا اندازه ای میدونستم باید با اون چطور رفتار کنم زمانیکه از کمپ اومد بیرون تا 48 ساعت تو خودش بود با کسی حرف نمیزد من همش پیشش بودم یه لحضه هم نمیزاشتم تو فکر بره بهش امید میدادم که همه چیز درست میشه و مدام بهش انرری مثبت میدادم اما زمانیکه احساس میکردم کلافس و دگرگون میزاشتم تنها بمونه اینم اضافه کنم بخاطر کمپ رفتن شوهرم باعث شد کارشم از دست بده و این موضوع خیلی اذیتش میداد ولی من مدام بهش میگفتم:عزیزم فکر کن که الان مرخصی هستی و داری استراحت میکنی بده الان پیش هم داریم خوش میگذرونیم و مدام بهش روحیه میدادم قضیه اعتیاد شوهرم را هیچ وقت به خانوادم نگفتم چون دوست نداشتم کوچکترین ترحم بهش بکنن یا اینکه شخصیتش زیر سوال بره بعد از حدودا 15روز از شروع زندگی جدید همسرم همونجوری که گفته بودم رفتارش خیلی عوض شد یه آدم عادی نبود تشنبه محبت بود مدام بهونه میگرفت من هم تا جایی که امکانش بود بهش فشار یا استرس وارد نمیکردم تا دعوامون میشه میرفتم از دلش در میوردم نمیزاشتم انرژی منفی بهش وارد بشه. واقعا هم لیاقتشو داشت چون زمانیکه همسرم مصرف کننده بود بهم محبت میکرد نازمو میخرید وقتی دعوامون میشد همه کار میکرد تا اشتیم بده و حالا اون بهم نیاز داشت وقتش بود خودمو ثابت کنم .کسی که ترک کرده باشه فقط به محبت و روحیه و احترام و درک نیاز داره بخدا فقط همین این 4تان که عزیزتون رو از نو میسازه
1ماه نیم طول کشید من رفتار بهونه گیری همسرم رو تحمل میکردم و درکش میکردم 3سال مصرف کننده بود پس توقع نداشتم تو 1ماه به حالت عادیش برگرده تو اون دورانی که همه توقع عشقبازی و محبت از همسرانشون رو داشتن من رو همه خواستهام چشم بستم چون میدونستم اون بیشتراز من احتیاج به محبت داره میگفتم این همه اون تحملم کرد یعنی من نمیتونم بخاطر عشقمون باهاش مدرا کنم
روزا گذشت و همسرم که تحت مراقبت من و مشاوره روانشناس بود روز ب روز بهتر و بهتر میشد و تونست یه کار درست حسابی پیدا کند و باهم ازدواج کردیم و الان 1سال و نیم است که از ازدواجمان میگذرد وشوهرم عالی شده و الان او دارد به من محبت میکند و من توانستم به یاری خدا و همت همسرم زندگیم را نجات بدم فقط خواستم به شما خواهرای گلم بگم که اگه فکر میکنید شوهرتون لیاقت و زندگیتون ارزش داره بخاطرش بجنگید سریع نا امید نشین. فرد معتاد یه بیماره تو دوران درمان همسرم هروقت میخاستم با شوهرم حرف بزنم تو دلم میگفتم شوهر من یه آدم بیماره پس من باید درست باهاش حرف بزنم
همه راه ها رو امتحان کنید یادتون باشه طلاق آخرین مرحلس امیدوارم خداوند همه ادمایی که چه انهایی که با اعتیاد سرکار دارن و چه خانوادهاشون رو نجات بده و کمکشون کنه
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
2
تورو خدا کمکم کنید همسرم وقتی مصرف میکنه منو بچه همون دوست داره وقتی مصرف نمی کنه دعوا مک نه کتک میزنه چیکار کنم کمکم کنید
مدیر پایگاه باسلام
شما به مشاور خانواده یا مراکز مشاوره ترک اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
سلام من نظرات شما رو خوندم وخیلی ناراحت شدم . زنگی ما سراسر انتخاب است انتخاب کنید ک چگونه زندگی کنید.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
من هم تو اوج جونی عاشق همسرم شدم در دوران بارداری متوجه شدم همسرم معتاد است چون خانواده ام موافق این ازدواج نبودند اعتیادش رو پنهان کردم اما بعدا همه فهمیدن شوهرم اول تریاک مصرف میکرد و بعد شیشه از خدا تنها وتنها مرگش رو ارزو دار م سیزده ساله تحملش میکنم به خاطر پسرماما خودم روز به روز افسرده تر و داغون میشم همه کار براش کردم از کمپ تا مراکز مشاوره و هزاران کار دیگر تنها با مرگش من میتوانم خودم و پسرمو نجات بدهم برام دعا کنید التماس میکنم انقدر خسته شدم ازش که میخواهم‌خودمو بکشم خودم تحصیل کرده ام و شوهرم هم تحصیلات دانشگاهی دارد اما هم خودش را از بین میبرد هم منو پسرمو خدایا منو از زندگیش نجات بده تنهپ ارزویم مرگش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
آفرین به شما و شوهرتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
حرفاي همرو از اول تا اخر خوندم با اينكه زياد بود خوندمو اشك ريختم فقط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
سلام منم همه رو خوندم چی بگم خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم چقدر ما زن ها بدبختیم
راستش من یک سال پیش توی جیب شوهرم قرص ترامادول دیدم ولی نمیدونستم برای چیه تا اینکه به روز تی وی داش از اثرات بدش میگف و البته من به آخرش رسیدم به شوهرم گفتم برای چی میخوری گف سرم درد میگیره می خورم اما الان توی این پیام ها دیدم و فهمیدم که چقدر احمق بودم البته وقتی بهش گفتم دیگر نخورد و آسپرین و جایگزین کرده تپیدنم اون چطوره.
راستش من شوهرم و خیلی دوست دارم اخلاقش خیلی خوبه البته یکم شکاک هست ولی زیاد نیست و قابل تحمل زندگی خوبی داریم و خیلی همو دوست دارم سه ساله ازدواج کردیم و بچه نداریم راستش مدتی مشکوک شدم که داره تریاک میکشه همیشه شب ها 8 خونه بود اما از زمانی که بهش مشکوک شدم اوایل شب ها 9 میومد اما الان 11 . سال اول و دوم ظهر ها هم برای ناهار دو سه ساعتی میومد خونه و فقط نزدیک های عید که مغازش شلوغ بود ظهر نمیومد اما الان یک ساله که همش امروز فردا میکنه شبا دیر تر از همیشه مباد و برای اینکه من حرفی نزنم سریع ناله میکنه و میگه که چه روز سخت و پر کاری داشته. راستش تا حالا حس نکردم بو تریاک بده چون همیشه عطر و و رو خودش خالی میکنه اما وقت هایده خونه نیستم دوستاش میان خونمون ظهر ها و چند بارشو متوجه شدم که تریاک میکشیدن این بار که یکم از تریاک روی فرش ریخته بود و نشونه داشتم بهش گفتم کی اینجا بود و چی کشیدن خونمون گفت تریاک گفتم تو چی گف من نکشیدم تو منو میشناسی نمیدونستم چکار کنم یکی از دوستاش که داره ترک میکنه به زنش گفته شوهر منم میکشه و با هم میکشیدن زنم به من گف گف توام زودتر بهش بگو و باهاش حرف بزن تا بدتر نشده با به چیز دیگر معتاد نشده اونم ترک کنه ولی نمیدونستم چکار کنم تا بحال به روش نیاورد و چیزی نگفتم نمیدونستم باهاش حرف بزنم یا ن یا اینکه چی بگم شهرمونم مشاور درست و حسابی نداره که برم پیشش یکی هست اونم فاپیلشونه نمیتوان فعلا کسی چیزی بدونه لطفا راهنماییم کنید خانواده همش به من توهین میکنند و میگویند چرا شبا دیر میاد مغازش ساعت 8 بستس این اخری هم گفتن که از وقتی زن گرفته اینطور شده و و تا زن نداش سیگارم نمیکشید اما الان چی.دارم دیوانه میشم نمیتوان از دستش بدم دوس ندارم بهش بگم معتاد نمیدونستم چکار کنم
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
شوهرم 7 ماهه آلوده به مصرف شیشه شده ومتوجه شدم که بهم خیانت کرده وبایه دختردوست شده وازش خواستگاری کرده ورودرو بهم گفت دیگه دوستم نداره ودلش بدجورپیش اون دختر گیر کرده الان خانوادش اورا به اجبار به کمپ بردن نمیدونم چیکار کنم توروخدا راهنماییم کنید خیلی دوسش دارم درصورتی که ما عاشق هم بودیم الان واقعا نمیتونم باورکنم که شوهرم میگه دوستم نداره
مدیر پایگاه باسلام
اگرایشان گرفتار ماده مخدرشیشه است باید بدانید تصمیم گیری افراد درچنین شرایطی منطقی نیست پس بهترا ست ابتدا به فکر درمان ایشان باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
باسلام منم همون مشکلی رو دارم که همه شما دارین امامن براین باورم که اونا همشون میتونن ترک کنن شوهرمو خیلی دوس دارم حتی باهمه ی بدیش 2باررفته کمپ الانم 1ماهه پاکه من امیدوارم که یه روزی زندگی که آرزوشو داریم باهم میسازیم البته باکمک خدا
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
سلام همسرم معتاده سرکارنمیره خرجی نمیده دوتا بچه دارم23سالمه خیلی عصبی و افسرده شدم چ کنم
بد شانس روزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
سلام.من 27 سالمه .3 ساله ازدواج کردیم یک پسر 4 ماهه دارم .دوساله ب شوهرم مشکوکم که تریاک مصرف میکنه .از وقتی ک فهمیدم هر روز جنگ و دعوا داریم.هرچی هم بهش میگم انکار میکنه میگه تو مریضی .مادرشم تایید کرده ک معتاد شده .صبح تا شب کارم شده گریه .با این حال عاشقشم .نمیخوام ازش جدا شم .اوایل بصورت تفننی مصرف میکرد اما الان هر روز میره بیرون .اصلن جلو چشم خودم نکشیده چون میدونه تحملشو ندارم .اما دیگه خسته شدم از این همه تنهایی میخوام بهش بگم بیاد خونه بکشه .بنظرتون کار درستی میکنم ؟؟.خواهش میکنم کمکم کنید
ناکام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
سلام من 25سالمه. نزدیک 4ساله که ازدواج کردم و اوایل ازدواجم متوجه شدم شوهرم اعتیاد به تریاک دارد. بعد از 2سال جنگ و دعوا و.... متوجه شدم که شیشه هم مصرف میکند.از نظر روحی و جسمی خیلی داغون شدم. کارم به خودکشی هم کشید بالاخره بعد از کلی دعوا و مشکلات دیگه راضی شد که به مراکز ترک اعتیاد برویم الان حدود 1سال نیم هست که پابه پاش به زور کلاساشو بردمش و رفتم. و 8ماه اولش مدام لغزش میکرد.اما بعد اون نزدیک 6ماه پاک بود اما الان بازم لغزش شیشه داره .مشکل دیگه م اینه که بچه ی طلاقم و پدرو مادرم هم اعتیاد شوهرمو نمیدونن. از طرفی خودم هم از دنیا بریده و خسته م. با هزار تا مشکلات دیگه...... فقط آرزوی مرگ دارم. واسم دعا کنید خواهشأ.
یک رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
1
با سلام متاسفانه تریاک خانواده ها را به هم ریخته است فرد تریاکی گرچه در اوایل از نظر قدرت جنسی قوی می شود ولی وقتی که مرز 40 سالگی رسید به یکباره افت قوای جنسی پیدا می کند و مرا ببخشید ...


فرد تریاکی شرف و ... ندارد حالا هر که میخواهد باشد .
دو فرزند پسر بزرگ دارم و برای اینکه آنها سالم بمانند با همه فامیل دور و نزدیک قطع رابطه کرده ام و از نظر شرعی نیز سوال کرده ام و عمل مرا مقبول دانسته اند .
پدرم معتاد به سیگار و تریاک بود و فرد کثیفی بود
2 تن از برادرانم معتاد هستند و پست و کثیف و نامرد .
داماد ما هم تریاکی است و فوق العاده بی حیا و نجس و کثیف
باجناقهایم همه تریاکی کراکی و پست و نجس و کثیف و .... هستند و خوشحالم که قیافه سیاه و نجس شان را نمی بینم ... بر آنها
پدر زنم ملعون من نیز تریاکی پست و کثیف و بی حیا بود
مادر زنم که خدا او را لعنت کند برای پا دردش به او تریاک می خوراندند و بسیار ... چندش آور است
خواهر زنم را شوهرش تریاکی کرده و خدا او را لعنت کند که عفریته ای بی مانند و ابلیس و شیطانی ملعونه است
خواهرم بخاطر اینکه شوهرش معتاد است گرچه سالم است ولی رفتارش به شوهرش کشیده و بی وفا و بی احساس و بی عاطفه است
مادرم نیز شاید بخاطر تبعیت از پدرم و علاقه اش به برادر بزرگ معتاد و داماد معتادمان باشد بی عاطفه ، بی احساس ، بی شرم ، بی حیا و همچون سگ وحشی همیشه به من حمله ور می شد خدا او را رحمت کند /.
بخدا سوگند تنهایی زیباست
خدا نیز تنهای تنهاست
برای آرامش قلب و روحتان پیشنهاد نماز جماعت د رمسجد را دارم
بخدای احد و منان سوگند در تنگناها فقط و فقط خداست که به شما رحم می کند و به دادتان می رسد با او دوست باشید .
به والله قسم که روزیان بیشتر و بیشتر می شود و برکت و وفور نعمت در زندگیان فراوان می شود ، فقط او را هر روز حداقل یکبار در خانه اش مسجد زیارت کنید زیرا خداوند طبق حدیث قدسی فرموده است :
خانه های من مساجد روی زمین هستند و خوشا بجال بنده ای که در خانه اش وضو بگیرد و مرا در خانه ام زیارت کند و بر من واجب است ( بله واجب است ) که او را احترام کنم و حوائجش را برآورده سازم /.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
0
من ۱۹سالمه و شوهرم ۲۶متوجه شدم ک معتاده ب تریاکه فک میکنم بیشتر از چهار سال باشه،میگن ی مرد معتادهیچوقت نمیتونه ترک کنه؟درسته،میخام ازش جدا شم،ولی دلم براش میسوزه چون خیلی مهربونه،فقط چیزی ک نبایدباشه هست.....بنظرتون چیکارکنم؟
مدیر پایگاه باسلام حتما به مشاورخانواده وترک اعتیاد مراجعه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
من و همسرم 10 ساله ازدواج کردیم از اول همیشه احساس میکردم يه چيزي رو تو زندگی ازم پنهان میکنه، میدونستم با دوستاش جمع ميشن مشروب و این بساط ها دارن ولی مشکوک بودم حتی فکر میکردم خیانت میکنه، ولی زرنگ بود ما از خونواده هامون خیلی دوريم حدود 1500 کیلومتر، واسه همین خودمو با درس و کلاس های هنری مشغول میکردم، مواقعی که خونه نبودم فرصت خوبی براش بود و منم نمیفهمیدم. تا بعد از 7سال راضی شدم بچه دار شيم، ای کاش حداقل این بچه رو اسیر نمیکردم، چند وقت بعد از اون فهمیدم چون همش خونه بودم ديگه چاره ای نداشت، الان روزی یکی دوبار ميره تو سرویس يه ساعت بعد مياد، نميدونم چی کار کتم، کاری به کارش ندارم ولی رو اعصابمه این کاراش، از طرفی به خونواده هامون هم نگفتم، اصلا رو اونا نميتونم حساب کنم، خودشم به ترک فکر نمیکنه حاضره جدا بشيم اما ترک نکنه، خواهرم هم جدا شده اما بیشتر طرد شده، ضمناً الان حداقل 16 _17 ساله مصرف میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
من باهمسرم ده سال زندگی میکنیم اما ازاول مشکل داشتیم دعوامون میشد اون اوایلش پی رفیق بازی بود بعد سیگارو مشروبو الانم معتاد شده هرچیزی دیدم تریاک شیشه هرویین اما همشو زیرش زده باارومی باهاش حرف زدم بریم ترک کن اما بازم میگه نمیکشم من معتاد نیستم اما خودم کشیدنشو دیدم که منو میبینه قایم میکنه نمیدونم چیکار کنم الان راحت یکساله که مطمعنم میکشه قبلشم مصرف میکرداما به این شدت نبود یعنی باخوابوندن به کمپ ترک میکنه درس میشه یانه من چیکارکنم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
چهارساله که باعشقم ازدواج کردم بعدازعقدمتوجه شدم قرص متادون وترامادول مصرف میکنه بخاطراینکه عاشقش بودم بعدازمشاجره چندساعتی اونوبخشیدم وباورکردم که دیگه مصرف نمیکنه تااینکه بعدازمدتی خب ررسیدکه تریاک هم مصرف میکنه دنیام سیاه شدکمرم شکست غرورواحساسم خو ردشدحالاکه بی محبتی هاوبیمسولیتی هاشومیبینم بیشترعذاب میکشم سه ماه دیگربچه ام به دنیامیادپیش خانوا ده ام جایی ندارم خیلی شبهاکابوس میبینم وباگریه بیدارمیشوم اگرترک نکنه مجبورم خودم رابکشم چن من بجزاون هیچکس روندارم نمیخام دیگه توتنهایی وفقروبیکسی وانزوازندگی کنم اون فقط به فکرخودشه براش مهم نیست که الان سرپرست یه خانواده شده کمکم کنیدمن خیلی تنهام
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
سلام پنج ساله ازدواج کردم یه دختر هشت ماهه ام دارم همسرم ب تریاک و شیره اعتباد داره اوایل فقط تریاک میکشید اونم میگفت به خاطر سفت شدن کمرم میکشم اما بعد ک کارش سختتر شد مصرفشم بیشتر شد کارش خوبه و از نظر مالی مشکلی نداریم و به منو دخترمم خیلی محبت میکنه اما من دیگه هیچ علاقه ای بهش ندارم و فقط به خاطر دخترم تحمل میکنم خیلی وقتام با خودم میگم این قسمت منه و باید باهاش کنار بیام و بهش کمک کنم که ترک کنه اما اصلا نمیدونم چطور ی باهاش صحبت کنم چون تا شروع به حرف زدن میکنم یا گریم میگیره و با عصبی میشم و بحث و تموم میکنم امکان دسترسی به مشاوره رو ندارم لطفا بگید چیکار کنم؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
اعتماد به اینایی که معتاد بودن و ترک کردن و ازدواج با اونها احمقانه ترین کاره زندگیه
لعنت به من که فکر کردم ایناهم دل دارن حق دارن خانواده داشته باشن و اعتماد کردم و خودمو بد بخت کردم کاش چند ماه پیش پیام های الان رو میخوندم و این حماقت رو نمی‌کردم دخترای مجرد توروخدا احساسی تصمیم نگیرید این پسرها چند ماه ترک میکنن همچین که کارشون راه افتاد و تونستن یه دختر ساده رو گول بزنن دوباره میرن سراغش
mahshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
0
سلام الان نزدیک 2سال نامزدیم .نامردم متادون مصرف میکنه تازگیا افسرده شده.چن باربردمش براترک ولی فایده نداشت.خیلی دوستش دارم توروبه قرات کمکم کنیدتوروخدابگیدچیکارکنم نمیتونم ازش دل بکنم ولی هرروزقول میده ترک کنه ولی نمیره براترک.خانوادش هم اصلا اهمیتی نمیدن خوانواده منم نمیدونن موندم .گیج شدم
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
سلام شوهر منم یه. سال تو مصرف شیشه هست خیلی بداخلاق اصلا نمیشه باهاش حرف زد نمیزاره جای برم تورو خدا کمکم کنین که چیکار کنم
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
شوهر من يه قهرمان بود.بعد از مريض شدن و ترك.ورزش الان ترامادول مصرف ميكنه من دوتا جه دارم1.3ساله و 1.1ساله كمكم كنيد جند بار ترك كرده اما بي فايده بوده
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
سلام من دختری 22ساله هستم که نامزدم نزدیک به 3سال هست که اعتیاد داره البته تقریبا 1سال ونیم هست که شدت مصرفش بیشتر شده قبلا کمتر استفاده میکرد.فقط هم گل وسیگاری استفاده میکنه....بشدت بداخلاق شده وحوصله هیچی رو نداره مگه اینکه مصرف کرده باشه.تنها فکرش موادش شده به هیچی حتی خودشم فک نمیکنه..اما خوشبختانه 1ماهی هست که بعد1سال سرکار میره وکار میکنه..مطمئنم میتونه ترک کنه اما من نمیدونم باید چطوری باهاش رفتار کنم...بعضی مواقع حوصله ی من رو هم نداره...چطور کمکش کنم ک ب ترک فکر کنه و چطور باهاش رفتار کنم و افرادی که سیگاری وگل میکشن رفتارشون چطوری میشه؟؟؟؟؟
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
سلام..من دوست پسرم دو هفته ای میشه روزی هفت هشتا ترامادول صد مصرف میکنه،،کیس ازدواجیمه میگه بخاطرت ترک میکنم ایا میتنن واقعا ترک کنن؟؟قبلا هم میخورد البته خیلی کم..الان بخاطر اینکه ترکش کردم میخوره
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
ای کاش با این کشورهای افغانستان وپاکستان و...هم مرز نبودیم ای کاش سر قاچاقچی را میبریدند ای کاش .... مصرف نمیکردند معتاد باید به آخر خط برسد تا ترک کند منم بعد از 5سال به آخرخط رسیدم بوسیله روش سقوط آزاد ترک کردم خدا را شاکرم که توانستم ترکش کنم به من هم میگفتند آدم معتاد را باید خاکش کرد ولی از روزی که ترک کردم حال خوبی دارم پاکی بهترین نعمت پروردگار است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
سلام من هفت ساله ازدواج کردم دختر 5 ساله دارم 23سالمه دوران نامزدی متوجه شدم کراک میکشه چون دوسش داشتم باهاش کنار اومدم بهتر شد ولی بعد یه سال که پاک بود افتاد تو تریاک تا الان همه جوره مواد مصرف میکنه متادون.شیره .شیشه دیگه نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین .ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
بایه پسری هستم که خواستگارمه ولی تازه فهمیدم هروعین مصرف میکنه دوستش دارم میخوام تمام سیعمو بکنم ک ترک کنه ولی سرکارمیره میگه بیان دکتربه خانوادم میگن،کیگه نمیخوام بدیختت کنم نمیخوام ازدواج کنم ک باهام سختی بکشی وخوش بخت نشی ولی من دوست دارم ترک کنه خودشم دوست داره ولی نمیتونه کارشو ول کنه فهمیدم ک بعضی وقتا سرکارهم میکشه چیکارکنم پسرخوبی ومهربون ولی بعضی وقتا عصبی میشه
ناسنای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
سلام دوستان داستان زندگی من پا غم واندوه .بیست وسه ستل داشتم به زور شوهرم دادند هر چی میگفتم من با این مرد ازدواج نمی کنم میگفتند غلط کردی سالمه ما نمی خواهیم تو را به یک معتاد ب
سوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
سلام من خانم ۴۰ساله هستم ۲۱ساله ازدواح کردم یه پسر۱۸ساله دارم همسرم ازدوران نامزدی اعتیادداشت همه ی راههارارفتم ولی برای مدتی جواب دادبه نظرمن اگه کسی میخادبایه معتادازدواج کنه بایدفاتحه خودشرابخونه چون معتادهرگزبه زندگی سالمبرنمیگرده فقط مردن اونوخوبش میکنه
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
چراااااااااا جواب پیام منو نمیدین 1ماهه اینجا دردمو نوشتم ولی انگار ن انگار!!!!!!!!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
سلام من ده ساله که ازدواج کردم همسرم معتاد به شیشه است خیلی هم بد دهن واقعا زندگی رو بهم زهر مار کرده دختر هشت ساله ام هم خسته شده وهمش بهم میگه بریم تنها زندگیکنیم به نظر شما من باید چکار کنم؟
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
من الان هشت ساله ام پیش مامانم هستم بابا من شیشه مصرف میکنه الان هم مامانم رفت دادگاه تاجدابشن باید چیکار کرد
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
سلام من نه سال ازدواج کردم شوهرم تریاک میکشید بعد دو سال فهمیدم هرویین مصرف میکن پنج بار کمپ فرستادمش تا دوهفته خوب بود بعد باز سراغش میرفت بهونه کرد اخلاقت بد چه کار داشته باشم با او چه نه بچه دوم تو راه تو راه خدا یک راهی جلو پام بزارید
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
سلام من 2ساله ازدواج کردم 1ساله فهمیدم شوهرم تریات وقرص آلپرازولام مصرف میکنه ومیشه مثل دیوونه هاشوهرم چهل سالشه ومن تنها23سال دارم نمیدونم چی شدعاشقش شدم ازازدواجم خیلی ناراضی ام فقط دارم زندگیمو تحمل میکنم دارم کلافه میشم هیچ مشاوروروانشناسی کنارم نیست توروخدا کمکم کنین .
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
سلام من سه ساله ازدواج کردم یک دختر یا ساله هم دارم شوهرم شیره مصرف میکنه هرچی هم بهش میگم فایده نداره شبها تا روز بیرونه بنظرتون چکار کنم
معتاد
|
Germany
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
خیلی خوشکل معتاد شدم جان هرکس را دوست دارید هیچ وقت بایک معتاد اذدواج نکنید حتی اگرچندسال ترک کزده باشد افکارمزخرف یک فرد مصرف کننده مزخرف است برید بترشید من بعد از 7 سال ترک کردم الان چند وقت پاک هستم ولی داغون روحی هستم خیارشور هیچ وقت خیارسبز نمیشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
داداشم ۲۳ سالشه نمیدونیم جی مصرف میکنه.کلا توهم میزنه یه حرفایی میگه همینجوری نگاه میکنیم فقط با خودش حرف میزنه عین دیوونه ها شده. الان که اینو مینویسم تو همین حالتش بود که رفت بیرون. پدر مادرم دارن دق میکنن. چیکار کنیم. تو رو خدا کمک کنین. به هیچ وجه راضی به همکاری نیس.
مدیر پایگاه باسلام احتمال مصرف شیشه یا مواد مخدر صنعتی وجود دارد بنابراین باید سریع موضوع را پیگیری کنید تا دیرنشود
پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
سلام به نظر من زندگی بافرد معتاد واقعا اشتباه میباشد به هیچ عنوان فردی که معتاد است حاضرنمیشو دترک کند وبرایش مهم نیست اطرافیانش چه میگویند یاچه بلایی یه سرخانواده اش میاید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
اگه عاشق کسی بودی از اول میگفتی این همه بدبختی نمیکشیدی
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
شوهر من بخاطر دردای استخونی که داشت حدودسه ساله روبه مصرف شیشه آورده، بشدت توهم داره، مدام بامن دعوا وکتک کاری داره ومیگه با این واون رابطه نامشروع داری وبه من سم میدی تا منو بکشی. الان سه هفته است اومدم خونه خواهرم یعنی اصلا خوف جانی دارم توی خونه. ولی دوتا پسرامو بخاطر اینکه مدرسه دارن با خودم نیاوردم. خیلی نگرانم بنظرتون بهترین کاری که میتونم بکنم چی هست؟؟واقعا خستم . اینم بگم یه بارهم یه کلینیک خصوصی بردمش وحدود بیست میلیون هزینه کردم ولی بعد از چند ماه دوباره برگشت، تورو خدا کمکم کنید خیلی هم مشاوره گرفتم ولی باز نمیدونم چه کنم؟؟؟!!
مهتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
من دو ساله ازدواج کردم.الان فهمیدم همسرم یک سال و نیم که هر روز ترامادول میخوره، ولی گفته میخوام دیگ نخورم ،دکترم نمیاد
من باید چیکار کنم؟
اعتیادش طوری هست که بتونه بدون درمان ترک کنه؟
این که به خونواده هامون چیزی نگفتم کار درستیه؟
لطفا کمکم کنین
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
0
سلام من سه ساله معتادم به تریاک الان سه ماه دایم شده یعنی اگه نکشم خماری میادسراغم من نفرت عجیبی از دود داشتم دانشگاه رفتم ترم 6مهندسی بودم که خونوادم فهمیدن حبسم کردن گفتم ولم کنین من خودم ترک میکنم ولی لج کردن باهام پول نمیدادن پول شهریه دانشگامو ندادن مادرم طوری رفتار میکرد که انگار من یه غریبم خداییش ترک کرده بودم ولی باور نمیکردن رفتار مادرم طوری بود که همه رو بااصرار میاورد سرسفره ولی ابدا سراغ من نمیومد واسه غذا خوردن اینجوری بگم شاید بدونین بدترین درددنیادردخماری مواده چه روحی چه جسمی بعد توهمه موادها سخترین خماری خماری تریاکه من سه روز از دردخماری به خودم میپیچیدم دریغ از یهلیوان اب که بهم بدن خماری انقد فشار میاوردبهم کلمو میکوبیدم به دیوار خون میومدو تریاک هم داشتم ولی نکشیدن ولی پدرو مادرم حتی واسه غذاخوردن صدامم نمیکردن با یکی همکلاسیام قول وقرارازدواج گذاشتم ولی یه کاری کردم ازم بدش بیاد ولی تودلم اتیش بود دارم از دست میدمش ولی ته دلم میدونستم من دیگه ادم بشو نیستم ودلم نمیومد دختری که عاشقشم بدبختش کنم و پای خودم بسوزونمش ...الان من موندم یه جعبه سیگار و گوشی بدستمو توسرم فکرای اینکه چه موقیتی داشتم همه ارزومو میکردن
Elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
من شوهرم تریاک مصرف میکنه تازه فهمیدم اول انکار کرد بعد گفت تفریحی میکشم بعد اعتراف کرد که 1 ساله میکشه شوهرم خیلی خوبه و من عاشقشم صحبت کردیم و قرار شد که ترک کنه یک هفتس میگه نمیکشمو من چیزی ندیدم اکثرا هم خونس ولی من از علائم خماری چیزی نمیبینم و فقط میگه درد دارم به نظر شما بهش اعتماد کنم یا احتمال دروغ گفتن هست؟ تورو خدا جواب بدین خیلی درگیرم
Elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
من شوهرم تریاک مصرف میکنه تازه فهمیدم اول انکار کرد بعد گفت تفریحی میکشم بعد اعتراف کرد که 1 ساله میکشه شوهرم خیلی خوبه و من عاشقشم صحبت کردیم و قرار شد که ترک کنه یک هفتس میگه نمیکشمو من چیزی ندیدم اکثرا هم خونس ولی من از علائم خماری چیزی نمیبینم و فقط میگه درد دارم به نظر شما بهش اعتماد کنم یا احتمال دروغ گفتن هست؟ تورو خدا جواب بدین خیلی درگیرم
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
دولت باید کشتن ادمهای معتاد رو ازاد کنه.هر کی خواست تحمل کنه هرکی نخواست بکشه.طلاق تو این جامعه مثل تابلویی که به یه زن انگ هر چیزیو بچسبونن
.تنها راه حل مشکل اعتیاد مرگ معتاده یک نفر غلطی میکنه و چند خانواده رو بهم میریزه پس بمیره همه چی خودبخود حل میشه.مشکل از قانونه
باید معتاد رو کشت.همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
سلام خسته نباشید من سه سال نامزدم نامزدم معتاد قرص متادون وقرص خواب چون دوستش دارم نمیخوام جدابشم چندباری هم ترک کرده امابازم تکرار کرده چکار کنم تو راخداکمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
سلام منم شوهرم اعتیاد به تریاک و شیره دارد هیچی از دنیا نمیفهمه هیچی به غیر مواد براش مهم نیست دیکه نمیتونم تحملش کنم دست بزن داره ابر تننم نمنم نمنننمو براش مهم نیست هر چی دوست داره به زبون میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
سلام من 29سالمه وحدود8ساله که ازدواج کردم همسرم پسر عموم هست که باتاییدپدرم تن به ازدواج دادم وبعد از ازدواج بیش ازحد به شوهرم وابسته شدم وتنها شرط ازدواجم عدم استفاده ی مواد بود ......اما شوهرم اعتیاد داشت ومن دیر فهمیدم ما هم دیگه رو دوست داریم اما بخاطر اعتیاد فاصله ی ما داره بیشتر میشه وبه مشکل خوردیم ..نمیدونم چیکار کنم اون راضی نیس ترک کنه وهیچ حمایت کننده ای ندارم .....دعا کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
سلام امیدوارم خدا به همه صبر بده منم همین مشکلو دارم اما دیگه نا امید شدم سی سالمه سه تا بچه دارم فقط امیدم بچهامن به معتاد نمیشه امید داشت هیچوقتم ترک نمیکنه اینو بعد سیزده سال زندگی با یه معتاد فهمیدم شاید اگه یه درامدی برای بچهام داشتم تا الان یه تصمیمی گرفته بودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
سلام شوهر من هم به شیره وابستست.یه ندت میکشه بعد میگه نمیکشم میره شربت ترک اعتیاد میگیره بعد دوباره میره میکشه.تو خونه جلو چشم بچه ها.نکشه عصبیه غیر قابل تحمل.بکشه حراف میشه و همش بزور میخواد محبت کنه .در هر صورت خییییلی در کنارش بودن سخته .من خسته شدم نمیدونم چیکار کنم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
تا اینجا هر کسی از دردش گفت و شما هم جوابتون این بود که با مشاور صحبت کنید
پس برای چی میخواهید مردم دردشونو به شما بگن
خوب یه دفعه میرن مشاوره میگیرند دیگه .
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
سلام
شمارا ب خدا تامیتونین تلاشتونو کنین
طلاق اخرین گزینتون باشه.معتادا بیمارن بیشتر از ی بچه ی ی روزه ب کمک احتیاج دارند.
همه تلاشتونو کنین اگه وااااااااقعا نشد بعد.همسر منم تریاک مصرف میکرداینقد تحمل کردم کتک خوردم تاالان تازه تحت نظر پز شک داره شربت مصرف میکنه دعا کنین بتونه کمش کنه وبه کمک خدا بذاره کنار.البته بعضیا هم واقعا شورشا دراوردن و دیگه قابل تحمل نیستن.اما بازم تلاشتونو کنین ک حداقل بعد از طلاق حسرت نخورید ک چرا تلاشمو نکردم. ب امید روزی ک همه معتادا برگردن ب اغوش خونوادشون.
الهمم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
سلام همسرمن چهارساله شیره میکشه من تازه یک ماه فهمیدم ادم فوق العاده عصبی وافسرده هست بیکاریش روبهانه میکنه چون کارگرفصلیه متاسفانه من درس خونده وخانه دارم مشکلاتمون زیادن اما من انسان قانعی هستم چون بهش علاقه دارم نمی دونم چه طوری کمکش کنم خودش قبول نمیکنه کمک میخاد خانوادش بفهمن سکته میکنن چیکار کنم موندم بچه ندارم اما محلمون کوچیکه دوست ندارم زندگیموخراب کنم اما خودش داره خرابش میکنه حاضربه ترک نیست راستش عاشق تنهاییه من ومیزاره خونه مادرم خودش تنهاست فقط شاید شش هفت ساعت میاد دنبالم خونه براش نهاروشام درست کنم چون خونم به خونه مادرم نزدیکه,عقد هستم ازمهرطلاق متنفرم ,همش باهم هستیم دعوت داریم من ساکت میشیم چون عصبیه غیرکنترلیه,درماندم مشاورهم نمیاد چیکارکنم همه محل میدون عصبیه اما اعتیاد جزکن کسی نمیدونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
سلام من ۱۴ ساله ازدواج کردم دوتابچه ی ۱۲ و۸ ساله دارم دخترم سه ماهه بودکه فهمیدم همسرم تریاک میکشه تمام دنیاروسرم خراب شدتمام مشکلاتی که شمابهترمیدانیدراتحمل کردم همیشه ناله میزدم خدایاچرامن مگه چه گناهی کرده بودم شوهرم طی این سالها همچنان میگه من معتادنیستم ما فامیل نزدیک هم هستیم پدرشوهرم ومادرشوهرم خیلی به خاطر این قضیه داغون شدندولی ازدست هیچ کسی کاری ساخته نبودچندبارتاپای طلاق رفتم ولی به خاطر دوگل زندگیم برگشتم یک سالی افسردگی شدید هم گرفتم ولی حالاکه این مطالب رامینویسم حال خوشی دارم چون کلاس هایی که رفتم به من یادداد که هیچ وقت توی زندگیم سعی نکنم کسی راتغییردهم بلکه فقط خودم راعوض کنم فکرم راوزندگی راواقعی ببینم واگرالان فرارکنم چه بسادرمشکل دیگری نیفتم ازان روزی که خواستم درکنار مشکلم شادزندگی کنم واین شادی رابه دوگلم انتقال دهم خیلی حالم بهتره اصلا کاری به معتادنداشته باشیدوسعی کنیددرامدی براخودکسب کنیدچه خانواده هایی که پدر معتاد ولی فرزندی سالم وخوش بخت تحویل جامعه دادند من این فکرزیبا رادرکنارزندگی بایه معتاد به دست اوردم وحالاخداراشکر میکنم که بااین ادم ازدواج کردم چنان به خدارسیدم که اگربایه مهندس یادکترسالم زندگی می کردم به این حال خوش نمی رسیدم توراخدا اگربچه داریدفقط سرچ کنید چگونه مادری نمونه شوم من امیدوارم همسرم بابقیه معتادهاازدامی که دران گرفتارندنجات پیداکنندچون واقعااول خودشان ازروشنی این دنیالذت نمیبرندفقط دعاکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
سلام من 3 ماهه نامزد کردم متوجه شدم نامزدم معتاده به تریاک و هیچ شانسی هم بهش نمیدم درخاست طلاق هم کردم چون ارزششو نداره یک عمر زندگیمو با یه دروغگو ملتاد بگذرونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
با سلام خانمی 31 ساله هستم با پسری ازدواج کردم که دوست بودیم فقط با یه اشتباه تلفنی هر 2 در شهر مختلف آشنایی ماهمهش تلفنی بود تا اینکه بعد از چند ماه تلفنی حرف زدن و یکبار ملاقات حضوری به خواستگاریم3 ماه بعد از خواستگاری ازدواج کردیم یک ماه بعد از عروسی توسط خواهر شوهرم فهمیدم همسزم سالها اعتیاد داشته و میخواد بره کمپ برای حفظ زندگیش، تازه عروس خانه آرزوهایم روی سرم خراب شد خودم رو زدم به اون راه، خواهر همسرم کمک کرد و همسرمو بردن کمپ برای ترک مثلا به منم گفتند همسرم داره میره کیش برای دوره سال 88، بعد از ترک هرازگاهی میرفت سراغش عصبی و لاغر بود تا امروز سال 95 هزار گاهی تنفننی استفاده میکنه تا امروز ازش چیزی ندیدم و پیدا نکردم ولی از رفتارهای غیرطبیعی، حالت چشماش، لحن صداش، لباش و گاهاً حالت تهوع متوجه میشم که مصرف کرده تا امروزم نمیدونم چی مصرف میکنه فقط خواهرش میگفت تریاک میخوره الان پسرم 2 سالشه خیلی مترسم از آینده بچه م که خدایی نکرده نشه مثل پدرش، خیلی روزهایی سختی رو تحمل کردم یادم میفته دلم برای خودم میسوزه فقط زمانهای استفاده چون عصبی میشه تو خونه بددهنی میکنه بچه 2 ساله هم یاد میگیره موندم چی کنم بیچاره بچه هم پدر درست و حسابی نداره تا امروز اصلا به روش نیاوردم همه رو ریختم تو خودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
خودمم نمیدونم چی میکشه هرچی میکشه عصبیه و حراف و بددهن میشه نمیکشه حالش بهتره نمیدونم چرا میره دنبالش من تو این 8-9 سال یه روز خوش ندیدم همش از خدا میخوام بکشتش منو این بچه راحت شه بچه با این وضع بی پدر بزرگ بشه بهتره تا بزرگ بشه ببینه پدرش یه انگله خدایی نکرده بخواد به اون راه کشیده بشه!متاسفانه همسرم روستایی و بیسواد بود و من تحصیلکرده وکارمند و دارای مال و منال که همه رو از دستم درآورد کرد به نام خودش الان هیچ مدرکی ندارم که ثابت کنم اینا همش مال من بوده که بالا کشیده خونه رو کرده به نام خودش ماشینامو فروختم برای خونه خودم رو خیلی ارزون فروختم به این عشقهای تو خالی!وقتی ازدواج کردیم همسرم هیچی نداشت حتی پول پیش خونه که از کادوی عروسی داد پیش خونه! الان میفهمم ازدواج از رابطه دوستی اشتباه محضه که تاوانش خیلی سنگینه به اندازه تباه شده زندگی منو و بچه طفل معصومم که وقتی عصبی میاد خونه بچه به سمتش میره بابا بابا میگه اون هولش میده میگه برو پیش مادرت حوصلتو ندارم خیلی رفتارش برام غیر قابل تحمل شده مارو تهدید به مرگ میکنه برام چاقو میکشه پاش بیفته میزنه میگه میرم راحت گوشه زندان میخوابم بی دغدغه نمیدونم چیکار کنم چه طوری خلاص کنم خودمو این بچه رو ؟ گاهی منو تهدید میکنه میفرستمت خونه مادرت نمیذارم یه لحظه هم بچه رو ببینی ! آیا راهی هست که من ثابت کنم خونه از پول من خریداری شده؟ یا اینکه آیا دادگاه بچه رو به من میده ؟ اگه از اینا مطمین بشم یه لحطه هم دیگه قادر به تحملش نیستم اگرهم الان موندم فقط بخاطر بچه موندم
فرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
باسلام.
من ۳۴سالمه ودوازده سال ازدواج کردم وحدود یک سالی میشه همش به همسرم شک دارم که داره مواد مصرف میکنه ولی تا حالا چیزی ندیدم ولی چند باری دیدم که سیگار میکشه .البته من باهاش دراین مورد صحبت کردم ولی خودش میگه یاحقوق کارمندی مگه میشه رفت دنبال این جور چیزا البته ناگفته نماند که حقوقش کاملا مشخصه کجا میره ولی با ماشبن هم کار میکنه .نمیدونم باید چیکا کنم . سردرگمم بعضی شبا تماس میگیره ومیگه که امشب دیرتر میام خونه وپولی روهم که درمیاره خونه میاره ولی بازم مشکوکم که شاید بیشتر ازاینی که میگه درمیاره وبه من چیزی نمیگه اخه چند باری شده چیزیو ازمن پنهون کرده . باید چطوری بفهمم که شکم برطرف بشه لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
سلام من نامزدموخیلی دوست دارم ولی تازگی هامتوجه شدم معتادشده کلی گریه کردم کلی قسمش دادم اونم گریه کردبهم قول دادک ترک کنه ولی نه الان چون الان سربازه وتنها۸ماه خدمت کرده ولی دلم نمیخادبیشترفروبره همه پیشنهادمیدن ک ولش کنموتمومش کنم ولی من خیلی دوسش دارم نمیخام ازدستش بدم میخام کمکش کنم میخام نجاتش بدم چیکارکنم دارم دیوانه میشم کارم فقط گریست
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
منم بكين مثل هر روز توزهنم يك نقشى ميكشم شوهرم بعد دو سال دوباره لغز ش كرد به خدا اززندگى خسته شدم چقدر حاميش بودم همه ترد كردن فقط منكنارش بودم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
همسرم معتاده ودرخانه جلوی من وپسرم مصرف میکند واصلا سر کار نمیرود چکار کنم خسته شدم از این زندگی از بوی شیره وتریاککارم ک نمیکند
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
سلام .جدا شدن تو اوضاع بی پولی و بی خانواده بودن درسته ؟من تحمل مرد معتاد و بیکارو ندارم خسته شدم .اگه طلاق بگیرم با یه بچه بدون خونه کجا برم چکار کنممممم
سردرگم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
سلام و عرض ادب.
من یک سال ودو ماهه که ازدواج کردم.و متوجه شدم که همسرم شیشه مصرف میکنه.
یعنی اعتیاد در کل این خانواده عادیه درحالی که به هیچ وجه در خانواده ی من مطرح نیست.
همسرم خیلی خیلی دروغ میگه.دیگه هیچ جوره بهش اعتماد ندارم و دنبال کارهای طلاقمم.
چون خیلی برا پاک بودنش تلاش کردم ولی بی فایده بود.
حتی فرستادمش به اجبار کمپ.ولی وقتی اومد تا دوسه هفته خوب بود و کلاسا رو میرفت.بعد که رفت سرکار به بهانه ی خستگی جلسات رو نرفت و یه روز دعوامون شدو منو بدجور کتک زد و منم رفتم خونه بابام و اونم دوباره رفت و مصرف کرد

حالا که میخوام طلاق بگیرم هر روز التماس و گریه زاری میکنه ولی من گوشم دیگه بدهکار نیست چون بشدت از زندگی باها سرد شدم.گرچه هنوز دوستش دارم ولی منطقم اجازه نمیده باهاش زندگی کنم



نظر شما چیه؟؟؟؟؟

یا علی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
با شوهران معتاد باید بی اعتنا بود
Saye
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
درد من اینه که شوهرم معتاده و نمیخاد با من زندگی کنه...نه از خوشکلی چیزی کم دارم نه ازاصالت خانوادگی اما منو نمیخواد...از نظر اخلاقی ام بیش از توان یه زن صبوری کردمو محبتش کردم...اما بازم نمیخواد...یه روزی بینهایت دوستم داشت..چرا اینجوری شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
سلام.من یازده ساله ازدواج کردم و یک دختر چهارساله دارم.قبل از عقد به شوخی به من گفت اگه بفهمی معتادم چیکار میکنی منم اصلا باور نکردم و به شوخی گرفتم که حماقت کردم البته دلیلش هم این بود که من توی خانواده ای بزرگ شدم که حتی یک نفر هم حتی سیگار نمیکشید چه برسه به تریاک.تو عقد هم یه دوبار کاغذ لوله شده سوخته دیدم تو جیبش اما بازم چون چیزی نمیدونستم بیخیال شدم.چند وقت بعد از ازدواجمون وقتی دخترم و باردار بودم برای اولین بار بوی شدید دود رو تو لباسش حس کردم ،اون شب تا صبح گریه کردم و بهم گفت قلیون کشیده.گذشت تا اینکه دخترم دوسالش شد،تو این دو سه سال همش بهش مشکوک بودم رفتاراش وحشتناک تغییر کرده بود جوری که من هم استرس های شدید گرفتم.بالاخره وقتی دخترم دو سالش بود یک شب خودش اومد و گفت من معتادم و خسته شدم اونجا بود که دنیا رو سرم خراب شد .قسم خورد که میذاره کنار ،تا شش ماه اول خیلی سختی کشیدم همش دوباره میرفت سراغش،میگفت من کم مصرف میکنم راحت میذارم کنار به خاطر همین نیومد بریم مرکز ترک اعتیاد.الان که پنج سال گذشته من بشدت بیمار شدم شک های زیاد،استرس و افسردگیهای شدید.... .باورش ندارم همش حس میکنم داره بهم دروغ میگه همش احساس میکنم هراز گاهی مصرف میکنه.همین دیروز دوباره لباسش بو میداد و با هم دعوای تندی کردیم،توی خونوادش پدرش و برادرش مصرف میکنن و براشون چیز عادی ایه.خانوادم بهم میگن بزار مصرف کنه مهم نیست اما من نمیتونم تحمل کنم.مهربونه و صبور و خانواده دوست منم خیلی دوسش دارم اما چه کنم که این یک قلم و نمیتونم تحمل کنم
سمانه ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
شوهرم سیگاری وتریاک میکشه خیلی بداخلاق وخو دراضی است قدر نشناس وبایک بچه 11ساله میگه میخوام طلاق بدم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
من همسرم که عاشقشم هستم تازه متوجه شدم معتاد بوده برای ترک به پزشک مراجعه کرده اونم براش قرص متادون تجویز کرده ۹ ماهه متادون مصرف میکرده واقعا ظاهرش با یک مصرف کننده مواد فرقی نداره الان تصمیم به ترک قرص گرفته چون اگر نکنه جدا میشم توروخدا بگید چیکار کنم
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
سلام وقت بخير حدود هفده سال پيش ازدواج كردم و دوسال بعدازدواج متوجه اعتياد همسرم شدم تا جايي ك كارشون ب قليون چراغ تو خونه كشيد هم من و هم ايشون ليسانس هستيم چندباري خودشون ترك كردن و متاسفانه دوباره شروع كردن
تابستون امسال باسختي فراوان ترك كردن اما الان حدود چهارماهي هست متوجه شدم شروع كردن و وقتي بهشون گوشزد ميكنم ميگن خودم صلاح خودمو ميدونم
قابل ب ذكره ايشون شاعرن و باهم درجلسات شعر اشنا شديم و متاسفانه دچار خودبزرگ بيني هستند
واقعا نميدونم چطور ادامه بدم
خيلي خسته شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
سلام دوستان
به نظر من اعتیاد یک بیماری است و باید درمان بشه نه ترک .در درمان وقتی از شخص برای مصرف مواد دعوت میشه درجا میگه نه ولی ترک اینحوری نیست و وسوسه میاد و کتررو خراب میکنه
کلاسهای کنگره ۶۰ برای درمان اعتیاد بسیار موفق عمل کرده و شما و همسر مصرف کننده میتونید باهم شرکت کنید وبااین بیماری بطور کل اشنا بشین انوقت متوجه میشد همسرتون بیماره و از ترس ابرو و ...اعتیادشو انکار میکنه
کنگره ۶۰ مهدس دژاکام در نت سرچ کنین و اگه واقعا همسرتون براتون مهمه راضیش کنید وباهم درمانو شروع کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
من خسته شدم‌از زندگی فقط بخاطر ابرو پسرم زندگی میکنم میگه کم کشیدن عب نداره تریاک‌ولی کم زیاد نداره هر روز دوساعتنیم پای تریاک‌کشدن خواهش میکنم‌راهنمای کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
سه ساله شوهرم سه روزدرمیون شیره میکشه شوهرمم ۲۸سالشه بخاطربارفیق بوده به موادالوده شده به نظرشمامن چکارکنم خودشم میگه میخوام ترک کنم فقطبایدمن بذارم توخونه بعضی مواقع که خواست بکشه تاکمکم ترک کنه به نظرتون من چکارکنم باهاش راه بیام یانه
مدیر پایگاه باسلام
شما حتما باید با مشاوران ترک اعتیاد وخانواده مشورت نمایید
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
سلام.من حدود هشت ماهه ازدواج کردم و تو عقدم و چن هفتس متوجه شدم همسرم چندین ساله ناس مصرف میکنه .اول یخورده دعوا کزدم قهر کردم اما دیدم پشیمونه دارم کمکش میکنم ترک کنه اما پرخاشگر شده بجاش جایگزینش شده روزی دوبار قلیون من چکار کنم؟ممنون.
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
من چهار ساله که ازدواج کردم و دو فرزند دارم. دو ساله فهمیدم شوهرم شیشه میکشه البته میگفت برای کاهش وزنش هست و دیگه استفاده نمیکنه.اما هیچ وقت توهماتش تموم نشده.نسبت به من و خانوادم شدیدا بدبینه.فکر میکنه برادرم ماشینشو دستکاری میکنه.قبلا نزد دکتر اعصاب و روان رفتیم دارو داد نسبتا خوب شد.اما درمان کاملشو ادامه نداد و یا دوباره استفاده میکنه.خانوادش هم میدونن و به خاطر آبروداری اقدامی نمیکنن.خسته شدم واقعا کمک میخوام.به هیچ وجه نمیتونم راضیش کنم بریم برای درمان میگه شما معتادین نه من. خواهشا نگین با مشاور حرف بزنین.حرف زدن من فایده نداره وقتی طرفم حاظر به درمان یا بستری شدن نیست و قبول نمیکنه که توهم داره.با دوتا بچه چیکار کنم .آیا طلاق بگیرم؟؟؟؟؟
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
عزیزم منم دردبدترازتورادارم باید فقط بخداالتماس کنی تاکمکت کنه
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
سلام حدودا یکسالی هس باپسری اشناشدم ک خیلی همو دوست داریم وقصدمون ازدواج بود اوایل رابطه شک کرده بودم که به چیزی معتاده بهش گفتم همش
انکارمیکرد تا اینکه چن روزپیش خودش اعتراف کرد
9ساله که
تریاکو شیره وقرص متادون وترامادول مصرف م
یکنه وگفت که نمیخواد منو بدبخت کنه چون عاشقمه
وگفت بهتره رابطه رو تموم کنیم بهش گفتم ترک
کن
گفت چن بار خواسته ولی نتونسته ترک کنه وهربار
لغزش داشته. واقعا نمیدونم چکارکنم خیلیم دوسش
دارم توروخدا راهنماییم کنید. ممنونم
راحیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
سلام من دو تا پسر دارم چهارده سال ازدواج کردم ی سال پیش دنبالشو گرفتم دیدم تریاک میزنه گوقت ی وقتایی میزنه ولی باور نکردم چون دروع گوی خوبی.قبلنا دوستام بهم گوفته بودن دیدن شوهرم تریاک میزنه باورم نشد.همیشه بوی تریاک میاد ازش.نمیتونم بهاش زندگی کنم اخه پسر بزرگم سیزده سالشه و خیلی ازش متنفر چون دوستاش بهش میگن بابات معتاده و اصلا بهاش حرف نمیزنه.سر هر صحبت کوچیک دعوامون میشه.من و او از هیچ نطز با هم تناسب نداشتیم به خواسته بابام ازدواج کردم تنها دلیل ازدواجم سالم بودنش بود و شرط ازدواجم هم همون بود ولی حالا فهمیدم از اول مصرف میکرده.شوهرم بچه طلاق بوده اوایل میگوفت همه کس و کارم تویی ولی فقط حرف و زبون بازی بود برا نگه داشتن من.من و بچه هام به زندگی سالم نیاز داریم که ارامش و بدون دعوا داشته باشیم.اون حتی خرج خونه نمیده مجبورم خودم برم سر کار.اون اگه بره سرکار برا خرج خودش جمع میکنه خیلی خیلی خسیس شما رو به فاطمه زهرا منو راهنمایی کنید ازش جداشم لاعقل به خاطر بچه هام چون دوست ندارم بچه هام تو محیط الوده و عیر اخلاقی بزرگ بشن.چی کار کنم دارم دیوونه میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
سلام من شوهرم خیلی دوست دارم ولی معتاد هس شیشه هیریون مصرف میکنه چیکار کنم زندگیم داره ازهم میپاشه
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
سلام به همه خانوم های سوخته کشورم واقعا دردتونو میفهمم منم چن ساله عاشق پسری شدم و باهاش ازدواج کردم هنوز عروسی نکردیم متوجه شدم معتاد تریاک هست وقتی یکی معتاد هست چه ضربه هایی که به عشقش نمیزنه یه بار خودکشی کردم دیونه شدم الانم قول داده ترک کنه اما امیدی ندارم ولی نمیدونم چرا عاشقشم.کاش میتونسم جدا شم کاش هیچوقت ازدواج نکرده بودم هر کی خودشو نجات بده برده این راه خیلی دردناکه به جاهای بد کشیده میشه به هیچ عنوان به کسی که معتاد هست بله نگید این بله یعنی خودکشی.واقعا دلم برا زنایی که مثل خودم هستن میسوزه کاش کاری از دستم براتون بر میومد دوستون دارم خودتونو نجات بدین
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
سلام به همه خانوم های سوخته کشورم واقعا دردتونو میفهمم منم چن ساله عاشق پسری شدم و باهاش ازدواج کردم هنوز عروسی نکردیم متوجه شدم معتاد تریاک هست وقتی یکی معتاد هست چه ضربه هایی که به عشقش نمیزنه یه بار خودکشی کردم دیونه شدم الانم قول داده ترک کنه اما امیدی ندارم ولی نمیدونم چرا عاشقشم.کاش میتونسم جدا شم کاش هیچوقت ازدواج نکرده بودم هر کی خودشو نجات بده برده این راه خیلی دردناکه به جاهای بد کشیده میشه به هیچ عنوان به کسی که معتاد هست بله نگید این بله یعنی خودکشی.واقعا دلم برا زنایی که مثل خودم هستن میسوزه کاش کاری از دستم براتون بر میومد دوستون دارم خودتونو نجات بدین
میترا
|
Turkey
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید . به مدت یک سال و نیم است که با نامزدم آشناشده ام و بااو زیر یک سقف زندگی می کنم . به دلیل مسیله طلاق خودم و مشکلات اقامتی و قانونی مان در کشور ترکیه هنوز نتوانسته ایم ازدواج رسمی بکنیم . او اوایل بونسای مصرف می کرد . بعد ترک کزده و به الکل و ماری جوانا پناه برده و هرروز مصرف می کند . به ندرت دست زدن دارد اما وقتی که زد ناقص می کند بینی مرا شکسته . اما من به او به شدت وابسته و او به من به شدت وابسته هست . ایا امیدی هست . ازدواج بکنم یا نه ... خودش می گوید صبرکن ... صبرکن ترک می کنم ... اما تو نخواه من باید بخواهم .
مدیر پایگاه باسلام
شما شرایط بسیارسختی دارید  وبهتراست با مشاورصحبت کنید چراکه درنهایت تصمیم گیری باشماست
طیبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
من 6 ساله ازدواج کردم منو همسرم هردو بچه طلاقیم شوهرم کشتی گیر بود وهیکلی وورزشکار
دوسال پیش پرش اومدخونمون و8ماه بامازندگی کرد اعتیاد داشت وشیشه رو داد دست شوهرم
هرچه باهاش جنگیدم انکار میکرد تا اینکه خودش اقرار کرد که دوساله شیشه حشیش درکل چهارنوع مواد میکشه دوتا دختر 5ساله و6 ماهه دارم امیدی به زندگی ندارم میگه ترک میکنم اما از تو ماشین زرورق وبوی موادمیاد ه جدابشم بچه هارو میبره چون آدم قلدریه وخیلی عصبیه همه ازش میترسن ورفیقاش چون زورش نمی اومدن مواد دادن بهش
نمیدونم کسی این شرایط روداشته که شوهرش ترک کنه
دلم خیلی شکسته
نمیخام ببازم تو زندگیم میخام بجنگم اما طاقتم کمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
سلام
من 3 ساله ازدواج کردم شوهرمم دوست دارم ولی اون تریاک و سیگار مصرف میکنه.ی دختر 6 ماهه دارم تا حالا دو بار ترک کرده ولی دوباره مصرف کرده نمیدونم باید چیکار کنم بعضی وقتا دوست دارم با دخترم فرار کنم ک دیگه ما رو پیدا نکنه ولی ب خاطر دخترم سکوت میکنم.اگه میشه منو راهنمایی کنید.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
واقعا خیلی سخته
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
سلام دوستان 31سالمه شوهر اولم معتاد بود یک ماه باهاش زندگی کردم بابام نذاشت طلاق گرفتم بعد چهار سال دوباره ازدواج کردم الان هشت ماهه زندگی میکنیم الان فهمیدم شیشه کراک میکشه چکار کنم بچه نداریم فعلا
خانوادم میگن زشته بازم طلاق بگیری خودمم خیلی میترسم توی هشت ماه خیلی اذیتم کرد هم خودش هم بچش 7سالشه
چکار کنم به جهنم بر م زندگی کنم ولی بچه نیارم یا بازم طلاق بگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
سلام
سه ساله ك ازدواج كردم شوهرم بدجور شيره ترياك مصرف ميكنه
صبح تا شب ميشينه وسط آپارتمان ميكشه خداروشكر بچه نداريم ولي خدايى عاشقانه دوسش دارم خيلي تلاش كردم كمك كنم ترك كنه ولي فايده نداشته
دو سه روز ميزنه ب مصرف قرص يا شربت بعدش ميره شيره يا ترياك ميخره. ديگه خسته شدم بريدم از اين بوى لعنتى متنفرم بوش ك بم ميخوره حالت تهوع ميگيرم سردرد شديد ميگيرم اصلا انصاف نداره سنگ دل، دلم واسه جوونيش ميسوزه تا الآن نزاشتم خانوادم و اطرافيان بفهمن ولي متاسفانه خانوادش همه معتادن، الهى ك خدا ازشون نگذره مادرشون هم از همه بدتر براشون بساط ميزاره
نميدونم چيكار كنم خودم دانشجو دكترام هزارو ي مشكل دارم افسرده شدم از جوونيم لذت نميبرم بي پولي بيكارى اعتياد.... ديگه دردى واسم نمونده
ب نظرم همه اين حرفها شعاره مرد جماعت چ ميدونه محبت چيه، البته مرد ... شوهرم ....دريغ از توجه
خدايى تو باقي مسائل عاشق همديگه هستيم ولي چ فايده ك دو دستى چسبيده ب اعتيادش
چيكار كنم خدااااااااا
اول شوهرمو نجات بده از اين بلا بعدشم منو راحت كن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
من تازه فهمیدم شوهرم معتاده چطور باهاش رفتار کنم،؟
Sahar
|
Canada
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
منم عقدم شوهرم هم شيشه هم شيره هم گل هم حشيش هم مشروب ميخوام فردا برم اقدام طلاق كنم بردمش كمپ اومد درست نشد الان گل حشيش مشروب هنوز هست خانوادش اذيتم ميكنن در صورتي كه من باهاشون كاري ندارم همسرم همش شكاكه فردا به اميدخدا ميرم براي دادخواست خيلي خيلي دوسش داشتم فردا برام جهنمه
Sahar
|
Canada
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
خدا به هممون كمك كنه خيلي سخته
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
سلام خدا به هممون صبر بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
سلام من 8ساله که شوهرم معتاده خیلی تللاش کردم که ترک کنه اما نشد ولی اخلاقش اصلا شبیه معتادا نیس خیلی ادم کاری هست فقط تنها چیزی که برام مهمه ظاهرش خیلی عذابم میده دوس ندارم فامیل بفهمه از زندگیم زده شدم کمکم کنید به ترکش امیدی ندارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
من هم ۸سال با همچین فردی زندگی کردم یه پسر شش ساله دارم اما شوهرم تغییر که نکرد که هیچ بد ترم شده علنا جلو روم میکشه دست بزنم پیدا کرده خودشو هم توجیح میکنه تازه دو روزه بچه دومم رو سقط شده از استرسو ناراحتی بیکارم هستو اهله دوستو رفیق درست نمیشن این آدما تا بچه نداری جدا شو
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
سلام،خدایااااااا کمکمکمون کن،من شوهرم معتاده 3 ساله ازدواج کردم،اصلا از زندگیم راضی نیستم،زندگی برام جهنمه،از زندگی کردن بیزارم،دوسش دارم نمیخام ازش جدا شم.ولی هیچ اعتمادی بهش ندارم هر دفعه میگه دفعه آخرمه ولی...میگه ک قرص اکس مصرف میکنه.خدااااااااا جووووووووون منو ببین .ب من بگو چیکار کنم
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
سلام من 5 ماهه ک نامزد کردم...شوهرم قبل از نامزدی با من تصادف شدیدی کرد و پاش پلاتینه...به خاطر ضربه ای ک ب سرش خورده بود سر دردهای شدیدی داشت...مدت 2ماه بعد از عقدمون سردردهاش کامل قطع شد...یه دوست 16 ساله داره و اون بهش یه شربت داد و گفت گیاهیه بخوری خوب میشی...روزی یه قاشق میخورد و خوب هم شد...3 هفته پیش خودش گفت دیگه خوب شده و نخورد...با نخوردنش حالش بدتر شد...شربتو بردم یه عطاری و بهم گفتن متادنه...الان هم ک فهمیده حالش خیلی بده...نمیخواد دیگه بخوره اما نمیتونه...اگه خونواده ها هم بفهمن آبروش میره...از محل کارش هم بهش مرخصی نمیدن...نمیتونه بره کمپ...خودش داره کم میکنه...اما ب شدت عصبی شده...من نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم تا درست باشه...خواهش میکنم کمکم کنید
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
سلام من 5 ماهه ک نامزد کردم...شوهرم قبل از نامزدی با من تصادف شدیدی کرد و پاش پلاتینه...به خاطر ضربه ای ک ب سرش خورده بود سر دردهای شدیدی داشت...مدت 2ماه بعد از عقدمون سردردهاش کامل قطع شد...یه دوست 16 ساله داره و اون بهش یه شربت داد و گفت گیاهیه بخوری خوب میشی...روزی یه قاشق میخورد و خوب هم شد...3 هفته پیش خودش گفت دیگه خوب شده و نخورد...با نخوردنش حالش بدتر شد...شربتو بردم یه عطاری و بهم گفتن متادنه...الان هم ک فهمیده حالش خیلی بده...نمیخواد دیگه بخوره اما نمیتونه...اگه خونواده ها هم بفهمن آبروش میره...از محل کارش هم بهش مرخصی نمیدن...نمیتونه بره کمپ...خودش داره کم میکنه...اما ب شدت عصبی شده...من نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم تا درست باشه...خواهش میکنم کمکم کنید
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
سلام من 5 ماهه ک نامزد کردم...شوهرم قبل از نامزدی با من تصادف شدیدی کرد و پاش پلاتینه...به خاطر ضربه ای ک ب سرش خورده بود سر دردهای شدیدی داشت...مدت 2ماه بعد از عقدمون سردردهاش کامل قطع شد...یه دوست 16 ساله داره و اون بهش یه شربت داد و گفت گیاهیه بخوری خوب میشی...روزی یه قاشق میخورد و خوب هم شد...3 هفته پیش خودش گفت دیگه خوب شده و نخورد...با نخوردنش حالش بدتر شد...شربتو بردم یه عطاری و بهم گفتن متادنه...الان هم ک فهمیده حالش خیلی بده...نمیخواد دیگه بخوره اما نمیتونه...اگه خونواده ها هم بفهمن آبروش میره...از محل کارش هم بهش مرخصی نمیدن...نمیتونه بره کمپ...خودش داره کم میکنه...اما ب شدت عصبی شده...من نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم تا درست باشه...خواهش میکنم کمکم کنید
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
سلام من 5 ماهه ک نامزد کردم...شوهرم قبل از نامزدی با من تصادف شدیدی کرد و پاش پلاتینه...به خاطر ضربه ای ک ب سرش خورده بود سر دردهای شدیدی داشت...مدت 2ماه بعد از عقدمون سردردهاش کامل قطع شد...یه دوست 16 ساله داره و اون بهش یه شربت داد و گفت گیاهیه بخوری خوب میشی...روزی یه قاشق میخورد و خوب هم شد...3 هفته پیش خودش گفت دیگه خوب شده و نخورد...با نخوردنش حالش بدتر شد...شربتو بردم یه عطاری و بهم گفتن متادنه...الان هم ک فهمیده حالش خیلی بده...نمیخواد دیگه بخوره اما نمیتونه...اگه خونواده ها هم بفهمن آبروش میره...از محل کارش هم بهش مرخصی نمیدن...نمیتونه بره کمپ...خودش داره کم میکنه...اما ب شدت عصبی شده...من نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم تا درست باشه...خواهش میکنم کمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
من ۴ساله ازدواج کردم تازگی ها متوجه شدم هرویین مصرف میکنه دنیا رو سرم خراب شده از همه چیز ناامید بخاطر دخترم دارم تحمل میکنم.هیچکس نیس که کمک کنه تا ترک کنه وضعیت مالیمونم خیلی خرابه چکار کنم
یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر
خانم 39 ساله هستم همسرم را خیلی دوست دارم اینقدر که با تمام مشکلاتی که داشتم حتی فکر کردن به اینکه بخواهم به دادگاه بروم درخواست طلاق داشته باشم مرا دیوانه می کند.
همسرم متأسفانه معتاد است نمی دانم چه باید کنم خیلی هم خسته شدم نه کاری دارد و نه درآمدی خودم کارمند هستم و همه مخارج زندگی را به عهده دارم خودش هم دوست داردترک کند چندین بار هم اقدام کرده ولی موفق نشده ولی کمی مغرور هم هست خواهش می کنم کمکم کنید که بتوانم به همسرم کمک کنم این مواد لعنتی را ترک کند.
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست شما وایشان حتما به مراکزمشاوره ودرمان اعتیاد معتبرمراجعه نمایید تا درمان را شروع کنند
مهلا
|
Canada
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
منم با شما همدردم انقدر خسته ام که نمی دونم چی بگم خیلی سختی کشیدم امیدوارم یه روزی همه باهم به آرامش برسیم
مهلا
|
Canada
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
فقط خسته ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
0
سلام من 4ساله که نامزد دارم و بینهایت دوستش دارم ولی بهش مشکوکم البته همون اول خودش بهم گفت که مصرف کننده بوده و ترک کرده اما چونکه چندبار توی جیبش قرص دیدم میترسم لطفا راهنمایی کنید
الی
|
France
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
سلام من همه نوشته هاتونو خودم مشکل شمااینه که یک معتادمریضه بایدبااخلاق رفتارخوب باون صحبت کرد اوروتحغیرنکنیدچون فرداحتیاج به یک دوست دارد که مریضش رادرکند شماهم درکش کنید باصحبت ومحبت مهربانی باهاش حرف بزنید شماره موبایل شوعوض کنه که دوستانش مزاحمش نشن ولی هرفردبااراده قوی خودش بخواهت ترک کند نه بازور چون ترک که نمی کندبدتر هم میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
سلام،ممنون از وقتی که میذارید،من سه ساله ازدواج کردم ودرحالی ک باخانواده همسرم مشگل دارم همسرمم معتاد بشیشه است تاعید خودم ب خانوادش اطلاع دادم گفت ک دیگه خوب میشم وشدم...اما هنوز رفتارهاش فرقی نکرده وهنوز به شدت صورتش عرق میکنه مصرف سیگارش بیشتر شده من بهش بارها فرصت دادم دیگه نمیدونم چیکارکنم
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
سلام یه9ماهیه ک با ی پسری اشنا شدم بعداز3ماه تلفنی صحبت کردن همدیگرو دیدیم ی شب ک شام خونه ی دوستم دعوت بودیم دیر اومد و من بهش مشکوک شدم و رفتم دنبالش ک دیدم تو ماشین داره مصرف میکنه خیلی گریه کردم و تو خودم شکستم اما کاری ازدستم برنمیومد من عاشقش شده بودم ب روی خودم نیاوردمو رفتیم خونه ی دوستم بعداز شام باهم ی دوری زدیمو صحبت کردیم ک ترک میکنه و عاشقمه تا الان چندین باری ترک کرد بعدش لغزش اما خب اصولی نبود تا اینکه برج4رفت کمپ خودش با پای خودش تا الان فقط دستامو رو ب اسمون بلند کردم ک ترک کنه من خیلی خیلی دوستش دارم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام من سه ساله ازدواج کردم از دوران عقد فهمیدم شوهرم معتاده ولی چون خودم بچه طلاق بودم و شرایطم جوری بود که میترسیدم به داداشم بگم چون همش میگفتن طلاق بده و فلان .تاالان تحمل کردم نتیجش یه بچه فلج مغزی بود که ماه پیش فوت کرد و راحت شد.شوهرمو دیگه دوست ندارم فقط ارزوی مرگما دارم چون مرد نیس
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
سلام من سه ساله ازدواج کردم از دوران عقد فهمیدم شوهرم معتاده ولی چون خودم بچه طلاق بودم و شرایطم جوری بود که میترسیدم به داداشم بگم چون همش میگفتن طلاق بده و فلان .تاالان تحمل کردم نتیجش یه بچه فلج مغزی بود که ماه پیش فوت کرد و راحت شد.شوهرمو دیگه دوست ندارم فقط ارزوی مرگما دارم چون مرد نیس
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
سلام من مریمم26سالمه 11ساله ازدواج کردم همسرم از همان اول اعتیاد داشت ولی من نمیدونستم وقتی فهمیدم معتاده دختری داشتم تا خواستم به خودم بیام فهمیدم ناخواسته حامله شدم الان دودختر دارم راه برگشتی هم ندارم این همه سال را بافقر ونداری رندگی کردم حتی پول نان شب هم نداریم زیر خانه اجاره ای هستیم هیچ امکاناتی نداره نه دری نه دیواری نه حمام نه دستشوی درست وحسابی دارم شب وروز فقط به فکر مواد وخرج خودشه بچه هایم درسه وعده غذا یک وعده نمیخورن با مرگ دست وپنجه نرم میکنم برام دعاکنین
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
باسلام,جوانی هستم32ساله,الان چندین سال طولانی که مواد مصرف میکنم نمیدونم که چرا اینطوری شد *حدودا الان یازده سال ازدواج کردم ویه پسر 5ساله دارم*اول ها حدودا 5یا6سال بود تریاک مصرف میکردم توخونه هم نمیکشیدم ولی بعد سرکار باجوانی که تازه اومده بود سرکارتوشرکتمون اشنا شدم که فهمیدم هروئین مصرف میکنه دوسه بار یا بیشتر هم باهم نشستیم ولی اون هروئین میکشید منم تریاک واصلا از بوشم بدم میومد تا اینکه یه روز رفتم مرخصی شهرستان وقتی برگشتم نزدیکهای صبح رسیدم خونه بعد بدون اینکه بخوابم البته دیگه وقطی برای خواب نبود رفتم سرکار,سرکار دیدم اصلا ازخستگی نمتونم سرپا بایستم چون تازه از مرخصی اومده بودم رو نشد دوباره مرخصی بگیرم رفت سراغ دوستم گفتم یخورده از موادتو بده تو دستشویی بکشم شاید سرحال شدم اونم داد ومن رفتم زدم وبدنبود تا غروب تونستم سرکارباشم واومدم خونه باز خوابم نبردتا دیروقت وفردا دوباره برای سرحال شدن بهش گفتم باز داد وکم کم دیدم از تریاک راحتر بعد بهش پول دادم تا برام بخره حالا از اون ماجرا حدودا سه سال میگذره ومن متعاد هروئینم واون رفیقم الان دوسال بیرونش کردن بخاطر شک به مواد بمن شم کردن ولی چون کارم خوبه وسابقم زیاده بیرونم نکردن ولی شک دارن همسرمم فهمیده تو دستشویم طولانی میشد نمیدونم چیکار کنم اصلا میلی برای ترک توخودم نمیبینم همین که 7یا8ساعت از کشیدنش میگذره چنان درد ووسوسه میاد سراغ ادم که همه چیز رو فراموش میکنه نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
باسلام شوهرم ۱۵ساله تریاک مصرف میکنه یک دختر ۱۳ساله هم دارم دیگه خسته شدم چند مرتبه میخواستم جدا شوم ولی نشدم ازدست دروغگویی بد دهن بودنش یک با ر درحقم خیانت کرده مادر شوهرم میگه مال خودشو میکشه به تو چه کار داره تریاک مرده شیشه وحشیش نامرده خیلی خیلی خسته ام کمکم کنید
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
سلام من 8 ماه ازدواج کردم تو عقدم خیلی شوهرمو دوست دارم اونم عاشقمه
اتفاقی از جیبش ی بسته ی کوچیک قهوه ای افتاد من برداشتم بهش گفتم کلی میگه نه چیزی نبوده نمیدونم باید چیکار کنم به خانواده ها نمیخوام بگم چون نمیخوام اعتمادشون به شوهرمو از دست بدن واقعا زندگیمو دوست دارم حتی نمیدونم خودش چیزی مصرف میکنه یا نه
هیچ شباهتی به افراد معتاد نداره و خانواده مذهبی هم داره
تورو خدا کمکم کنین
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
سلام من 5سالی هست با یه پسری هستم وعاشق همیم اولاش میدونستم گل وحشیش میکشه ولی چون دوسش داشتم جدانشدم ازش . میخاستیم توهمین چندهفته ی پیش ازدواج کنیم که تازه فهمیدم یه دوهفته ای مصرف شیه رو شروع کرده الانم خانوادش فرستادنش کمپ بنظرتون من چکارکنم ایا بعداز تموم شدن درمانش دباره سمت شیشه میره؟توروخدا کمکم کنید من خیلی دوسش دارم نمیتونم بغیرازاون باکس دیگه ای ازدواج کنم
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
سلام من خانمی ۲۳ ساله هستم همسرم ۳۳ سالش بعد از عقد متوجه شدم اعتیاد داشته و ترک کرده. الان احساس میکنم دوباره شروع کرده. به خودشم میگم قبول نمیکنه همش بحث و دعوا داریم. لطفا راهنمیایم کنید که چیکار کنم؟؟؟
رامین
|
United Kingdom
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
زنی که شوهرشو دوست نداره اون شوهره خییییییییییلی بدبخته مس من .
متادون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
دوستان عزیز شربت متادون حاوی ۱۰درصد الکل و لیدوکایین میباشد و به آرامی جسم شما را متلاشی میکند و آنقدر می خوابید که کبد و دستگاه گوارش خود را نابود میکنید به جای آن قرص متادون مصرف کنید این تجربه شخصی من است و به خاطر رضای خدا به همه بگید تا مطلع بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
سلام منم دوساله ازداج کردمه همسرم خیلی زیاد ب من علاقه داره منم همینطور اما چندروز ک اونو کمپ گرفته به منم نمیگن ک اعتیاد داره ب چی ...برادرهاش هم نمیزارن برم ببینمش دارم دیوونه میشم چیکار کنم
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
سلام شوهرم شش سال ناس مصرف میکنه خیلی رفتارای غیرعقلی مینه برای ترک چیکارکنم
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
با سلام به تمامی دوستان
اعتیاد بیماری است که ازسرطان بدتر ودرعین حال از سرماخوردگی راحتر است اعتیاد بیماری است که صبحها زودتر از توبیدار میشه وشبها دیرتر از تومیخوابه حتی میگن بعداز مرگ هم چندشبانه روز بالاسرت هست که مطمئن بشه واقعا مردی حالا با این بیماری موذی چه کنیم؟؟؟؟تجربیات نشان میدهد که در مرحله اول باید فرد مصرف کننده تمایل به قطع مصرف داشته باشه*بعد باید به مراکز بهبودی(کمپ ترک اعتیاد) رفته وحداقل یه دوره یعنی21روز دراونجا باشند تا سم از بدن خارج بشه بعداز اومدن از کمپ حتما باید به گروه معتادن گمنام که همون برگزارکنندگان کلاسهای NA هستند بپیوند که در همیه شهرها واستانها بزرگ وکوچک چندتایی هست اگه دوست دارید همسرتان یاهر فرد معتاد دیگه که پاک بودنشان برایتان مهم هست بعداز قطع مصرف دوباره لغزش نکنه ودوباره به سمت اعتیاد کشیده نشه باید قانعشان کنید حداقل در اویل پاکی مرتب به جلسات NAکه روزی یه ساعت یا یه ساعت ونیم هست برود تجربیات نشان داده کسانی که مرتب در جلسات شرکت میکنن پاک میمانن وکسانی که از جلسه دور میشونن احتمال دوبار مصرفشان هم هست*حالا کسانی هم که نمتونن 21روز روبه مراکز ترک اعتیاد بروند برای شروع حداقل به جلساتNAدر شهرشون برن خیلی کمک میکنه *حالامن خطوط تلفنی ادرس جلسات 29استان رو دارم که میتونین بهشون زنگ بزنین وادرس جلسات وزمانشونو ازشون بگیرن این راهی که گفتم به99درصد معتادان کمک کرده که حتی 13سال15سال پاک بمونن*بس دنبال راه دیگری نباشید *اینم ایمیل من برای کسی که میخواد مکان وتلفن جلسات شهریا استانشو بگیره
Behnamboy921@yahoo.com
mina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
سلام من حدود ۷ ساله که ازدواج کردم شوهرم قبل ازدواج اعتیاد داشته ولی زمانی که ما با هم آشنا شدیم نزدیک ۳ سال بود که ترک کرده بود عاشقانه دوستش داشتم و با تمام سختی ها با هم ازدواج کردیم الان یه دختر ۲ سال و نیمه دارم ۳ سال که دوسال اولش به شدت مشروبات الکلی مصرف میکرد و من هربار ناراحتی میکردم بهم میگفت فرصت بده درست میشم ولی نشد گاهی هم تو روم وایمیستاد و میگفت به تو ربطی نداره الان حدود ۸ ماهه هم شیشه مصرف میکنه هم قرصهای آرامبخش میخوره خیلی خسته ام حس میکنم ناتوان شدم هر روز ازم فرصت میخواد منم هر روز خورد میشم و افسرده تر دیگه قصد جدایی دارم با اینکه خیلی دوستش دارم ولی دارم خودمو نابود میکنم نگرانیم فقط دخترمه چون شدیدا به پدرش وابستس خواهش میکنم عاجزانه راهنماییم کنید
Zari7319
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام... همسر من معتاد به مصرف شیره هست... ولی من تا الان به روش نیاوردم ... یعنی گفتم بهش که میدونم ولی جدی باهاش برخورد نکردم... همسر خیلی از همه لحاظ خوبه و فقط مشکلش دیر خانه آمدنه و بعضی وقتا بداخلاق میشه و شکاک.. حالا دو روزه که در حال ترکه... توی خونس حالش خیلی بده... بدن درد شدید داره خوابش نمیبره اصلا... من به روش نیاوردم که میدونم داره ترک میکنه... جوری برخورد کردم که سرما خورده به نظرم... حالا نمیدونم کارم درسته یانه... نمیدونم باید چکار کنم تا ادامه بده و ترک کنه... آیا به روش بیارم که میدونم داره ترک میکنه ؟توروخدا راهنماییم کنید... شدید نیازمندم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
سلام
مشکلات منم همینه نمیدونستم ازدواج کردم حامله شدم فهمیدم شوهرم اعتیاد داره به هروئین الانم کمپه ولی ناامیدم.
تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
چقدر زنها بدبختن که باید تحمل این ادمهای معتاد بکن ولی از نظر من از اول که فهمیدید که شوهرتان معتاد است باید طلاق داد بهترین راه حل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
سه سال ازدواج کردم تازه دو روزه فهمیدم شوهرم ۷ساله تدیاک مصرف میکنه صبح تاشب کارم شده گریه دنبارو سرم خراب شده به نظرتون من چیکارکنم یه بچه دو ساله هم دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
خواهرای عزیزم بامعتاد زندگی نکنید خودتونو به تباهی می کشید فکر اینکه ترک می کنن درست نیست.بچه دار نشید که گرفتار مصیبت میشید.اگر شرایط طلاق دارید جدا بشید.اگر ندارید باهاشون کاری نداشته باشید فکر خودتون و تغییر بدید تا زندگی زیاد براتون سخت نشه.سعی کنید یه درامد برای خودتون داشته باشید .من زندگی عالی م مدیون زندگی درکنار یه معتاد هستم چون خیلی اذیت میشدم محبت نمی دیدم تلاش کردم خودمو مستقل کردم الان به جایی رسیدم که میتونم مثل یه ...از زندگی م بندازمش بیرون
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
سلام من عقد هستم و هفت ساله ک باشوهرمعتادم ساختم و همش فرصت بهش دادم اما درحال حاضربازهم داره مواد مصرف میکنه بنظر شما عروسی کنم خوب میشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
سلام من هم مثل همه شما همسری معتاد دارم و ده سال از ازدواجمون میگذره ،اوایل تفننی بود اما الان سه سال هست که مرتب مصرف می‌کنه ،بعد از مصرف هم به شدت عصبی میشه،دوتا بچه دارم ،به خاطر بچه هام به طلاق راضی نیستم و زندگیم هم شده جهنم و نمیدونم باید چیکار کنم
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
من الان ازدواج کردم قبل از این که ازدواج کنم به خانومم همچی گفتم که قبلا خلاف میکردم اما الان نزدیک ۷ماه لب به هیچی نزدم ولی خیلی وقتا بی حالم و کسلم و درد دارم
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست به متخصص داخلی مراجعه نمایید تا بررسی وچکاب شوید
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
من الان دیگه لمس, شدم بخاطردوتاپسرام نرفتم فرصت دادن ب انهافقط, ازفرصتهای, زندگی ما گرفته میشود,,
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
سلام من دو سال هست ک ازدواج کردم و عاشق همسرم هستم ولی شب ازدواج همسرم ب من گفتن ک ۱۲سال اعتیاد ب شیره دارن و همیشه قپل ترک دادن ولی هیچ فایده ای نداشت و همچنان مصرف دارن من یه پسر ۱ساله دارم بارها ب جدایی فکر کردم ولی هزاران بار میخاستم بهش کمک کنم نشد دیگه ضعیف شدم و نمیدونم دقیقا چطور کمک کنم بهش و چ راهی برم , حاظر ب رفتن کمپ نیست لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم زنذگیمو دوس دارم
همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
واقعا خدا هیچ کسو به دام اعتیاد نکشونه که خانمان سوزه
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
سلام من 18 سالمه یه برادر 21 ساله و یک خواهر 12 ساله دارم
پدر من 45 سالشه و ب مدت 20 سال میشه ک تریاک و شیره مصرف میکنه از بچگی هروقت خواستم این بحثو جلو بکشم مادرم میگفت هیچی نگین احترامشو داشته باشین من حلش میکنم
الان چند وقتیه ک احساس میکنم مادرم هم خسته شده از این وضع و من میخام یک کاری بکنم ک پدرم ترک کنه
هر چند میدونم ک هم خیلی دیر و هم خیلی سخته اما میخام این کارو بکنم ب نفع هممونه خواهشا یک راه حل جلو پام بزارین
ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
سلام من 6 ساله ازدواج کردم وعاشقه شوهرم هستم شوهرم 32 سالشه و16 ساله موادمصرف میکنه هرباربهم قول میده که ترک کنه ولی به شرت این که کمپ نره وخونه ترک کنه چندین باریک هفته طول نکشیدکه شروع کردمواد جدیدن گوشی بازی هم به کارش ازافه شده دیگه نمی توانم خسته شودم ازدستش هرکاریم میکنم که ازش جدابشم نمیتوانم شما راهنمایم کنید
بي نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
به نظر من كه توبه ي گرگ مرگه و يه زن يا يك مرد وقتي متوجه شد كه شريك زندگيش مواد مصرف ميكنه بايد قيد همه چيزو بزنه و بره.من ١٨ سال زندگي كردم و فقط جوونيم را بر باد دادم و الان هم قصد جدايي دارم.
خسته از فرد معتاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
سلام من هشت ساله که ازدواج کردم ونمدونستم که شوهرماز چند سال قبل از ازدواجمون معتاد بوده ولی برای اینکه ازدواج کنیم دو ماه قبل ازعقدمون ترک میکنه ولی بعد از عقد دوباره میره بادوستاش مصرف میکنه من بعد یک سال متوجه شدم که معتاده چند بار قهر کردم یه بارم بهم نوشته داده که دیگه سراغ این چیزا نره حالا بعد هشت سال هنوز همونه حالا بهش گفتم من دیگه باهات نمیام خونه. پیش مامانشم گفتم اگه ترک نکنه برا طلاق اقدام میکنم .اونم گفته که میره ترک میکنه.حالا من باید چطور مطمئن شم که دیگه مصرف نکنه من ۲۵ سالمه وشوهرم ۳۱ سالشه .بچه هم نداریم هم مشاوره رفتیم هم دکتر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
سلام منم این مشکلو دارم شوهر شیشه ای
ولی میخوام بچه هامو انشاالا به پایه برسونم فکر طلاقم نمی کنم خودمو بچه هامو میدم دست خدا
انشاالا خداوند برامون جبران کنه
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
سلام دوستان همدرد منم ندونسته وارد زندگی با اعتیاد شدم
شبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام من حدود ۱۵سال که ازدواج کردم شوهرم از اول اعتیاد به تریاک داشت نفهمیدم چون سن وسالم کم بود هی تحقیر میشدم بعد از یک سال دخترم به دنیا اومدم کتک میزد فش میداد مشروب میخورد فقط فقط به خاطر دخترم صبر کردم چن مرتبه تا پای طلاق رفتم دخترم از من جدا میکرد طاقت نداشتم بر گشتم الان دخترم ۱۴ساله شه دیگه طاقت ندارم طور خدا بگین چه کارکنم ممنون
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
سلام من27 سالمه 8ساله ازدواج کردم شوهرم قبل از ازدواجمون اعتیاد داشت ولی وقتی اومد خواستگاری خانواده ش گفتن که چند ساله ترک کرده و دیگه مصرف نمیکنه وروز خواستگاری بهش گفتم اگه یه روزی بفهم که اعتیاد داری ازت جدا میشم تو دوران عقد از جیبش قرص دتا پیدا کردم وقتی بهش گفتم انکار کرد و گفت قرص کمر منم باور کردم یک سال بعد از عروسی دوباره از جیبش پیدا کردم بازم انکار کرد ولی اینبار من ساکت نشدم به خانوادش گفتم آنان گفتن چیزی نیست واسه اینکه وسوسه نشه این قرص رو میخوره ولی بعد از یه مدت از برادرم شنیدم که خیلی وقته تریاک مصرف میکنه چند بار میخواستم بزارمش و برم ولی از طرفی دوسش داشتم از طرفی هم یه دختر داشتم که نمتونستم رهاش کنم شوهرم منو خیلی دوست داره باهاش صحبت کردم تصمیم گرفت ترک کنه تو خونه کمکش کردم ترک کرد ولی بعد از دو ماه دوباره مصرف کرد الان دخترم 7سالشه خیلی سختی می‌کشیم خیلی بهم دروغ میگه همش میگه ترک میکنم اما به حرفش عمل نمی کنه اصلا در رفاه نیستیم دیگه خسته شدم میگم ولش کنم برم شاید یه زندگی بهتری روشروع کنم ولی گیره دخترمم چون خیلی به من وابستس نمیتونم بدون اون باشم تورو خدا کمکم کنید چیکار باید بکنم؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
سلام من 6ساله ازدواج کردم شوهرم از شش ماه بعد از ازدواج با خانواده معتادش شروع به کشیدن کرد از قبل ازرداجم خبر ندارم خودش که میگه اون موقع سالم بوده.به هر دری زدم برا ترک میگم کلاس ان ای برو میگه همه میفهمن ابروم میره .بهش گفتم سکه هامو میبخشم فقط ترک کن گفت باشه اما من بخشیدم و اون ترک نکرد.خسته شدم کمکم کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
خدا کمک همه کنه کاش امام زمان ظهور کنه. از دست باعث و بانياش خدا نابودشون کنه..هر روزم چيز جديد ميارن.بعد اينهمه اطلاع رساني نميدونم چرا بازم ب معتادا افزوده ميشه برادرم تو همه چيز تک بود خيلي پسر خوبي بوداز اعتياد متنفر بود اما خودش دچا شده رفيق بد. برادرم جرات نه گفتن نداشت.دلم گرفته
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
سلام من همسرمو خیلی دوست دارم ۱۱ ساله ازدواج کردیم سه چهار ساله که تریاک مصرف میکنه وبه تازگی باهم صحبت کردیم و علنی شده و قول داده که ترک میکنه به نظرتون باید چکار کنم؟خیلی افکارم بهم ریختس از کجا میشه فهمید که ترک کرده یا نه؟
فائزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
سلام من ٤ساله با يكي دوست بودم الان نامزدمه ٦ماه فهميدم به هروئين همون دوا اعتياد داره هزار بار قول داده نكشه تو خونه يه هفته يه هفته خوابيده نكشيده باز رفته بيرون كشيده وقتي ميفهمم قهر ميكنم دوا ميكنم باهاش توروخدا بگين چطوري كمكش كنم ترك كنه همديگرو هم خيلي دوست داريم راضي به كمپم نيس
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
سلام من تازه فهمیدم شوهرم اعتیاد به تریاک داره خودش بهم گفت تازه یک هفته بوده شروع کرده بعد به من گفت ک میخواد ترک کنه ایا امیدی هس ک بتونخ
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
سلام عزیزان من دو ساله ازدواج کردم
و فهمیدم همسرم شیشه مصرف میکنه منم خودمو زدم به نفهمی و به روش نیوردم خواهش میکنم حتی اگه عاشقشونین ازشون بگذرین همون اول چون زمان که بگذره و بچه بیاد دیگه نمیشه کاری کرد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
سلام شوهر من الان حدود دو سه سال تریاک مصرف میکنه روزی هم سه وعده میکشه همیشه هم میگه توکه سه وعده غذا میخوری منم باید سه وعده بکشم یکسالم هست که خونه خودمونیم من خیلی احساساتی ام همش گریه میکنم انگار هیچ کس بهم اهمیت نمیده ولی شوهرم خیلی خوبه دست به زنم نداره منو خیلی دوست داره وقتی میبینه گریه میکنم بامن حرف نمیزنه اوایل هفته ای یه مصرف میکرد وقتی خونمون اومدیم سه وعده کرده فکر میکنم داره بامن لج میکنه کمکم کنید منو از این آتیش نجات بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
سلام.من پسری هستم ۹ساله تریاک و شیره مصرف میکنم و مصرف از روز اول یک گرم تا یکونیم گرم است.خیلی دوست دارم ترک کنم .ترکم میکنم ولی از بعد ترک میترسم ک میتوانم پاک بمونم یا نه.راهنمایی لدفا!!!
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
لطفامنم کمک کنیدمن شوهرم ۱۰ساله میگشه شیره به هرکاری که بگیددست زدم وکردم پیش مشاوره رفتم گفت بایدخودش بخوادگفت اگه بااین موضوع نمیتونم کناربیام طلاق بگیرم
ادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
.کار.دوم.دولت.باید.جلوی.مواذ.مخدر.را.بگیرد.وگرنه.مسولند.جلوی.دزدی.بی.عدالتی.را.بگیرند.مدیران.حقوق.نجومی.اخراج.کنند.به.مردم.محروم.برسند.فاصله.طبقاتی.را.کم.کنید.همه.پیش.خدا.مسولید
کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
من ۹ساله ازداواج کردم شوهرم معتاد به شیشست بچه ندا رم ولی خیلی بچه دوست دارم خیلی قهر کردم ولی فایده نداره پدرم فوت کرده مادر هم ازم دوره یعنی چیکار کنم شاید معجزه بشه درست شه دعا میکنم هم واسه شما هم خودم
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
من ۱۶ساله ازدواج کردم دوتا بچه دارم الان ۲۸سالمه همسرم حدود ۱۰سادله شیشه مصرف میکنه هیچ راحی ندارم نمیتونم جدا شم به خاطر بچه هام الان نمیدونم چیکار کنم همسرم دیگه خونه نمیاد خانواده خودم همسرم خرج زندگیمو میدن خودم کار میکنم ولی خیلی همسرم دوست دارم دلم براش تنگ شده الانم نمیدونم کجاس کمکم کنید چیکار کنم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام.من پیامهایه شما دوستان و خوندم و از طرف یه مرده معتاد می خواهم نظرم و بگم
اولا مواد سنتی برا کسانی که کار ه سنگین دارند و با افراد خاصه جامعه از قبیل کلاه بردارها و دزدان جامعه سر و کار دارند نیاز به یه ارام بخش دارند که بتونند در هر شرایط با این مساله کنار بیان و از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کنند.
از انجا که این جامعه پر از ادمهایه سالم ولی دزد و خانوم باز و هر چی دیگه که بگین هستش کشیدن تریاک در این جامعه نباید جرم محسوب بشه
حداقل یه خطا دارن (بعضی اقایون) وبا این یه خطا اگه به مسایل زندگی می رسند بهتره کنار بیاین
واینکه اگه خانومهایه محترم یه مقدار از نظر برخورد با همسرانشون در موزد هر زمینه ای بشینند و با ملایمت و بدون اینکه حرمت هم و از بین ببرند صحبت کنند بهتر جواب می گیرند تا به گزینه طلاق فکر کنند.
با طلاق ندادن و جدا نشدن اگه واقعا همسرانتون مشکله دیگه ای ندارند به کنار بیاین.هستند معتادانی که به زندگیه خودشون هم اهمیت می دن ویه روزی هم کنار می زارن.لازمش صبرو تحمله واینکه اعتیاد یه مریضی هستش مثله خیلی از مریضی های دیگه که افراد جامعه دارند وشما سعی بر اینکه از یه ادم مریض مراقبت کنید و داشته باشید نه اینکه ولش کنید به امان خدا
مردان وزنان همه یک مشکلی دارند واگه قرار باشه ادم ها هم و ول کنند پس چرا ازدواج می کنند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام.من پیامهایه شما دوستان و خوندم و از طرف یه مرده معتاد می خواهم نظرم و بگم
اولا مواد سنتی برا کسانی که کار ه سنگین دارند و با افراد خاصه جامعه از قبیل کلاه بردارها و دزدان جامعه سر و کار دارند نیاز به یه ارام بخش دارند که بتونند در هر شرایط با این مساله کنار بیان و از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کنند.
از انجا که این جامعه پر از ادمهایه سالم ولی دزد و خانوم باز و هر چی دیگه که بگین هستش کشیدن تریاک در این جامعه نباید جرم محسوب بشه
حداقل یه خطا دارن (بعضی اقایون) وبا این یه خطا اگه به مسایل زندگی می رسند بهتره کنار بیاین
واینکه اگه خانومهایه محترم یه مقدار از نظر برخورد با همسرانشون در موزد هر زمینه ای بشینند و با ملایمت و بدون اینکه حرمت هم و از بین ببرند صحبت کنند بهتر جواب می گیرند تا به گزینه طلاق فکر کنند.
با طلاق ندادن و جدا نشدن اگه واقعا همسرانتون مشکله دیگه ای ندارند به کنار بیاین.هستند معتادانی که به زندگیه خودشون هم اهمیت می دن ویه روزی هم کنار می زارن.لازمش صبرو تحمله واینکه اعتیاد یه مریضی هستش مثله خیلی از مریضی های دیگه که افراد جامعه دارند وشما سعی بر اینکه از یه ادم مریض مراقبت کنید و داشته باشید نه اینکه ولش کنید به امان خدا
مردان وزنان همه یک مشکلی دارند واگه قرار باشه ادم ها هم و ول کنند پس چرا ازدواج می کنند
پونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام من۴ساله ک ازدواج کردم شوهرم ب تریاک معتاده دوبارترک کرده ودوباره شروع کرده یه بچه دوساله دارم وسرایدارم من فقط حمالی میکنم واین اقاهمش توخونه میکشه تامنوحرص بده خانوادشم بیخیالن میخوام طلاق بگیرم اماخانواده وجایی برای موندن ندارم خانوادموازدست دادم نمیدونم چیکاکنم پسرمم خیلی ب پدرش وابسته س کمکم کنین لطفا
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
سلام من یه ماهه ازدواج کردم ولی هیچی نشده همسرم بی میل شده به زندگیش و تمام کارایی که قول داده ترک کنه رو انجام میده
هرشب به بهونه سالن با دوستاشه و پیاماشو خوندم بنگ میکشه با دوستاش و میرن دور همی
من نمیدونم چیکار کنه قبلا هم مچشو گرفتم ولی هزار جور دروغ میگه که ادم مجبوره باور کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
سلام منم 4 ساله ازدواج کردم از همون اوایل نامزدی دیدم همسرم شیره و تریاک مصرف میکنه اما فکر میکنم همیشگی نبود . الآن دیگه چند ماهی هست که هر روز مصرف میکنه به بهانه مریضی و مشکل اعصاب. .
من تا اینجا بیشتر نظرات رو خوندم اما ندیدم حتی یک نفر صد در صد کنار گذاشته باشه .
امیدوارم به برکت این ماه عزیز خدا مشکل همه ما رو حل کنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
سلام خدا به داد همه مون برسه .
یه بدبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام
نامزدم گل مصرف میونه.ولی انکار نیکنه این کاررو.باید چیگار کنم،6 ماه میشه که عقد کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
سلام من چهارساله ازدواج کردم یه دختر دوساله دارم امسال حس کردم همسرم چیزی مصرف میکنه خیلی بهش شک داشتم فقط مدرک نداشتم اما یه روز یه نفر اس دادبه گوشی همسرم من جواب دادم فهمیدم موادفروشه خیلی مشکوکه شوهرم چیکارکنم راهنماییم کنید
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
سلام همسرمن دوسال است معتادشده وبیکاراست دنبال کارنمیرود شبهادیربه خانه می اید.هیچگونه اذتباطی بین مانیست انگارمن برای اویک غریبه ام نسبت بمن سردشده لطفاراهنمایی کنید
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
به نظرمن زندگی بافرد معتاد اشتباهی محض است....چقدر من بخاطر اعتیاد همسرم زجر کشیدم...زندگیم شبیه خیلیهاتون خانوما...یک فرد معتاد باید بمیره که خانواده اش راحت بشن...این حرفو بعداز 17سال زندگی مشترک میگم...الان که دراستانه 40سالگی هستم بازهم میگم زندگی بایک فرد معتاد فقط نابودیه...چون درست نمیشن.متاسفم برای بانوان ایران زمین که اینقدر بخاطر مواد درد ورنج وتحمل میکنن...خدا ان شاا...همه مونو نجات بده..
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
سلام من ۱/۵سال هست نامزدهستم وهمسرم را امروزهفت روزاست درکمپ هست واون به خواست خودش به کمپ نرفته ماشین وخوداون رودستگیرکردن وبه کمپ معرفی کردن اصلامن نمی دوستم که این چیزی مصرف میکنه انگارقرص ترامادوراستفاده میکنه ومیگن ازکیفش هشیش پیداکردن الان من بایدچیکارکنم من به همسرم خیلی علاقه دارم ودوست ندارم ازدست برنجه فقط میخوام بدونم وقتی ازکمپ اومدچجوری باهاش رفتارکنم تاسمت قرص نره این کارارونکنه
یاسمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
سلام..من پسری رو دوست دارم که واقعا عاشقشم و حاضر شدم برای ازدواج باهاش ازخیلی ازچیزا بگذرم و تصور نبودنش برام سخته..ولی الان دوروزه ازطریق یه ادم مورد اعتماد فهمیدم که ماری جونا مصرف میکنه هرشب مصرف میکنه...تپش قلب داشت گاهی و قرمزی چشم و ی حالت سرخوشی گاهی..ولی واقعا فکرشم نمیکرد، اعتیاد داشته باشه..لطفا راهنماییم کنید من نمیخام بخاطر اعتیادش ترکش کنم چون میترسم بدتر بشه ولی میخام هرجوری شده کمکش کنم تا ترک کنه..لطفا یه راهی بذارید جلو پام چیکاااارکنم
مدیر پایگاه
باسلام
آیا ایشان نزد شما با صراحت گفته که ماری جوانا مصرف می کند؟
عسل
|
Romania
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
سلام.من عاشق فردی هستم که درگیر اعتیاد است و از من کمک خواسته.من سنم خیلی کم هست و برای کمک ب فردی ک دوستش دارم ب سایت ها مراجعه میکنم.اما واقعا میخواهم با این سن کم و شرایط سختی که دارم کمکش کنم که به زندگی پاک برگردد.مدت زیادی نیست که مصرف میکند.میخواستم بدونم در مواقع خماری که بسیار هم عصبی میشود چطور میتوانم ب او کمک کنم؟
ایلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
سلام دوستان.هرکس شوهرش معتاده و واقعا دوس داره ترک کنه بهش پیشنهاد میکنم کنگره60رو امتحان کنه.هم شربت میدن واسه ترک هم اموزش میدن هرکس رفته جواب گرفته چون ترک کردنش تدریجیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
سلام
عزیزان منم مشکل شمارو دارم همسرم معتاده هر روز خدا ارزو میکنم بمیره از دستش راحت شم تنها دغدغم دختر چهار سالمه من حتی راه برگشت به خونه پدرمو ندارم چون به اصرار خودم ازدواج کردم و پدرم مخالف بود چون تو شهر کوچیک زندگی میکنیم از ابروم وحرف مردم میترسم خدا هممون رو نجات بده از دست از نامردا که شب روزمون شده ناراحتی گریه اخرشم وقتی بهشون اعتراضی میکنی همه تقصیرای دنیا رو میندازن گردن ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
سلام منم مثل شما دریگر همین موزویم من بهش میگم زهرماری یک سالی هست که شوهرم تریاک روترک کرد ولی دیروز توکیفش شیره دیدم براشتمش بالواشک قاتیش کردم گذاشتم سرجاش شوهرم شب که امد خونه به بهنه مغازه رفت بیرن رفتم نگاه کردم دیدم بردش باخودم گفتم بکش که خوبدردبهت زدم شماهم چند باراین کار راانجم بدین دلتون خنک میشه
یه همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
سلام منم درد شمارو دارم به منم راه حلی بدین .شوهرامون اصلا نمیخان قبول کنن که معتاد ن که بخان برن پیش روان پزشگ اگه بگیم میگن مگه ما دیونه ایم که بریم یه چیزم بهمون میگن فقط باید خدا بهمون صبر بده
یه همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
سلام منم درد شمارو دارم به منم راه حلی بدین .شوهرامون اصلا نمیخان سلام منم مثل شما همین درد را دارم شوهرایه ما قبول نمیکنن که معتاد ن که بخان برن پیش روان پزشگ اگه بگیم میگن مگه ما دیونه ایم که بریم یه چیزم بهمون میگن فقط باید خدا بهمون صبر بده
نیوشا
|
United Kingdom
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
سلام دختری هستم ۲۱ ساله.۷ ساله ک با پسری دوست هستم و قرار بود ازدواج کنیم پدرم قبل از محرمیت ازمایش ژنتیک خواست ولی اون هی امروز و فردا میکرد میگفت کار دارم شما به من شک دارید میخاید ازمایش اعتیاد بگیرید خودم اولش جا خوردم درصورتی ک اصلا به همجین چیزی فکر نمیکردم دو هفتس ک سرکارم گذاشته الکی قاطی میکنه میگ پدرت از الان بمن شک داره.خیلی همو دوست داریم نمیتونیم جدا بشیم از طرفی نمیخام با کسی زندگی کنم ک ۱ درصدم شک داشته باشم اعتیاد داره.دوستان تقاضای کمک دارم ب نظرتون این یعنی اعتیاد داره؟خیلی ساعت ها باهاش بودم ولی چیز مشکوکی ندیدم ازش فکرشم نمیکنم ک همچین چیزی باشه ولی با فرار از ازمایش نمیدونم چیکار کنم نمیدونم چی درسته.اگر کسی این تجربه رو داره لطفا راهنماییم کنه.تشکر
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
سلام من هشت ساله ازدواج کردم دو سال نامزد بودم نزدیکای عروسی فهمیدم به هروئین معتاده رفت کمپ ولی بعد عروسی دوباره شروع کرد من نمیدونستم ترکش سخته زندان افتاد کمپ اجباری رفت الانم نزدیک یکسال پاک بود البته با قرص ولی الان دو سه ماهه فهمیدم شروع کرده تو خونه ام میکشه هرچی کار میکنه خرج مواد میشه دیرمیاد بهم قول داده بود پاک میمونه زد زیرش الانم میگه پاک میشم امروز فردا میکنه درضمن بچه ام نداریم چیکار کنم
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
سلام من 2 ساله نامزد کردم و عاشقش هستم ولی نامزدم 15 ساله شیشه مصرف میکرده و الانم لغزش داشته چند باری
واقعا نمیدونم چیکار کنم دوسش دارم و سخته جدایی
واقعا چیکار کنم؟
خیلی اذیتم شدم کارای بدی کرده موقع مصرف ولی هنوزم نتونستم جدا بشم
انگار زندگیم رو هواست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
من فقط التماس میکنم به دسته گلهای نازنین گشورم که اشتباهی که من کردم روتجربه نکنیدباکسی که حتی شک دارید آلودهست ازدواج نکنید من عاشق شوهرم بودم،الان متنفرم چون بخاطر مصرف موادش خیلی اذیت شدم حرف ازاطرافیانم شنیدم شش بارهم گمپ رفته بازم شروع کرده دیگه بریدم خدا آخه گناهم چی بود،فقط یه بله گفتم.میگن مردوغیرتش وتعصبش ولی این جماعت ندارن
سوگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
سلام،من27سالمه،ولی قبل عروسی چون دیگه خودم شاغل آزمایشگاه شده بودم،همینجوری خواستم از شوهرم تست بگیرم،که در کمال ناباروری متوجه شدم تریاک مصرف میکنه و میخوره،خیلی دوستش داشتم و البته ساده بودم،قول داد دیگه مثبت نمیشه،و عروسی کردیم،دو سال از عروسی میگذره،چند بار تست گرفتم،و مثبت شد..دیگ اومدم حق طلاقو ازش گرفتم..حالا تقریبا 16ماهه دیگه تست نگرفتم..بهش اخطار داده بودم اگه بازم مثبت بشه،حتما دیگ ازت میشم.حالا بعد این مدت میترسم تست بگیرم.چون دیگ باید جدا بشم..و مسخره بازی نشه..موندم بخدا..پسر خوبیه،تنها بدیش اینه تریاک میخوره،البته جلو چشم این کارو نمیکنه .خودش قبلا گفته بود،جفتمون عاشق بچه ایم،میخواییم بچه دار بشیم،اما من میترسم از شوهرم،میگم نکنه پیرتر شد،مصرفش خیلی زیاد بشه،چ کنم؟هم میدونم ک مصرف میکنه و هم اینجوری نیس بگه آره،میکشم،بریم برای ترک،و هم میدونم ک دوستش دارم و طاقت جدایی ندارم...یعنی تو یه جهنمی گیر کردم که از من یه دختر افسرده ساخته..دقیقا راهی جز ندید گرفتن خوردن موادش ندارم و بگم به خوبی هایی که داره، دَر بشه..ازتون خواهش میکنم شماها بگید چ کنم؟
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
منم نزدیک15سال ازدواج کردم الان 5ساله شوهرم معتاده اوایل تریاک مصرف میکرده اما نزدیک دو ساله که هروئین شیشه مصرف میکنه یه بار کمپ هم رفت اما دوباره شروع کرد همه جو ره باهاش راه اومدم اینم بگم هنوز با چشم خودمم ندیدم که چکار میکنه اما میفهمم چند بار هم بهش گفتم اولش انکار میکرد اما بعدش دگه نه اما دگه نمیتونم با این اوضاع کنار بیام نمیدونم چکار کنم امروز صبح رفتم درخواست طلاق دادم اما خیلی عاشقش هستم دوسش دارم اونم همین جور من و بچه هام و دوست داره چند بار قول داده میخواه خوب بشه اما نمیتونه دردش رو تحمل کنه امروز که درخواست طلاق دادم گفتم شاید ترسی پاش بذارم خوب بشه چون خیلی میترسه زندگی شو از دست بده بخدا راهنمایی کنید چکار کنمخوب بشه
یک مرد بدبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
سلام همه پیامها رو خوندم. اما منو بگو که زنم معتاد هست چکارکنم؟ دوتا بچه دسته گل هم دارم.چند بار ترکش دادم هنوز هم می کشه.پول تو اختیارش نمیزارم بلکه نتونه تهیه کنه ولی ازجیبم دزدی میکنه .از همسایه ها به بهانه های مختلف قرض می کنه.ادم ابروداری هستم.موندم چکارکنم.آینده بچه ها چی میشه. اخلاقش هم وقتی نمیتونه بکشه مثل سگ میشه.بدترین ادم ممکن تو اون لحظه میشه.

به نظرتون این زن رو طلاق بدم؟
اتوسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
سلام.من حدود۶ماه نامزد بودم بعد از عقد متوجه شدم شوهرم قبلا تریاک مصرف میکرده وترک کرده چیزی هم ب من نگفتن چون تازه عقد بودم تونستم درمورد جدای حرفی بزنم الان ک ۱ماه از عروسیم میگذره شوهرم هفتهی ۱بارمصرف تریاک داره هرروزهم بدتر میشه اخلاقش جوری شده توی ۱ماه فقط چشمام گریونه هیچ دلخوشی برام نزاشته درصورتی ک اون عاشقمه ولی دست از فوش بد بیراش برنمیداره هر موقع خمار میشه دیونه تر میشه خسته شدم بقران من ک تازه عروسم توی عمراینقدر ارزوی مرگ نکردم ک الان میخوام بمیرم تا راحت شم.چیکارکنم؟؟
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
سلام خواهشا زود جواب داده شه وچون امکان رفتن به مشاوره نیست راهکارایی بدین که بشه انجام داد شوهر خواهرم22سالشه معتادبه تریاک و یه بچه 6ماهه دارن،خواهرم چندماهه متوجه شده دیروز قبول کرده که میکشه،وضع مالی خوبی هم ندارن تاکسی کارمیکنه،خواهرم کارش شده گریه با شوهرم حرف میزنم میگه ولم کن من خودمو رها کردم توهم منو رها خواهرم عاشق سوهرش،شوهرشم عاشق خواهرمه ولی به خاطر مشکلات مالی ونبود کار فشار زندگی...کمک میخوام
عاشق دل خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
سلام.من 18سالمه و یه ساله که ازدواج کردم.دو ماه بعد عروسیمون فهمیدم که شوهرم هرویین مصرف میکنه.هر چی طلا داشتم برد ..الان پنج شش ماهه که بیکاره...تازگیا شیشه هم مصرف میکنه.خیلی همو دوس داریم. دست بزن نداره.ولی بعضی وقتا یه کوچولو عصبی میشه.خودش میگه خیلی براش مهمم.ولی من دیگه خسته شدم.تو این یه سال پنج شش بار خواست ترکه و نتونست.دوبار رفت کمپ و نتونست ترک کنه..من زندگیمو دوست دارم.شوهرمو دوست دارم.و رویبرگشت به خونه بابام و طلاق گرفتن هم ندارم...توان مالی هم ندارم که بتونم برم مشاوره..
توروخدا کمکم کنین..
من زیاد سنی ندارم و بی تجربم.وتو بد شرایطی گیر افتادم.زندگیم واقعا سخته.نمیتونم تحمل کنم.نمیتونم کسی که سه سال نامزدی و یه سال زیر یه سقف باهاش بودم و عاشقشم رو چیکار کنم و چجوری باهاش رفتار کنم..نمیتونم ترکش کنم و برم..توروخدا جوابمو بدین..
محبوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
باسلام شوهرم پنج سال پیش مصرف تریاک وشیشه داشت بردمش کمپ ترک کرد اما الان ده ماهه دوباره نمیدونم چی مصرف میکنه خیلی دل نازک شده سریع به خاطر یک مساله کوچک قهر میکنه من خودم جلسات نارانان میرم وفعلن خرجی هم میده اما من خیلی نگرانم یک بچه دوازده ساله هم دارم به روش هم نیاوردم که مصرف داره از سرکار میاد یک سره تو تراس هستش به نظرتون چیکارکنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
سلام من ۳ تا بچه دارم .۴ ساله فهمیدم شوهرم تریاک مصرف میکنه بدون اینکه بزارم خانوادم بفهمن هرکاری کردم تا ترک کنه قهر کردم قسمش دادم فرستادمش کلاس na ولی دوباره شروع میکنه به نظرم فقط به خاطر دوستای نابابشه .تازگیا خیلی قیافش داغون شده .فکر کنم هم میخوره هم میکشه .دوستش دارم چیکار کنم تا ترک کنه برای همیشه .توروخدا راهنماییم کنین.
حسین
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
سلام خدمت خانم های محترم بنده حدود 11 سال مصرف کننده بودم چند ماه میکشید م یک هفته انجام نمی دادم تا جایی که مصرفم دایمی شد بعد چند سال که خدا عنایت کرد دو فرشته بنام دختر به من عطا کرد دیگه انسان باید به جایی برسه که خسته شه دوست نداشم انجام بدم ولی مواد انقدر زورش زیاده که بعد از مدتی انجام میدادم وقتی داخل اینه خودمو نگاه میکردم به خودم فحاشی میکردم که تو غیرت نداری این زن وبچه چه گناهی کردن که همچین شخصی گرفتارشون شده یک دفعه ترک کردم دوباره شروع کردم اون هم به خاطر اینکه خانومم اون موقع درک نمی کرد در یک بگو مگو شدید دوباره شروع کردم چون ما بیماریم از لحاظ روحی نه جسمی نهایتا 3روز سم از بدن خارج میشه وتا 3 الی 4 هفته به حالت عادی برمیگرده که درد نداشته باشه خلاصه بگم اون خواهری که در همه وضعیت حمایت کرد محبت کرد نتیجشو گرفت وهمچنین شریک زندگیم سعی کنید بعد از ترک حمایتشون کنید این بیماری نیس که با یک دوره قرص خوردن مداوابشه این حمایت دایمی باشه چون با کوچترین ناراحتی که طول دار باشد ممکن است دوباره به مواد پناه بیاورد در زمان بیماری اراده فرد دست مواداست با اینکه فرد نمی خواد پر خاشگر باشد ولی کنترل فرد دست مواد می باشدخدارو شکر از زندگیم رازیم ویزدان پاک را سپاس میگویم که یک همچین همسری خدا به مکن عطاکرده با اینکه این فرشته کارمند واز نظرر مادی به بنده نیازی نداردخلاصه بگم اگر بعد از ترک اگر خودش خواست وخسته شده بود فقط فقط فقط محبت کنید به خواسته های او احترام بگذارید وانجام بدید واز جروبحث وتحقیر بپرهیزید نتیجه اش را خواهید دید اورا با رفتارتون شرمنده کنید ودر مقاابل او بیشتر از اونی که شما بهش احترام ومحبت کردید به شما خواهد کرد باز هم مگویم محبت محبت محبت واحترام به امید زرروزی که هیچ معتادی وجود نداشته باشه این ارزو غیر ممکن است مگر با وجود شما فرشته های الهی
حسین
|
Netherlands
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
خواهرم قبلا به عنوان مصرف کننده بهش نزدیک شید بهش محبت کنید واعتمادشو جلب کنید بزارید دردودل کنه براتون حتی اگر گریه کرد حمایتش کنید دلداری بدید بزارید برای شما دردودل کنه نه برای دیگران جبهه نگیرید حمایتش کنید بعد از جلب اطمینان به شما قشنگی زندگیتونو وزندگیوبراش بگید از بچه هاتون از اینکه بعد از خدا اون حامی شماست از اینده ای که قراره برای خودتون ومخصوصا بچه ها قاره بسازید بگید که ایا دوست داری بچه هاتون در مقابل دوستاشون سر افکنده باشن ودیگران تعریف پدراشونو بکنن وبچه شما نه ودر خیابان ومهمونی ها دوست داری سرشو پایین باشه یا بالا .حس غیرت مردانگی شو توش زنده کنید گفتم فثط با محبت واحترام سعی کنید تحقیر ومنت نباشه هر کاری میکنید بدون منت ببینید مشکلش چیه اون با بدست اوردن اطمینانش
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
سلام من36سالم 22سالهازدواج کردم شوهرم به تریاک معتاده ازهما اوایل زندگی فهمیدم که از مجردی تفننی میکشیده هر چی التماس کردم کنار نذاشت امالان معتاد شده خیلی تلاش کردم تا ترک کنه اما نشدهنزاشتم کسی بفهمه چون اعتقاد دارم اگر کسی را در جریان بزارم باعث میشه بدتر بشه 22سله که این مشکل را به تنهایی تحمل میکنم چون خیلی دوستش دارم نمیخوام پیش کسی احترامش از بین بره همیشه میگه تر میکنم ولی باز دنبالش میره دیگه کم. کم دارم روانی میشم 3تابچه دارم پسر کوچیکم الان کلاس پنجمه دخترم ازدواج کرده تا الان تونستن زندگیمو نگهدارم بعضی وقتا میگم خود کشی کنم اما خیلی دوستش دارم به خودم میگم مبادا بعد من بدتر بشه وقتی میکشه خیلی متنفر میشم چندین بار به شدت از نظر روانی داغون شدم ولی به خاطر بچه ام تحمل میکنم ادم معتاد به نظرم در مان نمیشه چون من خیلی همراهی کردم تا ترک کنه اما نشده همه ارزوم شده که اعتیاد از بین بره برای همه مردم انشاالله همه فکرم ترک شوهرم وقتی به او نگاه میکنم هیچ چیزی منو خوشحال نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
حسین
|
Netherlands
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
سلام خدمت خواهر محترم بنده به عنوان مصرف کننده سابق ونجات یافته همراهی شما وازخود گذشتگی ورفتار وبرخورد شما خیلی مهمه با همسرتون دوما سعی کنید از افرادی که پاکی بالا وراهنما هستند در na یا انجوها کمک بگیرید چون فقط یک هم درد میتونه به هم درد خودش کمک کنه چون اون میدونه که همدردش چی میکشه نه یه ادم سالم ودرد نکشیده این انجوها در سر تا سر ایران فعال هستن ووظیفه خودشون میدونن که به هم درد خودشون کمک کنن بدون هیچ منت وهزینه ای در گوگل سرچ کنید ونزدیکترین جلسات گروه به محل زندگیتون پیدا کنید واز انها راهنمایی بگیریددر ضمن ساعت تشکیل جلسات هم دران درج شده.به خدا توکل کنید وفقط از او بخواهید که دراین را ه خطیروبزرگ یاریتان باشد بسیاری ازهمدرهایی هستن که پاکی بالا وراهنما نیزهستند با انها مشورت وکمک بخواهید با اینکارو زودتر انجام بدید چون بچه خونه دارید بچه هانیز کنجکاو هستند خودم چون خانواده مادرم خدا بیامرز مصرف کننده بودن از روی کنجکاوی به دام اعتیاد گرفتارشدم فقط هر کاری برای همسرتون انجا م میدید بدون منت با احترام ومحبت باشد چون معجزه میکنه ودائمی نه محدود بهه زمان وخاص
نجات یک معتاد نجات یک جامعه است
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
سلام من 44 سالمه یک پسر دانشجو دارم شوهرم از اول معتاد نبود ولی جایی که کار میکرد دو سه تا تریاکی همکارش بودند بعد چهار پنج سال از زندگیمون بهش شک کردم. یکی دوبار مواد از جیبش در آوردم بهش گفتم گفت مال دوستامه منم ریختم تو چاه بهش ندادم الان 25 سال از زندگیمون میگذره و همچنان مطمئنم که تریاک میکشه چون عصر ها دیر میاد خونه و روزهایی هم که خونه هست شیره رو یواشکی من می‌خوره دیگه خسته شدم از این وضعیت مهمونی که میخوایم بریم یک سره غر میزنه تو مهمونی ها یکسره تو چرت هی میگه بریم خونه بعد که میایم خونه تا دو و سه پای تلوزیونه روزهای جمعه تا ظهر خواب نه گشت و گذاری نه گردشی نه مسافرتی مسائل زناشویی رو هم که دیر به دیرداره هر وقت خودش دلش بخواد تنها دل خوشی من اینه که بازم دلش بچه میخواست من چون بهش شک داشتم دیگه نزاشتم بچه دار بشم دیگه فقط با هم تو یک خونه زندگی میکنیم کاری به کارش ندارم یاد روزهای جوانی بخیر چقدر شاد بودم و میخندیدم الان دیگه یادم رفته چطوری باید خندید تنها دل خوشی زندگیم پسرمه دلم برای خودم خیلی میسوزه ولی راه چاره ای ندارم همیشه فکر میکردم بعضی از این زنهایی که شوهر معتاد دارند چطوری میتونند دوست پسر داشته باشند حالا خودم خوب درک میکنم منم چون نمیتونم با هیچ مردی دوست بشم قرص کافور از عطاری میگیرم میخورم البته همه هورمون های زنانه رو سرکوب میکنه ولی به نظرم بهتر از به آینه که به فحشا کشیده بشم مرگ هم چیز خوبیه برای رهایی از این زندگی نکبت ولی من جراتش رو کامل ندارم
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
من ۵ ساله ازدواج کردم شوهرم تریاک مصرف میکنه وخیلی راحت پیش من می کشه بیکارم هی راهکارچیس
فرنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
به نظر من ترک یه معتاد خیلی سخته شوهر من بیست ساله معتاده بارها ترک کرده ولی بعد چند ماه دوباره به بهانه های مختلف شروع کرده به نظر من یه معتا د اصلا در طول مدت ترک پا ک نیست فقط چند وقتی خمار باقی میماند تا با اولین تلنگر شروع کند بدون جلسه ومراقبت شدید روزانه ترک کردن اینها محاله فقط اتلاف وقته من بیست ساله کارمه باید خودشون ضربه شدید بخورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
شوهر من اعتیاد داره 30سالش هست 15سال مصرف میکنه این 2 سال داره قرص متادن مصرف میکنه خیلی عصبی شدم 5 ساله ازدواج کردم یه دختر 2ساله دارم بخاطر دخترم نمیتونم ازش جدا شم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
الهی هرچی معتاده توجامعه توفیق ترک پیداکنه وبرگرده به آغوش گرم خانواده وکسانی هم که نمیخوان ترک کنندخدااززمین برشون داره تادنیاپاکیزه بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
سلام 5 ساله که ازدواج کردم و 23 سالمه شوهرم معتاد به حشیش و سیگار است میشه اطلاعات بدید بهم راجبه این مواد مخدر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
سلام شوهر من دوبار ترک کرده دوباره شروع به کشیدن تریاک کرده ولی زیر بار نمیره تازه سیگارم بهش اضافه شده دو تا بچه دارم چه کار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
منم شوهرم معتاده دیگه واقعن خسته شدم نمیدونم چیکار کنم دوتا هم بچه دارم .تو خونه جلوی بچه هام مصرف میکنه میترسم بچه هاهم از پدرشون یاد یگیرند
سوگند
|
United States
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
0
سلام من همسرم اعتیاد داشت وترک کرد جلسه های ان ای میرفت خیلی خوب بود والعان چند ماهیه بهش شک کردم تلفنش رو چک کردم ومتوجه شدم بله از کسی میخره ولی هربار ازش پرسیدم تو مصرف میکنی با هزار دروغ میگه نه من تو وبچه هام مهم تر از اون هستین دارم دیوانه میشم نمیدونم چه کنم
Pardis
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
سلام من با مردی ازدواج کردم که عاشقانه دوسش دارم دوسال باهم دوست بودیم به خاطرش جلوی خانوادم ایستادم میدونستم سیگار میکشه اما الان یکسال که از ازدواجمون میگذره متوجه شدم اعتیاد به تریاک داره برادرش هم اعتیاد داره و دیدم باهم کشیدن بار اول که دیدم دعوای بدی کردیم و گفت واسه کمردردش میکشه گفتم بیا دکتر برو ولی گوش نمیکنه از اون موقع دیگه بهم خیلی گیر میده من هنوز نامزدم تو دوران عقدم هربار خواستم کاری انجام بدم و یا حتی با دوستام برم بیرون نمیزاره و منو چند بار کتک زده چند بار اول سکوت کردم ولی بازم داره به کاراش ادامه میده میگم چرا میکشی بهونه میاره میگه تو زن نیستی فقط دنبال اینی که من چیکار میکنم دیگه نمیترسه حتی خواسته جلو خانوادش منو کتک بزنه خسته شدم به خاطرش جلوی خانوادم ایستادم با چه رویی باید بهشون بگم اعتیاد داره دست بزن داره خیلی خستم تو رو خدا راهنماییم کنین به جز خدا کسی رو ندارم که کمکم کنه بهش گفتم بریم پیش مشاور ولی نمیاد عاجزانه ازتون میخوام کمکم کنین محتاج دعا هاتونم لطفا راهنماییم کنین
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
سلام وقت بخیر من حدود۲ساله که نامزدم بعد عقد باتشنج نامزدم متوجه شدم اعتیاد به ترامادول داره ولی گردن نمیگرفت میگفت فقط امروز ۳بار خوردم برای اونه منم چون اطلاعی دراین زمینه نداشتم متوحه نشدم بعداون یکبار تویه ماشین موقع رانندگی تشنج کرد من کنارش بودم بزور کنترل کردم بعد قهرو دعوا بردمش مرکز ترک اعتیاد گفت ترک میکنه وروزی ۲۰عدد بتدوز ۲۰۰مصرف میکرده ولی ترک نکرد پنهانی مصرف میکرده وهربار با تشنج لو میرفت هرسری ب زور میبردمش دکتر ولی ادامه مبده الان دوساله منو مسخره کرده وترک نمیکنه ودوسال قبل نامزدی بامن مصرف میکرده لطفا راهنماییم کنید نمیدونم جداشم یا نه خیلی دوسش دارم ولی خسته شدم خانوادمم میگن درست میشه اخه تاکی
سکینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
سلام عزیزم من به جایه خواهر بزرگ ترت نصیحتت میکنم همین الان دست بردار نزار دیر بشه
اوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
سلام من ۶ساله ک ازدواج کردم شوهرم توهفته سه شب شب کاره خودش اول بهم گفت ک این یک ساله داره قرص ترامادول میخوره تصمیم گرفت ک ترک کنه اما بازم توماشینش قرص میبینم ب نظرتون چکارکنم ترکش کنه داغون شدم اینقدفکرکردم توروخدا جواب بدین
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
یکگفت تریلی داشتم از سوراخ بافور تریلی رفت توش گفتم مگه نیشه گفت اره تریلی رافروختم خورد خورد تریاک کشیدم تا پول تریلی تمامشد پس از بافور رفت تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من وهمسرم ۷ ساله عقدکردیم هنوزسرزندگی نرفتیم.ایشان هرویین مصرف میکنه.تاالان هم به دفعات زیادبه کمپ رفته ولی ترک نکرده.همه کاربرای ترک کردن موادش کردم ولی نشد.ازشماخواهش میکنم راهنمایی کنید.آیافقط راهش طلاقه؟عمرم گذشت وهنوزسرزندگیم نرفتم
افسون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
یک سال ازدواج کردم فهمیدم شوهرم معتاد هروئین هست.نه کار میکنه پرخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
سلام منوشوهرم عاشق هم شدیم ازدواج کردیم بعدمدتی متوجه شدم شیشه مصرف میکندوضعیف ولاغرشده خیلی بهم ریختم باتوجه به اینکه ازدواج دومم هس فکرطلاق سرزنش مردم دیوونم میکنه نمیدونم چکارکنم
مژگان
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
سلام.همسرم اعتیاد داره چندبار ترک کرد اما نتونست.تا چند هفته پیش هم ترک کرده بود اما بخاطر درد بعد ترک دوباره مخفیانه شروع ب مصرف کرده و ب من دروغ میگه ترک کردم اما من از رفتار و سرد بودنش متوجه شروعش شدم. شما میکید من چکار کنم؟ واقعا خسته شدم از این اوضاع با مرکز مشاوره بهزیستی هم تماس گرفتم کمکی بهم نکردن فقط گفتن بره کمپ و هیچ راهنمایی دیگه ای نکردن. همسرم با کمپ مخالفن خسته شدم واقعا این اعتیاد کوفتی تو بچه دار شدنمونم تاثیر گذاشته ولی همسرم نمیخواد زیر بار بره ک مشکل از خودشه. شما میگید چکار کنم. مرکز مشاوره ک کمکی نکرد من چطور ترکش بدم متاسفانه دوسش دارم ولی از اعتیاد هم بیزارم. بعضی وقتا میزنه سرم خودمو بکشم از این بدبختی راحت بشم.
مدیر پایگاه
باسلام
شما وهمسرتان حتما با یک روان شناس و یا رفتارشناس مشورت کنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
سلام. ی سوال دارم. این آزمایش اعتیاد قبل از ازدواج چیه؟ وقتی فایده ای نداره دل دخترای بیچاره رو چرا الکی خوش میکنن. شوهر من قبل ازدواج اعتیاد داشت اما ازمایش نشون نداد حالا من بدبخت باید بسوزمو بسازم. ب مرکز مشاوره زنگ‌زدم میگه شما چرا با اعتیادش مشکل دارین. واقعا متاسفم با این مشاوراشون.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
17ساله ک ازدواج کردم یه دختر 13ساله دارم با ی دختر دو ساله از عید فهمیدم ک شوهرم شیشه مصرف میکنه ، به من بدبن شده همش فکر میکنه من با کسی هستم ،چه میدونم با همسایه یا با شوهرای خواهرام یا وقتی میرم بیرون فکر میکنه من با کسی هستم ک مبن بخاطرش دارم میرم بیرون ...یا وقتی با هم میریم بیرون میگه چرا تو نگاهت ب مرداست ،درصورتی ک اینجور نیست منم میدونم اثرات شیشه است ک اینجوری شده چرا قبلا نبود

خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم
با دو تا بچه نمیتونم طلاق بگیرم
کجا برم با دو تا بچه
اینجوری هم هر روز جنگ و دعواست
کمکم کنید خواهش میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
با عرض سلام خدمت مشاوران محترم من 10ساله ازدکاج کردم شوهرم گهگاه سیگار مصرف میکرد و دیروز توی جیبش قرص ترامادول پیدا کردم گفتم بریم ازمایش گفت من هفته ای مصرف میکنم معتاد نیستم با وجود عشقی که به هم داریم من نمیدونم چکار باید بکنم و چطور باید رفتار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
سلام شوهرمن 33ساله تازگی به مواد مخدر تریاک ش روع کرده لطفا حم م
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
سلام من ۲۷ سالمه ده ساله که ازدواج کردم بعد ازمدتی فهمیدم تریاک میکشه خیلی باهاش مقابله کردم و چند بارم بردمش دکتر ولی هیچ که ترک نکرد به قرصای دکترم معتاد شد این دوساله فهمیدم که دعوا و شیشه هم میکشه خیلی لاغر شده به خودشم قبول نمیکنه شوهر من کارگره پولی که کار میکنه نصفش میاره خونه تازه این نصفه هم کم کم میبره من دوتا بچه دارم نمیدونم چکار کنم دیگه خسته شدم تحمل ندارم تو رو خدا یه راهی نشونم بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
به نظر من معتاد باید اتش زد چون تکرک کردنش معقول نی
زیبا
|
Netherlands
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
سلام من عقد کرده بودم شوهرم افتاد زندادن من ۱۰سال به پاش موندم زمانی امد بیرون فهمیدم دعوا مصرف میکنه من پسرم۶سالشه تا حالا چند بار دست به خودکشی زدم ازشم حق طلاق گرفتم من باید چیکار کنم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
سلام من ۴سال ازدواج کردم سه سال فهمیدم شوهرم معتاد خیلی کارها بخاطرش کردم که ترک کنه بخدا دیگه جان ندارم خیلیم دوسش دارم نمیتونمم ولش کنم برم چند بار بردم کمپ دکتر ولی باز کشیده الان کمپ خیلی استرس دارم بخدا داغونم میترسم بیاد باز بکشه تروخدا بگید چیکار کنن
Leila
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
سلام. سال 95 در حالیکه 35سال داشتم با مردی 39ساله ازدواج کردم که ایشون قبلا یک بار ازدواج کرده بودن و بخاطر مصرف تریاک زندگی اول شان به طلاق منجر شده بود. وقتی به خواستگاری من آمدند سه سال بود که مصرف تریاک را کنار گذاشته بودند و به اصطلاح پاک بودند اما سیگار را مصرف میکردند. قبل از عقد با ایشون سر مساله اعتیاد و برگشت به اون بسیار با هم صحبت کردیم و به ایشان گفتم در صورت مصرف دوباره به طور قطع از ایشان جدا خواهم شد. اما بعد از عقد نمیدانم از چه تاریخی دوباره به مصرف تریاک روی آوردن .دو سه بار که بعد از ساعت کاری به منزل اومدم منو راه ندادن و در را به روم باز نکردن و گفتن تو منو کنترل میکنی و یا اینکه نشنیدم و... یکبار داخل خانه مان تریاک و سوزن و ... را پیدا کردم که وقتی بهشان گفتم گفتند مال من نبوده و مال مستاجر قبلی است. تا اینکه چند بار هم بوی تریاک را تو خونمون احساس کردم و بعدش هم خونمون را عوض کردیم . تو خانه جدیدمان هم دو سه بار تریاک پیدا کردم و هر بار که سر اجاق گاز می رفتم می دیدم بوی تریاک میاد یا نوک چاقو یا چنگال و... تریاک چسبیده و ... وقتی به همسرم گفتم کاملا مساله را رد کرد و شروع به سر و صدا کرد و بالاخره مجبور شدم تریاک را نشونشون دادم تا آخرش گفتن مصرف میکنم و تو هر جایی میخوای برو، مگه تو پولش را میدی؟ و خودم کار میکنم و پولم را هرکار خواستم میکنم و ... و شروع به تحقیر من و خانواده ام کردند. بعد که اعصابشان آرام شد اومدن پیشم و گفتند بگذار مشکلات م حل بشه بعدش می رم کمپ. تا اینکه دوباره این کار تو خونه تکرار شد (در حالیکه من خونه مادرم بودم) . من خیلی ناراحت میشم وقتی با یک امیدی میام خونه تا بعد از چند روز نبودنشون ، کنار هم باشیم و میبینم دوباره نشونه هایی از تریاک هست. خلاصه وقتی ناراحتیم را دیدند هی گفتند چت شد؟که من هم گفتم بخاطر این مساله اعتیاد شما . که دوباره شروع کردند به تحقیر من و خانواده ام و تعریف های خوب از خودشون و خانوادشون. و مرتب به من می گفتن که می ری دانشگاه ،دخترا از راه به درت کردند و هم چنین تحقیر کارم را شروع کردند وبعد هم گفتند هر گوری میخوای برو ببین شوهر بعدیت از من بدتر هست. و مرتب میگن از این زن همسایه یاد بگیر که شوهرش همه را میاره خونه و زنش مثل پروانه دورش میگرده و هزارتا از این مثالها و بعدش هم خونه را ترک کردند. خانواده من اطلاعی ندارند و ایشون شاید هر دو سه ماهی ،یک ساعت به خانه مامانم بیان. دیگه کلافه شدم. هنوز بچه ندارم در حالیکه دود چهل سالمه. واز ترس این مساله جرات مراجعه به پزشک برای بچه دار شدن را نمیکنم. از غصه و ناراحتی تپش قلب گرفتم و مرتب پراپرانول مصرف میکنم. دسترسی به مشاور ندارم. لطفا من را راهنمایی کنید. آیا جدا بشم؟
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام منم این نزدیک سه ساله ازدواج کردم از همون ماهای اول فهمیدم شوهرم مصرف هرویین و شیشه داره میخواستم جدا شوم ولی همسرم قول داد ک ترک میکنه ترک کردنش کلا ده دوازده روز طول میکشید و دوباره میرفت مصرف میکرد ودوباره همون جنگو اعصابای من شروع میشد ولی یبار انداختیمش کمپ از اون روز تا الان بیرون نرفته ولی من کلی بهش شک دارم چون اخلاقش خیلی بده و نمیدانم چیکار میکنه بخدا دلم سیاه شده ازدواجی ک تا الان خوشی ب چشم ندیدم همش روزام شده گریه دلتنگی غمگینی آشفتگی اوارگی بدبختی سیاه بختی بیچارگی در بدری ناراحتی وای خدا من تو این زندگی شکنجه شدم کلی افسردگی گرفتم نمیدانم اخرش چیکار کنم بدون محب دارم زندگی میکنم بچه ها برام دعا کنید من بدبخترین کسی هستم ک خدا خلق کرده از خانواده پدمم نا امیدم بخدا اشکام داره میریزه خیلی دلم مردن میخواد دیگ امیدی ب زنده بودن ندارم
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
سلام من یکساله که ازدواج کردم ، همسرم رو ۷ سال میشناختم و با هم دوست بودیم ، اطلاع داشتم که به گل اعتیاد دارد ، اما قول داد که ترک کند تا با هم ازدواج کنیم ، برای اینکه ازدواج صورت بگیره ترک کرد ، اما بعد از ازدواج دائم میکشید . الان کمتر شده ، اما من به لحاظ روانی به هم ریختم . هر وقت که از مواد کشیدن حرف میزنه ، شروع به زدنش میکنم ، اختیارم رو از دست میدم، نمیتونم تحملش کنم . هر روز گریه میکنه و قول میده اما باز تکرار میکنه . دیگه خسته شدم به خدا . کم آوردم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
باسلام
شوهرم ى انگل معتاده كه چندين بار تو ١٨ سال زندگى مثلا ترك كرده،ولى هربار بخاطر ى زن هرزه رفته طرفش.
اين لقمه رو پدر شيادش با خونواده ى اشغالش برام گرفتن،با ى سرى دروغاى بزرگ از جمله اينكه پسرمون سالمو.........ازاين دست مزخرفات،
فقط ارزوم مرگشه،اگه خودم زودتر ازش با خودكشى نميرم
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
سلام دوستان،این داستان اعتیاد خیلی پیچیدست خیلی برنامه ریزی دقیق و علمی میخاد برا ترک،که 99درصد ادمها هم حوصله طبق برنامه پیش رفتنو ندارن چون حوصله زیاد میخاد،پس بنظرم خیلی امید کمه واسه اصلاح شدن،صادقانه به دخترای سرزمینم میگم اگه عشقشون مصرف میکنه قیدشو بزنن،ما اینقدر عمر نمیکنیم که بتونیم اینجور ادمارو اصلاح کنیم،یه زندگی جدید با یه فرد جدید شروع کنید،خواب زیاد،کج خلقی،دوری از مسافرت و مهمونی،غیب زدنا،کم اشتهایی،ناامیدی،فرار از تفریحات سالم از جمله استخر،پیکنیک،تماشای تلویزیون،کوهنوردی...از جمله علایم یه فرد تریاکی و شیره ایه،کلا مغز آدمو تغیر میده وابستگی شددددددددید داره.
Niyayesh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
سلام منم نامزدم قبلا به الکل اعتیاد داشت ولی الان پنج شیش ساله ک پاکه و جلسات na رو شرکت میکنه ولی وقتی یه مدت جلسه نره بشدت آدم عصبی و پرخاش گری میشه و اگر جایی بخواد بره یا کاری کنه نباید ازش دلیل بپرسی چون بشدت دعوام میکنه و سرم داد میزنه ک هرچی گفتم باید بگی چشم نمیدونم چجوری باهاش بر خورد کنم تاحالا اینقدر طول نکشیده ک جلسه نره جلسات بخاطر کرونا فعلا تشکیل نمیشن و من نمیدونم چجوری با این اخلاقش مواجه شم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
سلام منم چندوقتی هست که به همسرم مشکوکم ومطمئنم که تریاک مصرف میکنه دراصل با ۴برادرش هردف به بهانه ای میشیننومیکشن ولی همسرم جلوی من نمیکشه اما من ازتوماشینش شربت متادون هم پیدا کردم واقعا نمیدونم چکارکنم هیچ جورزیربارنمیره ولی من واقعا میخام کمکش کنم چون هردوعاشق هم هستیم ودوبچه هم داریم وبدترازهمه اینکه سنش۳۲سال هست وخیلی برای من سخته که ببینم جلوی چشمام معتادشده.
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
سلام
یه سال پیش با همسرم اشنا شدم اون با همه فرق داشت با معرفت مهربون دست و دلباز توی اشنایی بعد دو هفته با شدت گریه بهم گفت اعتیاد به شیشه داره ازم عاجزانه کمک خواست منم کمکش کردم واسه ترک ولی خودسرانه ...من از شیشه هیچ اطلاعی نداشتم تا اینکه یک ماه بعد اومد خواستگاری و مطمئن بودم دیگه مصرف نمیکنه چند روز بعدم عقد کردیم یه هفته بعد رفتارای عجیب و خشونت امیز دیدم طوری که منو کتک زد باورم نمیشد میگفت اثرات مصرف شیشه اس ۶ماه بگذره خوب میشه رفتارش من باز باور کردم تا الان که یک سال گذشته خیلی مشکلات داشتیم دعوا کتک کاری و تا همین الان که من باردارم با شکم حامله منو کتک زد و بعدش گریه کرد که شیشه هنوزم مصرف میکنه
من دوسش دارم اون وقتی مصرف میکنه ادم سابق یا خود اصلیش نیس همه چیش غیر ارادیه ولی احساس میکنم راهی برام نمونده
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
سلام من ۱۸ سال ام همسرم اعتیادبه شیره داره وقتی ازش گله میکنم بهم میگه طلاق بگیراما من زندگیم رودوست دارم چکارکنم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام منم یک سالو۷ماه که ازدواج کردم ولی خیلی پشیمونم خیلی شوهرم تریاک مصرف میکنه از زندگی کردن خسته شدم واقعا نمیدونم چیکارکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
سلام یکسال ودوماه است که ازدواج کردم شوهرمو خیلی دوست دارم اونم منو اوایل خیلی دوست داشت عاشق هم بودیم یه شب بدون هم خوابمون نمیبرد ولی الان شبا تو ماشین میخوابه مصرفش هرویین وفکر کنم شیشه است چندباری کمپ رفته ولی دوباره مصرف کرده دارم دیونه میشم شب وروز کارم شده گریه باردارم هستم نمیدونم چیکار کنم تازگیا تو خونه مصرف میکنه کارش که تموم میشه میره بیرون دیگه به من احساس نداره فقط بفکر مصرفشه خیلی هم توهم میزنه زندگی با فرد معتاد خیلی سخته خیلی بخدا خسته شدم کلافه ام بریدم از معتادها متنفرم خدا همشونو بکشه همه راحت شن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
سلام من۶ساله ک ازدواج کردم۲تادختردارم تواین۶سال شوهرم هرسالش هم کمپ بوده وهم بیمارستان روانپزشکی بستری شده هرموقعیکه میفرستمش سرکاربعداز۲ماه کلا روانی میشه توهمی میشه الان ۳ماهه ک داروی اعصابوروان مصرف میکنه وهم شیره میخوره ولی سرکارنیس چیکارکنم توروقران بگیددیوانه شدم
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند- متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری- به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

من دو ساله قرص ضد بارداری مصرف میکنم الان یک ماهه که مصرف قرص را قطع کردم. ۱۲ روز پریودم عقب افتاده!لطفا راهنمایی کنید.

 بعد از مدت طولانی قرص خوردن ممکن است اختلال قاعدگی داشته باشید البته باید از روشهای دیگر جلوگیری حتما استفاده کنید

سلام
خسته نباشيد من حدود سه ماه قرص ال دى مصرف ميكردم ماه آخر مصرف كردم.
تموم شد ديگه قطع كردم پريود شدم الان قرص مصرف نميكنم ولى با اينكه زمان
پريوديم تموم شده و ١٠روز گذشته دچار خونريزى شدم ايا طبيعيه؟

از
داروی دیگر مثل قرصهای اورژانسی استفاده نکرده اید؟ در غیر این صورت ممکن
است طبیعی باشد ولی بهتر است سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید

سلام
من 5 ماه ميشه طفل ٧ ماه به شكم مرده و از سينه هايم شير مياد اما كم و ٢
ماه جلوگيري كردم اما ٣ ماه ميشه با شوهرم نزديكي ميكنم ،اما باردار نشدم.
دليلش چیست؟

 بهتر
است به پزشک مراجعه وازمایش پرولاکتین بدهید. در صورت بالا بودن، دارو
استفاده کنید البته ۲ ماه کم است برای باردار شدن ولی ممکن است به علت ترشح
شیر از پستان شما باشد

سلام
خسته نباشید،من یکبار نزدیکی داشتم و توسط پزشک معاینه شدم و گفتن که پرده
بکارت از نوع حلقوی است و بکارتم آسیب جزئی دیده آیا ممکنه برای بار دوم
پس از مدت طولانی،پس از نزدیکی خونریزی داشته باشم؟ممنون میشم راهنمایی
کنید

 جواب
این سوال مشکل است و بستگی به موارد زیاد دارد. مشاوره و معاینه توسط
همکاران متخصص پزشک قانونی می تواند تا حدودی کمک کننده باشد

سلام
خسته نباشید مدتها دچار عفونت و بیشتر قارچ هستم باوجود مصرف دارو؛ و
ویزیت دکتر.بطوریکه یکماه پیش فنوکونازول ومترونیدارول مصرف کردم و حتی
رابطه جنسی دراین فاصله نداشتم.  اما باتوجه به اینکه ترشحاتم طبیعی بود
مقداری خارش گرفتم که قرص فنوکونازول مصرف کردم که بعد تکه های سبز رنگی
خارج شد خواستم ببینم ایا مشکل من  فقط قارچ است یاعفونت هم دارم .؟ واین
ترشحات سبز رنگ مربوط به چی هستند؟

 ترشحات
سبز رنگ بیشتر به علت عفونت تریکوموناس می باشد و خودتان و همسرتان باید
مترونیدازول استفاده کنید و در این مدت نزدیکی نداشته باشید و فلوکونازول
150 برای عفونت قارچی مکرر ،هر ۳ روز یک بار برای یک ماه است

سلام
وقتتون بخیر. من دوماهه که برای جلوگیری قرص ال دی میخورم بعد از ۲۱ روزم
که تمام شد دوروز بعدش پریود میشدم اما این ماه بعد از اینکه ۲۱ روزه ام
تموم شد ۵ روز بعدش پریود شدم اما خونم مثل پریودی نبود لکه های سیاه رنگ
بود مثل لخته بود که تا دوروز خیلی کم میومد که دیگه روز سوم کلا قطع شد و
دیگه هیچ لکه ای نداشتم .ایا احتمال بارداری وجود داره؟

 اگر
قرص را در ۵ روز اول پریود شروع کردید و مرتب خورده باشید امکان حاملگی
نیست و قرص جلوگیری سبب کم‌شدن حجم و روزهای خونریزی پریود می شود

من
حدودا شش ماه پیش چکاپ هورمونی و تست پاپ اسمیر دادم و مشکلی نداشتم. سه
ماه پیش یه بار قرص اورژانسی مصرف کردم و دوماهه که یه هفته بعد از پریود،
به مدت سه چهار روز لکه بینی و لخته بینی دارم. آخرین دفعه هم روز اول
پریود دل درد کم سابقه ای داشتم. قبلا این مشکلات رو  نداشتم. ممنون میشم
راهنمایی کنید.

  گاهی هنگام تخمک گذاری لکه بینی و دل درد ایجاد می شود و نرمال است. ولی در صورت تداوم بهتر است محض احتیاط به پزشک مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
سلام همسر من از بچگی از ۱۵ سالگی اعتیاد داشت و در سن ۳۰ سالگی به وسیله naترک کرده بود .من هم فکر می کردم شاخ قول رو شکسته با اینکه تصمیم نداشتم با هیچ کس ازدواج کنم به نظرم اومد می تونه ادم با اراده ای باشه ما با هم ۱۲ سال اختلاف سنی داریم در سن ۳۲ که داشت از دواج کردیم کار ایشان جوری بود که هر دو هفته یک بار به خانه می امد وتا دو سال پیش که کارش رو عوض کرد و شبها سر کار بود و روز ها در خانه من متوجه رفتارهای غیر عادیش شدم و یک بار بوی تریاک رو تو دهنش فهمیدم یک بار پیش شوهر دوستم که متخصص این کار بود ترک کرد و بعد دو ماه دوباره الان داره مصرف می کنه به شکل شیره این بار هم از من قایم کرد و من مچ ایشان رو گرفتم .بهش خیلی وابسته هستم و اگه طلاق بگیرم خانوادم زندگی رو برام تلخ می کنن نمی دونم چکار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
دوستان توبه گرگ مرگه.یه معتا د همشه معتاد باقی می مونه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
سلام من سه ساله ازدواج کردم و متوجه شدم شوهرم حشیش مصرف میکنه هربار ه میفهمم میگه قول میدم سری اخره اما بازم میکشه من بچه ندارم چند بار اقدام بطلاق کردم وتهدیدش کردم اما جواب نداده نمیدونم باید چیکار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
شوهر من هم هم سیگار میکشه هم سیگاری نمیدونم چکار کنم
Poune
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام ۱۰ ساله ازدواج کردم سه سال قبل شوهرم هر روز شروع کرد به خوردن مشروب تا اینکه یه روز خودش بهم گفت گرفتار مصرف شیره تریاک شده و با این کار میخواد ترکش کنه منم باور کردم گفتم پیشت هشتم بعد یه سال ازش پرسیدم گفت یبار مصرف کردم اونم یه ذره تو چای باز کاریش نداشتم بعد تازگی ها فهمیدم بازم رفته سراغش خیلی آدم کاری هست کارگاه داره ساختمون میسازه به خانوادش به من احساس مسئولیت داره وقتی بهش میگم میگه هفته ای یبارم تریاک مثل قرص میخورم که اعصابم آروم شه ما حتی قصد مهاجرت داریم کارامون کردیم منتظر جواب هستیم بهم میگه من آدم مسئولیت پذیری هستم به هیچی وابسته نیستم ولی احساس میکنم دروغ میگه منم به خاطر آبرو و اینکه دوسش دارم به کسی چیزی نگفتم و الان نمیدونم چیکار کنم نه میتونم با این وضع زندگی کنم نه میتونم ازش جدا بشم تو رو خدا راهنماییم کنین آیا مصرف به صورت دارو اعتیادآوره میشه کنار گذاشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
شوهرمن ناس استفاده میکنه بشدت قیافش نابوده هروقت بهش میگم الم شنگه بپامیکنه دوسه بارمتوجه شدم شیره مصرف کرده الان قسم میخوره دیگه ازهیچکدام مصرف نمیکنه اماشک دارم بهش چون خیلی ضعیفه چیکارکنم دوتابچه دارم افسرده شدم عصبی شدم نمیدونم چ خاکی توسرم کنم بخاطرآبروم نمیتونم طلاقش بگیرم
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام من هفده ساله ازدواج کردم شوهرمو خیلی دوست دارم شوهرم ورزشکار بود ولی بعد ازعروسی بخاطر نزدیکی تفننی تریاک میکشیدحتی تو عقد هم میکشید من میفهمیدم ولی انقدر دوسش داشتم دوست نداشتم ازدست بدمش به هیچ کس هم نمیگفتم ولی بعداز عروسی بهش گفتم فهمیدم ولی اون انقدر التماس میکرد بزار بعضی اوقات بکشم انقدر میگفت منم بخاطر اینکه خیلی اخلاقش خوب میشد منم میگفتم باشه هفته ای یکبار میکشید ولی بعداز چند سال شد هفته ای دوبار دوباره بعد از چند سال شد هفته ای سه چهار بار تو این چند سال انقدر باهاش حرف میزدم انقدر دعوامون میشد ولی من همیشه کم میاوردم الان سه ساله که هرروز ساعت دومیره اتاقش تا ساعت نه شب ،دوتا بچه دارم یه دختر یه پسر ،دخترم نامزد داره ،اینم بگم که شوهرم خیلی دوست داره بره ترک کنه همش میگه خداباید بخواد من ترک کنم ،انقدر هم عصبیه که زیاد نمیتونم گیر بدم چون اصلا دوست ندارم بچه هام ناراحت بشن ،بچه هام هم خیلی برای باباشون دعا میکنن ،لطفا بهم بگید من چه جوری میتونم ترک بدم شوهرمو چه جوری کمکش کنم چی بگم بهش ،خودم همیشه شب و روز گریه میکنم ،دوست دارم با شوهرم یه جا میریم یا یکی کیاد خونمون استرس نداشته باشیم ،همش خودمو سرزنش میکنم میگم کاش کم نمی اوردم ،البته پدرشوهرم هم معتاده ،مادر شوهرم هم سیگار میکشه ،من نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم بهم بگید ،من خیلی شوهرمو زندگیمو دوست دارم ،خودم 35سالمه شوهرم 41سالشه ممنون بخاطر اینکه به دردودلم گوش کردین ،من تاحالا از زندگیم به هیچکس نگفته بودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
سلام من ۱۲ سال ازدواج کرده امن نمی دانستم شوهرم دوران مجردی مواد مصرف کرده و مدتی هم کمپ بوده پدر شوهرم دوست پدرم بود ما آشنای خوبی باهم نداشتیم فقط پدرم سالی یک بار خانه پدر شوهرم رفت آمد داشتن تا یک روز پدرم مرد یک سال از مرگ پدرم گذشت و پدر شوهرم آمد خواستگاری من اون گفت من خودم زمانتی پسرم را می کنم هیچ عیبی ندارد ما از سادگی و دوست پدرم بود دیگر پرس وجو نکردیم و عقد و عروسی همش ۲۰ روز طول کشید ومن وارد یک زندگی تازه شدم اونم چه زندگی با خانواده ۱۲ نفره زندگی کردم زندگی با اونها خیلی سخت بود بازم تحمل کردم اول قول وقرار ما سه خونه بیام نبود شوهرم گفت من خانه دارم فقط حیاتش مانده درستش می کنم می ریم خانه خودمان ولی اون جور نبود که خودش گفت درغ گفت اون شاتر نانوای بود بعد یک روز که از پریدم عقب افتاده بودم رفتم بهداشت خانم بهداشت بهم گفت بچه دار نشی اون معتاده من دوسال از زندگیم گذشته بود آمدم خانه ناراحت نشستم گریه کردم گفتم چرا شوهرم بعضی وقتها خوشحال و بعضی وقتها عصبی است دره کندش بسته بود تا یک روز رفت بیرون کلیدش جا گذاشت دره کمد را باز کردم دیدم توی کمد سیخ وزر ورق که سیاه شده بود و دوتا شربت من که دنیا خراب شد من رفتم زیره آوارها به هیچ کس نگفتم خودش آمد خانه ازش پرسیدم این چیه گفت این سیخ وزر ورق را بیرون پیدا کردم و این شربت سینوزیت است من هم یک کم باور کردم ولی باز هم ناراحت تا چیزی از این موضوع طول نکشید یک کارت که مال ترک احتیات بود تو جیبش پیدا کردم ومن فوری زنگ زدم همون شماره بهشون همه چیز گفتم وان گفت اون شربت روزی چند بار میخورد من هم گفتم روزی ۳ بار گفت شربت متادون است گفتم متادون چی است اونم برام تعریف کرد من ناامید ونارحت خدا چکار کنم نمی توانستم هیچ تصمیمی بگیرم باهم حرف زدیم اون می گفت مال ترکه همین روزها ترک میکنم دله من را امید وار می کرد دوتا قالی بافتم و یک روز آمد خانه گفت باید بریم؟ قشم پیش برادرانم تو فسفودی کار کنم من گفتم نمیام اون من رازی کرد ومن رفتم گفت امسال هم ماشین می خرم هم خانه ولی آن جور نبود زندگی من سخت روسخت ر می شد بازهم تحمل می کردم دوست داشتم مستقل باشم ولی شوهرم بی اهمیت بود یک روز مادر شوهرم گفت یک بچه بیار زندگیت خوب میشه ومن ۵سال از زندگیم گذشت ومن حامله شدم و زایمان کردم تا حالا دخترم ۶ ساله است خیلی دوسش دارم دنیای من فقط دخترم است ۱۲سال از زندگیم می گذرد ولی من هنوز صاحب خانه نشدم و شوهرم هنوز ترک نکرده وزندگی من به سختی می گذرد و خرج مخارج زندگیم مادر شوهرم می ده تا حالا ۱۱سال هی می گم برم طلاق بگیرم ولی نتوانستم شما بگید که من باید چکار کنم بااین زندگی
رویا
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
سلام من شوهر یه مدت بود تریاک مصرف میکرد تازگیا یه پودر نخودی رنگ ازش گرفتم بهش گفتم انکار کرد یه اخلاقیم داره تا بحثمون میشه میزاره میره یه مدت.خسته شدم بخاطر دخترم تحمل میکنم ولی فایده نداره هیچ کسم عین خیالش نیس انگار محکومم به سوختن وساختن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
سلام من یک ساله با شوهرم ازدواج کردم چند بار قرص تو جیبش پیدا کردم و هر با ی بهانه اورد من خودم حس میکنم تریاک میکشه تو و تو رابطه هم خیلی سرده میگه منو دوس داره ولی اصلا مثل ادمای عادی رفتار نمبکنه من هم خیلی اذیت میشم تو رو خدا کمکم کنید ک چکار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
من ۲۷ سالمه ی دختر ۳ ساله دارم ۸ ساله ازدواج کردم از همون اول تریاک ترامادول قلیان مصرف میکرد انقد ک دوسش داشتم گفتم کمکش میکنم ولی قبول نکرد دو انکار کرد ۴ سال نامزد بودیم بعد عروسی کردیم ۲ سال بعد خودش رفت کمپ و ترک کرد ۶ ماه خوب بود ولی لغزش کرد و انکار کرد غرور بیش از حد داره اعتماد ب نفس کاذب داره پرخاشگره دست بزن داره بداخلاقه...خلاصه الان ۳ ساله همش میگه پاکم ولی هر ماه لغزش میکنه و انکار میکنه دروغ میگه پول میدزده میزاره کنار...ما فامیل هم هستیم نمیدونم چکار کنم خسته شدم دیگ توان جنگیدن ندارم تمام آرزوهام بربادرفته الانم بچه من تحت تاثیر تنشها بدرفتاری پدرش قرار داره...توروخدااااا کمکم کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
همسرم منم معتاد ه بعد از سی سال زندگی بریدم نمیدونم چکار باید بکنم من دوتا دختر هم دارم دختر کوچکم امسال سال اخر پزشکی دختر بزرگم وکالت خونده همسرم برامون کم نذاشته ولی من خسته شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
خسته شدم از دست شوهر معتاد روزی ۱۰۰مرتبه ارزوی مرگ میکنم دوتا بچه دارم بیکار میچرخه
یسنا
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
من و نامزدم ۸ ماهه عقد کردین او معتاد بوده من نمی دانستم اورا ۴ بار کمپ برده اند اما خوب نشده و اورا عاشقانه دوستشدارم نمی خواهم جدا شوم خودم هم ۱۵ سال دارم نمی دانم با او چیکار کنم تازگی ها هم از کمپ آمده است ولی خوب نمیشو که نمیشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
سلام شوهر منم بالای ۲۰ بارکمپ بردیمش ولی از شیشه به هروئین رو آورده بعد حالت عادی نداره. خیلی تحرک داره یه جا نمیشینه. تحملش واسم سخت شده به نظرشما چیکارکنم.لطفا راهنمایی کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
توروخدابچه دارنشین اگه شوهرتون معتاده
که اگه درست نشد جدابشین
وبخاطربچه بیچاره وافسرده نشین مثل من
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
سلام من43سالمه 20سال با شوهرم که معتاده زندگی میکنم نسبت به من وبچه هام هیچ احساس مسولیت نمیکنه به خاطر حفظ زندگی وابرو خودم کار میکنم اصلأ کار نمیکنه خرج موادوسیگار ش روهم ازمن میگیره اگه بهش ندم با بچه هام دعوا میکنه می‌دونه روی بچه هام حساسم سواستفاده می‌کنه روزی صد تومان شیره مصرف می‌کنه روزی دو پاکت سیگار میکشه و روزی چهار و پنچ ورق قرص میخوره ماهی چهار میلیون درآمد دارم ماهی سه میلیون و خورده ایشو اون میگیره تا می‌فهمه میخواهم ازش جدا شم قسم میخوره که ترک می‌کنه و می‌ره سرکار ولی دوروزه که میگذره وخمار میشه شروع می‌کنه داد بی داد کردن و پول میگیره وقتی نشه است با من و بچه هام خوبه ولی وقتی خمار میشه زندگی رو زهر مار می‌کنه توی این 20 ساله خرج خودم بچه هامون خودم دادم دیگه خسته شدم لطفاً بگید چی کار کنم؟
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
یه خانمی رو میشناختم که اونم اسیر یک شوهر معتاد و بی مسئولیت شده بود.ایشون گویا چند بار شوهرش را تهدید کرده بود که یا ترک میکنی یا اینکه من خفه ات میکنم.ولی مردک بازم دست بردار نبوده.یروز ضمن اینکه باهم گلاویز میشن خانم بالشی روی صورت مرد میزاره و اونقدر روی بالش میشینه که شوهرمعتادش خفه میشه.
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام من ۲۸سالمه پسرعموم شش سال عاشقم بودمنم بهش علاقه پیدا کردم و باهاش ازدواج کردم چن ماه بعدعروسیم فهمیدم معتاده دنیا رو سرم خراب شد خانوادم مخالف ازدواجم بودن روی برگشتن نداشتم از رفیقاش دورش کردم رفتم ی شهر دیگه فایدع نداشت قبلا تریاک میکشید کارمیکرد خوب بود الان شیشع و هرویین میکشه شب تا صبح خونه نمیاد یا خوابه یا تو دستشویی بعدشش سال ب زور دکترا بچه دارشدم گفتم شاید آرزوی بچه داره با دیدن بچع سرش ب سنگ بخوره چندبار بردمش کمپ قرض کردم درش آوردم دوباره برگشت ب مواد افسردگی شدید گرفتم پیرشدم ذلیل شدم باهاش اون عین خیالش نیست صبح تا شب توگوشش بخونم انگار ن انگاری کلمه حرف نمیزنه خسته شدم بریدم بای بچع هشت ماهه جیگرمومیسوزونه بچه وقتی تو صورتم نگاه میکنه میخنده چیکارکنم دیگع کارم نمیکنه ن محبتی ن گردشی توجمع فامیل نمیاد تو مراسم باباش شرکت نکردآبرومو برد تو کل فامیل مردی ک بقول خودش کشته مردم بودببین دق مرگم دادچیکارکنم بنظرتون؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
سلام دوستان من ۶سال ازدواج کردام یه دختر ۴سال هم دارم چنده سال پیش فهمیدام شوهرام اعتیاده داره بردمش کمپ یه هفته بیشتر ننشسته اومد بیرون دوبار شرو کرده تریاک بعدش رفت سراغ شربت متادون دوباره بردینش کمپ هدود ۲ماه تو کمپ موند اومد بیرون استفاده نمیکرده تا یه چنده ماه خوب بوده دگه استفاده کرده تریاک الان فهمیدام کریستال مصرف میکن نمیدونم چه کار کنم اگه دخترام نبود جدا میشودام دوستش هم دارام ممنون میشم راهنمایم کنی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
هیچ دردی دوا نمیشه از کسی مگر اینکه خودشون بخوان ترک کنن اما اونم ترک بعد مرگه هیچ زنی با مرد معتاد ازدواج نکنه میسوزه بچه هاش میسوزن کاش یکی بیاد همرو تیر بارون کنه ما چهارتا داماد معتاد داریم. کی بدادم چهارتا خواهر میرسه
Sahar
|
Australia
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
سلام شوهرم شیشه پودر چرس ده سال میشه می‌کشه پنج بار بستر کردم اما دوباره کشید حالی درهرکار که من انجام میدم شک می‌کنه و مره آن کوپ می‌کنه شما برایم مشوره بدهند سیزده سال هست میگم خوب میشه اما مر خسته ساخته دلم میشه خودکشی کنم اما سه دختر خودم میبینم نمیتوانم که تنها بانم دختران خوده پیش اینطور انسان که اصلا احترام برابر سگ به انسانان قاعل نیست شما برایم یک مشاوره بدهند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: