کد خبر: ۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 28
شفاآنلاین-گاهی آمیزش با اصول همیشکی امکان پذیر نیست و یا اینکه با سختی و دشواری همراه است. موقعیت های اضطراری، رابطه جنسی مخصوصی را مطالبه می کند که می توان با استفاده از پوزیشن های مناسب هر یک از آن موقعیت های خاص، از رابطه جنسی موفق، شاد و لذت بخش برخوردار شد. در این یاداشت به برخی از وضعیت های اضطراری اشاره می کنیم.
وضعیت ویژه یک (برای ایجاد ارگاسم در زن)

این حالت از نزدیکی، برای همه افراد بالخص برای بانوانی که دیر به ارگاسم می رسند، پیشنهاد می شود. در این روش، مرد بر روی زمین دراز می کشد و زن در بالا قرار می گیرد، دستان مرد کاملا آزاد است و می تواند قسمت های مختلف بدن زن را لمس کرده، ماساژ داده و یا فشار دهد. بسیاری از زنان به هنگام کورس جنسی، از مکیده شدن و یا از فشار دادن نوک سینه ها که درد شیرینی برایشان به همراه دارد، احساس خوبی بدست می آورند. به همین منظور، بهتر است مرد، با دستان خود یکی و یا هر دو سینه زن را مالش داده و یا لبها و زبان او را بمکد و ببوسد و یا آن که انگشتان خود را در اختیار زن قرار داده تا با لمس کردن و یا مکیدن آنها حس شیرین و لذت بخشی در وی ایجاد شود.

از سوی دیگر، مرد با قرار دادن دستان خود بر روی باسن زن و با فشار دادن باسن به سمت پایین نه تنها می تواند با قدرتی بیشتر دخول را انجام دهد و نفوذ را عمیق تر نماید بلکه در کنترل ارگاسم نیز شرکت می کند. در این حالت، زن نیز می تواند با حرکات موجی کمر خویش، باعث حرکت آسان آلت در داخل واژن خود شده و نقطه جی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بدین صورت رسیدن به ارگاسم برایش راحت تر و سریع تر می شود.

برای دلپذیری بیشتر این حالت و کمک به زن برای رساندن او به اوج لذت جنسی ، مرد می تواند علاوه بر تحریک و نوازش نقاط حساس بدن زن، از کلمات و عبارات خوشایند، لذت بخش و جذابی چون " خوشگل من"، "زیباروی من" ، "خوش اندام"، "خیلی دوست دارم"، "سکس با تو را خیلی دوست دارم" و... استفاده کند.

این حالت از آمیزش مخصوص زوجینی است که تمایل به بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمین به پشت دراز می کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار می دهد
وضعیت ویژه دو (جلوگیری از بارداری)

این حالت از آمیزش مخصوص زوجینی است که تمایل به بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمین به پشت دراز می کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار می دهد. مرد با استفاده از بازوان خود می تواند پای زن را در همان وضعیت نگه دارد و یا آن که با توجه به انعطاف کمر و بدن، زن می تواند پای سمت موافق را کاملا باز کرده و آن را به روی شانه مرد قرار دهد.

در این حالت، زن فعالیت شدیدی ندارد ولی می تواند به هنگام کورس جنسی، با استفاده از دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را به او القاء نماید. همچنین زن می تواند دست آزاد و رهای خود را بر روی باسن و یا ران مرد قرارداده و با ضربه زدن و یا با فشار و تکان دادن آن،همگام با کلام و یا بی هیچ ارتباط کلامی، رابطه جنسی را کنترل کرده و به مرد بفهماند که میزان سرعت و نفوذ او در چه حدی است و در چه حدی می تواند باشد.

در این حالت، مرد نیز می تواند با حرکت رفت و برگشتنی (تلمبه زدن) و همچنین حرکت موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با جهاز جنسی زن تنظیم کرده و نفوذ عمیق تر و بهتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی در این حالت، حداکثر است و مرد به درصد بالایی از نقاط حساس بدن زن و اندام جنسی او دسترسی دارد. صورت، سینه ها و بخش بالایی بدن زن کاملا در اختیار مرد است ، به طوری که می تواند به راحتی آنها را تحریک کند و در لحظه ارگاسم نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را در آغوش گرفته و ارگاسم برای او شیرین تر نماید.

مردانی که وظیفه جلوگیری از بارداری به روش "خروج آلت از واژن، قبل از انزال" را برعهده دارند، می توانند از این روش استفاده کنند چون در این وضعیت ، درست در لحظه بحرانی ، به راحتی می توان از همسر جدا شد.

 
وضعیت ویژه سه (روشی مخصوص برای باردار نمودن زن)

در این نوع آمیزش، زن به پشت می خوابد، پاهایش را به طور آزاد باز می کند، مرد نیز به گونه ای که بدنش با بدن زن ، زاویه ای 60 درجه تشکیل دهد، به پهلو می خوابد. سپس زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای مرد تکیه می دهد، در این حالت، مرد نیز خود را به زن نزدیک تر کرده و پای دیگرش را به سمت دو ران خود می کشد و به آهستگی عمل نزدیکی را آغاز می کند. در هربار رفت و برگشت با همان ریتم آهسته سعی می کند دخول را عمیق تر کند.

در این حالت، بخاطر تماس بسیار زیاد اعضای تناسلی و ران ها با یکدیگر، عمل دخول عمیق و کامل است و احتمال باردار شدن زن افزایش می یابد.
 

آموزش رابطه جنسی,اموزش رابطه جنسي زن و مرد بهترين شكل image,اموزش رابطه جنسي iran,آموزش رابطه جنسي زن و مرد,اموزش رابطه جنسي زن و مرد video

آموزش رابطه جنسی,آموزش رابطه جنسی اضطراری,بهترین روش ارگاسم,بهترین روش آمیزش جنسی


وضعیت وِیژه چهار ( مخصوص زنان باردار)

چگونگی انجام رابطه جنسی در زمان بارداری بسیار حائز اهمیت است ، کوچکترین فشار بر شکم نه تنها برای مادر ناراحت کننده است بلکه برای جنین مضراتی نیز به همراه دارد. بهترین شیوه نزدیکی در زمان بارداری این چنین است که زن به پشت بخوابد و مرد به گونه ای معکوس بر روی زن قرار گیرد بدین صورت که پاهای مرد در کنار صورت زن و برعکس پاهای زن در کنار صورت مرد قرار گیرد. زنان پاهای خود رابه اندازه که برایش مقدور است باز می کند و مرد آلتش را داخل مهبل نموده و با حرکات موجی کمر آن را هدایت می کند. حرکات باید بسیار آرام و با احتیاط انجام شود و با احساس کوچکترین درد و ناراحتی از جانب زن خاتمه یابد. نزدیکی به این روش نه تنها فشاری به شکم زن وارد نمی کند بلکه زن و شوهر می توانند با ماساژ، لمس، بوسیدن و یا مکیدن ساق و انگشتان پا یکدیگر را تحریک کنند.

 
وضعیت ویژه پنج (مخصوص مردان بیمار )

این روش برای مردان بیمار بالخص مردانی که در ناحیه کمر و لگن دچار مشکل هستند، کاربرد بسیاری دارد. در این وضعیت، مرد بر روی کمر می خوابد و زن با پاهای باز به طوری که کف پاها کاملا بر روی زمین و ساق ها چسبیده به ران مرد است، روی مرد قرار می گیرد تا عمل دخول انجام گیرد. در این حالت، زن و مرد با استفاده از انگشتان دست و پا که بر روی زمین ساپورت کرده اند آنقدر باسن و کمر خود را به سمت بالا و پایین حرکت می دهند که به ارگاسم برسند.

از جمله معایب این حرکت می توان به پایین بودن سطح معاشقه و عدم دسترسی به نقاط حساس بدن زن و مرد و تحریک آن بخش ها اشاره نمود. مرد صرفا می تواند کمر زن را نوازش داده و یا در صورت تمایل، هر چند وقت یک بار، با کف دست ضربه ای به ران یا باسن زن وارد نماید.

شوک و سوزش شهوت انگیز و لذت بخش ناشی از ضربه، باعث جمع شدن باسن و جهاز جنسی زن شده، تهییج و تحریک جنسی او را نیز بیشتر می کند که این حالت، عموما بسیار مورد پسند و مطلوب مردان است.

ارگاسم در این وضعیت آمیزشی برای زنان بسیار لذت بخش است اما ارگاسم در این حالت، برای مردانی که از شیوه "خروج و انزال" به منظور جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 
وضعیت شش (مخصوص بانوان فربه و چاق)

در این حالت آمیزشی، زن با قرار دادن یک بالش بزرگ در زیر باسن خود، به پشت می خوابد؛ پاها را از هم جدا و دور کرده و مرد در میان پاهای زن خود را جای می دهد. سپس زن پاهای خود را به دور ران یا کمر مرد حلقه کرده و یا آن که با کف پایش، ساق های مرد را لمس و نوازش می کند. مرد نیز بر روی زن قرار می گیرد و ساعدهای خود را در اطراف بدن زن، روی زمین قرارداده و از آنها به عنوان ساپورت استفاده می کند تا تمام وزنش را به طور کامل بر روی زن قرار ندهد و به راحتی بتواند عمل دخول را انجام دهد.

در این وضعیت آمیزشی، علاوه بر آن که دخول مهبلی به راحتی امکان پذیر است، مرد به سهولت می تواند به قسمت حساس و تحریکی زن (لاله گوش، سینه ها، و...)دست یافته و انها را بوسیده، مالش داده و یا گاز بگیرد؛ بدین طریق است که زن تحریک شده و به اوج لذت و ارگاسم کامل می رسد چون به هنگام امیزش، تمامی قسمت های بدن و حتی اعصاب زن متوجه لذتی است که توسط مرد اعمال می شود. در این حالت، میزان لذت جنسی 50 به 50 به نفع هر دو جنس است.

تبیان

غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۶
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
3
2
مطالبتون عالی بود
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
2
2
با سلام.سایتتون بینهایت عالی و آموزندس،امیدوارم هر لحظه به مطالبتو اضافه بشه.چون واسه یک رابطه واقعا آموزندس.باتشکر از خودتون و سایت جذابتون.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
1
سلام مجدد به مسئول و تمامی دست اندرکاران سایت ماهتون.راجب اطلاعات جنسی اگه براتون امکان داره لطف کنید به شمارم پیامک کنید،ممنون میشم.۰۹۱۹۶۵۸..
مدیر پایگاه باسلام
متاسفانه امکان پیامک نیست اما شما می توانید عضو کانال تلگرام ما شوید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
1
سلام
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
1
سلام من سایز سینه هام خیلی کوچیکه و اصلا چاک سینه ندارم و ازین بابت خیلی ناراحتم.مجردم چکار کنم
مدیر پایگاه باسلام
شما می توانیدپروتزاستفاده کنید
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
2
مطالب بسیارجالب و علمی بود
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
1
عالیه
سارا جون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
1
سلاممن تازه ازدواج کردم ....همسرم در روابط جنسی خیلی خشن است چکار کنم
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست به رفتارشناس جنسی مراجعه نمایند تا راهنمایی شوند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
سلام میخواستم بدون ایا زاویه ی اشتباه در انجان دخول باعث زخم یا رگه ی خون دیدن در واژن میشود یا خیر؟ممنون
مدیر پایگاه باسلام
این موضوع نیازمند بررسی است چراکه ممکن است مشکلی دردهانه رحم وجود داشته باشد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
خيلي عالي بود
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
خیلی خوب بود به من که خیلی کمک کرد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
خوب‌
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
1
0
همسرم بسیار علاقه دارد پستان هایم را بمکد ممکن است بعداز چند مدت شیر از ان جاری شود
من هم دوست دارم پستانهایم شیر داشته باشد وبه اوبدهم
ایا علاقه او به من بیشتر می شود
لطفا پاسخ دهید
سوسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
1
1
علاقه ودوستی من به نامزدم بسیار زیاد است وهرگاه اوراملاقات می کنم واقعا اورا می بوسم
علاقه اوبه سینه من بسیار زیاد است
ایا می توانم به اوشیر بدهم
تادوست داشتن اوبیشتر شود
مدیر پایگاه با سلام این سوال مربوط به  قسمت سکس تراپی است کارشناسان ما سوالات تخصصی مربوط به بیماریها ی زنان را پاسخ می دهند از سکس تراپ سوال کنید
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
همسر عزیز من حالا پس از حدود ۱۰سال بعداز تولد دومین فرزندمان هنوز میتواند بمن شب ها شیر بدهد
اوبسیار سعی میکندکه پستانهایش همیشه شیر داشته باشد
واز من میخواهد دائما پستانهایش را بمکم واین با عث شده هنوز حال وهوای
اول ازدواجمان حفظ شود
واغلب باتوجه به این موضوع عمل سکس دلچسبی با هم داشته باشیم
مدیر پایگاه در مورد مسائل مربوط به لذت جنسی باید با سکس تراپ مشاوره کنید
فا طمه السادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
1
2
سلام ممنون از مطالب سودمند شما
من که فرزند دلبندم رضا جان را مدت تقریبا ۲ سال است شیر می دهم
که مدت ۶ ماه است هم زمان همسر عزیزم را شیر می دهم ومشاهده کردم
اثرات محبتی بسیار خوبی بین من وهمسرم داشته می خواهم بعداز شیر گرفتن رضا جان شیر دادن همسرم را ادامه دهم
امیدوارم بتوانم سالیان سال اینکار را برای استحکام روابط خانواده ام ادامه دهم
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
شما همتون مردید دارین اینجا پیام میدید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام از روش ۶ برای دخول با همسرم استفاده کردم
از اموزش ومطالب شما تشکر می کنم که توضیح های خوبی داده بودید
همسر نیز به سایت خوب شما مراجعه کرد ومطالعه نمود که بسیار موثر بود
ممنون مرسی
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
خوبه
کریم
|
United States
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
سلام با روش ۲ که توصیه کرده بودید من وهمسرم بعداز مطالعه برای بارداری اقدام کردیم
امیدوارم موثر باشد تشکر
کبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
سلام من که تقریبا چاق هستم وبسیار سعی کردهام وزن کم کنم از روش ۶ برای نزدیکی با همسرم استفاده کردم از شما ممنون هستم امیدوارم برای ابستنی موثر باشد
دریا
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
خیلی خوبه ما با مطالعه مطالب شما روش نزدیکی ودخول خود را اصلاح کردیم وروش اولی که شما گفته اید را انجام میدهیم
شوهرم دراز کش واز پشت ومن از بالا طوری قرار میگیرم که دخول براحتی انجام شود وبا حرکات موجی زیاد واقعا لذت ببریم متشکرم
احمد
|
Germany
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
خیلی خوبه با مطالعه سایت شما عزیزان من فهمیدم که زمان نزدیکی اگر صحبت های عاشقانه بکنیم اثر فوق العاده ای روی روحیه همسرم دارد من قبلا زمانیکه برای دخول مقاومت میکرد حرف های بسیار بدی به همسرم می زدم
اما حالا با حرف های عاشقانه اونیز شاد وشنگول شده ومدت زمان وتعداد نزدیکی ما خیلی زیاد شده است
وگاهی در یک شب ۵ بار دخول را انجام میدهیم متشکریم
عطیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
1
خوبه در زمان نزدیکی شوهرم بسیار اصرار می کنه که از پستانهایم شیر پخورد
من که پچه یک ساله دارم گرچه بسیار این کار رادوست دارم ودلم میخواهد که به ایشان شیر بدهم ولی می ترسم برای بچه شیر کم بیاورم
به نظر شما چه کنم
ممنون
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
عطیه جون
می تونی با تغذیه خوب ومقوی ودمنوش های گیاهی شیرتو زیاد کنی مثلا شنبلیله وزیره خیلی موثره
شیر دادن به شوهر هم یک عالمی دارد واقعا بعداز چند وقت دوستی ومحبت زیادتر میشه بنظر من ارزش ان داره دوستت دارم
فرحناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
درسته در موقع نزدیکی دوست دارم صحبت ها وتعریف های قشنگ بشه گوش ما ان موقع خیلی حساس تر میشه
شوهر من با خوندن مقاله شما یاد گرفته وشروع کرده بگه اغلب در این زمان حرف های بی ربطی می زد
دوستت دارم عزیزم عاشقتم فدات بشم
را یاد گر فته در موقع نزدیکی و ... به تا زگی میگه
با تشکر از شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
سلام.عالیبود
مهرداد
|
United Kingdom
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
البته باید در نظر داشت وضعیت همسر خودش را وبا گفتار زیبا ودلپذیر ودلچسب ایشان را اماده جهت نزدیکی کرد ودر ادامه نیز کاملا رعایت کرد
باید سهمی خوبی از لذت جنسی را با گفتار زیبا به همسر هدیه کرد
دوستت دارم حداقل روزی ۱۰۰ بار بیان شود
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
تصمیم گرفتم در تختخواب در هر شرایط با الفاظ خوب وزیبا با همسر م حرف بزنم
چون قبلا در موقع کوچکترین حرکتی بد وبیرا وناسزا میگفتم
از کلیه عزیزان سایت و دیگر دوستان تشکر
مهوش
|
United Kingdom
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
ازشوهر خوبم تشکر میکنم که با مراجعه وخواندن مطالب سایت قشنگ شما هم در خانه وهم در رختخواب زبان گفتاری خودش را تغییر داده وبه حرف های زیبا وعاشقانه مپردازد
از همه شما تشکر مرسی
فرناز
|
United Kingdom
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
سلام
با مطالعه وضعیت ۲ چون فرزند ۱ ساله ای دارم همسر همکاری خوبی کرد وعلاوه بر مدت بیشتر نزدیکی ورسیدن به ارگاسم واستفاده از شیر پستان هایم موضوع ناباروری را نیز مورد توجه قراردادیم ونمیخواستیم دوباره ابستنی روی دهد
ا ز توضیحات خوب شما ممنون
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
سلام دوستان گرامی من مجردم و ۲۵ سالمه ... اینکه هیچ وقت نمیتونم ازدواج کنم خوش به حالتون که زن دارین
حسین
|
United States
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
رضا جان صداقت در نوشته ات موج می زند
چند پیشنهاد برای از دواج دارد م
اول توکل بر خدا
دوم توسل به ائمه بخصوص امام رضا
سوم وظیفه ماست که برای ازدواج خوب وسالم وشادی افرین وعاشقانه با رابطه خوب احساسی ورابطه خوب جنسی برای شما دعا کنیم
مطمئن باش همه دوستان دعا گو هستند
نترس وبگو یاعلی
فرحناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
ما نیز صداقت این جوان عزیز ایرانی را می ستاییم
وخود را موظف می داریم که از صمیم قلب دعا گو ایشان باشیم
امیدواریم هرچه زودتر ازدواجی موفق وخوب وبا احساس وعاشقانه همراه با زندگی محبت امیزی نصیبشان گردد
به امید خدا
دریا
|
Romania
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
سلام
من هم خوشحال شدم از درستی وصداقت رضا
امیدوارم همه ی جوانان ایرانی بخصوص ایشان ازدواج خوب وبه موقعی داشته باشند
من در مشهد مقدس دعا گو ایشان ودیگر جوانان هستم
کوثر
|
Germany
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
من که وزنم تقریبا ۹۰ کیلو به بالاست وقتی با سایت شما وتوضیحات روشن روبرو شدم با همسرم مطالعه کردیم ووضعیت ۶ که توصیه شده بود را اجرا کردیم عالی بود
هردو به ارگاسم رسیدیم وحقیقتا ۵۰ در ۵۰ هردو از نزدیکی لذت بردیم
هردو مرسی مرسی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
خیلی عالی
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
براثر تصادف باموتور از ناحیه کمر وپا دچار مشکل شدم
با مطالعه وضعیت ۵ را برای رسیدن ارگاسم خوب بود ممنون علاوه بران مرا شیر میدهد همسرم
تشکر از مطالب شما
در ضمن ما هردو دعا گوی جوانان ایران برای سلامتی و ازدواج موفق هستیم
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
سلام من سینه هام خیلی ازهم فاصله داره چی کنم
مدیر پایگاه باسلام
شما چند ساله هستید؟
آیا سابقه بیماری ژنتیکی خاصی دارید؟
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
من وهمسرم در تصادف با موتور اسیب جدی هردو دیدیم وتا مدتها نزدیکی خوبی نداشیم
ولی مطالب شما را باهم خواندیم وبا اجرا بسیار خوب ولذت بخش بود
با تشکر اکبر ورویا
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
از زمانیکه با موتور تصادف سختی کردم جفت پاها م شکست وجراحی وعذاب شدید وخانم هم یک پایش اسیب دیده مدتی دور از مسایل جنسی بودیم که بسیار زجر اور بود
حالا کمی حالمان خوب شده و سعی میکنیم به کورس جنسی برسیم چون توصیه های شما در سایت را مطالعه کردیم وبا عمل به ان به ار گاسم می رسیم تشکر از نوشته ها خوب شما
خواهش می کنم قدرسلامتی خود را بدانیدو با خوش زبانی ومحبت به مسا یل جنسی خود برسید
محتاج دعا دوستان هستیم
nafas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
باتشکرازسايتتون.خيلي کمکمون کرد.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
سلام دوستان خوش باشید در کنار همسرانتون
والله بعد از 39سال ازدواج برای من شده آرزوی محال.
نسرین
|
United States
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
من وهمسر عزیزم واقعا از صمیم قلب برای شما ارش عزیز ایرانی دعا کردیم وحتی شوهرم نیت کاری خیری کرده در زمانیکه خبر ازدواج شما را که شنید انجام دهد گفتم چرا کفت بسیاری از این عزیزان در طول زمانی که ازدواج نکرده اند مسایل فرهنگی ودینی و اجتماعی ایرانی را رعایت میکنند وبسیارسخت است و از خداوند میخواهیم دعای دوستان را براورده وازدواجی خوب وبا احساسی لذت بخش شامل حال ارش عزیز کند همه دوستان دعا کنند
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
همرا ه همسرم دعا میکنیم هر چه زودتر خبر از دواج خودت را اعلام کنی ارش جان
ایرانیان با غیرت دوست دارند جوانانشون خوشبخت شوند یا علی بگو وعشق اغاز کن
هلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
امروز دقیقا پس از دو سال ازاز دواج مان روزهای بسیار خوش وخرمی داریم با همسرم وارتباط صمیمی ومحبت امیز همراه با همراهی جنسی فوق العاده لذت بخش وشیرین وهر دو فقط افسوس میخوریم که چرا زودتر ازدواج نکرده ایم من در سن ۳۰ سالگی وهمسرم گرامی وعزیزم در سن ۳۲ سالگی
عزیزان جوان خواهش میکنم در سن پایین تر اقدام کنید دل به در یا بزنید خدا یاری میکنه از ته دل ارزوی ازدواجی شیرین برای اقا ارش دارم خدا گره گشا ست توسل کار گشاست
خدا حافظ
هنگامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
چون از این سایت برای باردارشدن در هنگام نزدیکی ورسیدن به ارگاسم استفاده کرده بودیم وقتی نظر ارش خان عزیز را باهمسرم خواندیم ازدیر شدن زمان ازدواج ایشان به شدت ناراحت شدیم وهردو دست به دعا شدیم خدایا ازدواجی شیرین ودوست داشتنی همرا با ارامش روحی وبا گرمی ارتباط جنسی بسیارخوب نصیب ارش خان عزیز بگردان دعا میکنیم به شکرانه نعمتی که خدا بما امروز داده است
فرخنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
ارش ای مرد بزرگ برای ازدواجی موفق وسعادتمند وبافر زندانی سالم وصالح دعا گو هستیم
منتظر خبر شیر ین ازدواجت هستیم
من وهمسر عزیزم هرچه زودتر اقدام کن
امیر عباس
|
Germany
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
زمان کمی از عروسی مان کذشته بود که دو نفری با موتور تصادف کردیم من دستهام همسرم پاش شکست واقعا زجر اور ه ودردناک ونتونی همسرت را بغل کنی وببوسی چند ماه شده ای تازه دامادا تورو بخدا سوار موتور نشید پیاد ه روی کنیدولی باموتور نروید از مسایل جنسی دور شدیم لذتی نداریم اقا موتور بزار کنار تورو بخدا
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
من هم موافقم حداقل تازه دامادها وعروس ها که با هم سوار موتور میشند این کار ترک کنند من هم در دوران عقد به هیچ وجه موتور سوار نمی شدم وهمسرم فهمید وبعد از عروسی هم ترک موتور نشسته ام خیلی ترسنا ک خدا یا همه را حفظ کن امین
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
خوبه من هم که همسر م را که مربی مهد کودک است با موتور می بردم دیگه با موتور نمی برم کمی زودتر راه می افتیم وپیاده با هم می رویم توراهم کلی بگو وبخند داریم وکارها خودم هم کمتر با موتور انجام میدم راسته میگند اقا امیر عباس درد وزجر یک طرف دوری از لذت های جنسی وعشق بازی با همسر خوبه واقعا درد اور است خدایا لذت جنسی از همسران را نگیرامید وارم همه خوش باشند
marzy
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
من۱۸سالمه تازه عقدکردم وبسیاردنبال مطالب اموزشی میگشتم چون همسرم خیلی علاقه مندبه رابطه زنشاویی هست واقعاممنون مطالبتون عالیه
گلنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
عزیزان سلام خیلی از همسر م خواهش کردم وگفتم که ممکنه روزی بر اثر تصادف با موتور هر دو از لذت وخوشی جسمی و ارتباط جنسی خوبی که داریم محروم بشیم انوقت رفت ودوچرخه دو تا خرید موتور هم فروخت حالا دوتایی با دوچرخه عصر ها می رویم گردش وتفریح واحتمال تصادف خیلی کم کردیم ما دعا گوی اقا منصور وامیر عباس ودیگرا ن هستیم والله موتور خطر داره
شقایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
سلام منم مجردم ولی قبل ازدواج میخام دقیق مطالعه کنم که چه جوری یه رابطه سرشار از لذت و ارامش بخش و عاشقانه با همسر ایندم داشته باشم ممنون از سایت خوبتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
من همسرم خیلی بدسینه هامومیماله خیلی محکم فشارشون میده مخصوصانوکشونو.درموردمالیدن سینه های خانمهاهم به مردها آموزش بدین.
کارو
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
سایت بسیار عالی است وحطما امتحان کنید من امتحان کردم و بسیار روش عالیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
من خیلی از کوچک بودنه آلت تناسلیم رنج میبرم چه کار کنم مجرد هستم
مدیر پایگاه باسلام
چند ساله هستید؟
سدنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
ممنون از ازراهنمای خیلی خوب سایت تون خیلی الیه
رضا
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
بازم مینویسم دوستان من 16سال متاهلم چندنفری بخاطرنداشتن نداشتن وطرز فکرغلط به همسراشون نمیگفتندچطوررابطه سکس میخواندویامیخوای ازهم به دلایلی دورشدن وازرختخواب طلاق موقت وداعم گرفتندطرفی که فکرمیکرداین روش بیشترمیچسبه زودترخاروذلیل شدتحقیرشدندومن اززوجهایی که رابطه جنسی میگندنداریم بخاطرسردشدن ازهم بیزارم خودشون هیچ زندگی بقیه راهم داغون میکنند اشک مادروپدرهارادرمیارند
مهدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
1
0
من تازه ازدواج کردم چگونه به شوهر بگم که این کار هار رو بکنیم
لطفا کمک کنید
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
0
خیلی خوب بود راهکاراتون به من که خیلی حال داد
متاهل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
یه سوال دارم لطفا هر کی این متن رو خونده جواب بده
به تازگی تو چند تا سایت دیدم که میگن خوردن شیر همسر باعث استحکام خانواده میشه این واقعیت داره؟
اصلا میشه شیرشو خورد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
من بچه ام بدنيا كه اومد بعد از ٣ روز بدليل ناراحتي قلبي فوت شد و من الان ١ سال هست كه شيرمو به همسرم ميدم و اونم چون علاقه داره به شير خوردن با مكيدن خوبش شيرم قطع نشده
منم مايعات زياد ميخورم كه شيرم زياد بشه
واقعا علاقه ي همسرم به من زياد شده
ملیکا
|
United Kingdom
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
شیر دادن به همسر میتونه نظرش جلب کنه و عشق و علاقه و توجه شوهر را دو چندان کنه و عشق و محبت را توخانواده بیشتر کنه مدتی که علاوه بر بچه به شوهرم هم شیر میدادم علاقه شوهرم به من واقعا زیادتر شده است و بعداز شیر گرفتن امیر علی هنوز دارم به شوهرم شیر میدم برای خودمم لذت بخش امیدوارم محبت و عشق تو همه خانواده زیاد بشه
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
سلام نمی خوام زیاد گیر بدم اما با توجه به اسلام خوردن شیر همسر حرامه
محمحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
خوش به حال هر كی كه میتونه ازدواج كنه ولذت ببره چون صورت من مشکل داره وهیچكس حاضر به ازدواج با من نیست خوش به حالتون
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
خعلی خوب بود ممنون
ثریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
من با شوهرم قرار گذاشتیم موقعی که بچه غذا خور شد قسمتی از شیرم بهش بدم تا بعداز ۶ ماهگی شروع کردم حالا ۹ ماهه شیر هم به بچه میدم هم به شوهرم اینکار لذت خاص خودشو داره ولی بر عشق و توجه شوهرم به من و بچه تاثیر زیادی داشته
روح انگیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
سپاس با توجه به وضعیت ۲ که شما عزیزان تو ضیح داده اید مدتی عمل کردیم و شوهرم به مدت زیادی پستان هایم را می مکید از سینه هایم شیر جاری شده و احساس میکنم ابراز عشق و علاقه اش به من بیشتر شده وزندگی گرمتر ی شده من هم مو قع شیر دادن به اون احساس خوبی دارم با تشکر از سایت خوبتون
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
من راننده ما شین سنگینم وزیاد فحش وبد وبیرا می گفتم حتی تو موقع ارتباط جنسی با خانمم اما با خوندن وفکر کردن در مورد مطالب شما حالا چند وقته تو تخت خواب با گفتن حرف های عاشقانه واقعا حال خوبی پیدا میکنیم ولذت خوب از همبستر ی ایجاد شده و مدت و تعداد دفعات هم زیادتر شده و سعی دارم میکنم تو زندگی خارج از خونه هم حرف زدنم بهتر بشه خیلی مخلصم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
من 17 سال دارم یک ساله نامزد کردم وهیچ وقت نشده باهاش درمورد کارها و رابطه بعد از ازدواج حرف بزنم الان میخوام بهش بگم اما چه جوری لطفا کمکم کنید خواهش میکنم
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
1
0
من و همسرم از تمام دست اندر کاران شما تشکر میکنیم ولی من یک گله ای از شما دارم بعد از اینکه همسرم مقالتون رو خوند. همش میگه بیا بهم شیر بده یا بیا باسنت رو ببوسم یا مالش بدم از همه بدتر اینه که همش وقت و بیوقت دستش به سینه های منه یا لباس و حتی سوتینم رو در میاره و شروع میکنه به مالیدن یاپستان های سینه ام رامیمکه بعضی وقتا شرتمو در میاره و لای پاهامو باز میکنه وشروع به مالش میده وبعد من را برعکس میکنه و روی باسنم می خوابه و باسنم رامیمکه یا مالش میده بعضی وقتا لختم میکنه وبه همه. جاهای بدنم مخصوصا سینه وباسن دست میزنه وخودش لخت میشه و من را وادار میکنه تمام رفتار های خودش رو تکرار کنم .
لطفا پاسخ دهید.مرسی.
مدیر پایگاه اگر این شرایط راضی کننده نیست برای شما میتوانید با همسترتان صحبت کنید که از این شرایط ناراحت هستید  و در صورت برطرف نشدن مشکل با سکس تراپ صحبت کنید و مشاوره بگیرید
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
با سلام خیلی مقالتون عالی بود بعداز اینکه من وهمسرم مقالتون رو خوندیم همسربیم پستان سینه ام را میمکد وباسنم را مالش میدهد و من هم همین کار را انجام میدهم ولی بعچضی وقت ها همسرم بین واژنم رامالش میدهد و می سوزد لطفا چیکار کنم مرسی
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
پسر 25 ساله هستم. ازدواج برام شده آرزو. لطفا دعام کنید.
متاهل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
سلام دوستان من یازده ساله ازدواج کردم اما یه رابطه خوب و لذت بخش شده آرزوم شوهرم اصلا بلد نیست فقط تو خواب رابطه یک طرفه بلده منم از درد فقط به خودم می پیچم اونم سه ماه یکبار چکار کنم خسته شدم از این زندگی خودشو دانا هم می دونه به حرفامم گوش نمیده موقع رابطه حرفهای رکیکی بهم میگه احساس گناه میکنم کمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
من هر چه مطالب شب زفاف رو میخونم باز مترسم, اما دلم میخواد مالش سینه هام .و خوردنشون و مالیدن فرح و باسنم توسط یه نفر انجتم بشه من چیکار کنم.
مدیر پایگاه واژینیسموس اولیه در زنانی رخ می‌دهد که تاکنون هیچ‌گونه رابطه جنسی برقرار
نکرده‌اند و در همان اولین رابطه با همسر، دچار این حالت می‌شوند. در این
نوع واژینیسموس ممکن است چندین سال از ازدواج زوجی بگذرد، اما نتوانند
ارتباط جنسی کامل برقرار کنند و زن به صورت باکره باقی بماندممکن است دچار این بیماری باشید که باید درمان شوید .
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
خیلی مطالب خوبی بود ممنون از سایت شما
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ایانزدیکی قانون دارد ؟من عاشق رابطه جنسی هستم وهم سرم شاکی .چه کنم تا اونم مثل خودم بشه یا اگر حرکتم اشتباه چه طوری اشتهاام راکم کنم من درهفته بیش ازده بار اینکارروانجام میدم وبعدازاعتراض کاردیگری مکنم.کمکم کنید .
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراشت به رفتار شناس جنسی مراجعه نمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
خاک تو سر همتون مردشورتونو ببرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
من سینه هام خیلی کوچیک هستندچیکارکنم ممکنه وقتی ازدواج کردم مشکل پیداکنم
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
سلام من رانامزدم همیشه میگه من سینه هاتو لمس میکنم و میخورم خودم دوست دارم ولی خیلی میترسم خیلی استرس دارم الآن چیکار کنم لطفاً کمکم کنید
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
سلام،با سایت شما تازه اشنا شدم مرسی از اطلاعت مفیدی ک در اختیار قرار میدین
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
با سلام خدمت دوستان .ایا خوردن شیر ، زن خود حلال است از نظر شرعی.،وخدا و قران مشکلی ندارد ،لطفا اگه کسی هست جواب بده .. باتشکر از همه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
اگه شیر همسر خود را بخورید که دیگه همسر شما نیست بلکه مادرتان هست...در ضمن من ده ساله همسرم سینه هایم را در حین نزدیکی به مدت طولانی میمکد ولی تا حالا از آنها شیر جاری نشده با اینکه سینه های بزرگی هم دارم تعجب میکنم خانمها همچین دورغگو ها را طبق چه علمی میگویند...کلا بعد از زایمان فقط دوسال از سینه شیر جاری میشود بعدم به حکم و قدرت خدا دیگر قطع میشود
ارشام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
شما ها خرس گنده خجالت نمیکشید عین بچه ی یه ساله که به مامانش اویزونه به زناتون اویزونین خجالتم خوب چیزیه حالا اینا هیچی اومدین تو سایت نظر میدین که من از زنم شیر میخورم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
سلام من مجردم وقتی مطالب شمارو خوندم خیلی خندیدم ملت چیکارمیکنن!!البته من 34سالمه
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
من مجردم خیلی هم دوس دارم ازدواج کنم برام دعا کنید ی شوهر هوب نصیبم بشه
سلنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0
0
من مجردم و هر روز باید ارضاشوم آیا مشکل دارم
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
سلام.تشکرازمطالب علمی وآموزنده تون.نظرات هم وطن های عزیز همه قابل تامل وتقدیر هست.دوست داشتم بگم تواین ماه عزیز ماه رجب همه مجردها رو از ته قلب دعا میکنم ان شاءالله به این لذت حلالی که ثواب ورضایت خدا رو دنبال داره برسن.من خودم متاسفانه دیر ازدواج کردم 29 سالم بود.امابعدازدواج نتیجه پاک زندگی کردن درمجردی رو با تمام وجود حس کردم و واقعا همسرم برام جذاب و دوست داشتنی هست.مواظب خوبی هاتون باشید.یاعلی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
سلام، خوشبحال هر کی ازدواج کرده و از زندگیش راضیه، ما که بخاطر گرونی باید حرص بخوریم نظرات دیگران رو ببینیم
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
سلام من ۱۷سالمه یک ساله عروسی کردم شوهرم ۲۷سالشه مدام از من سکس میخواهد و این موضوع خیلی منو اذیت میکنه چون من مدرسه هم میرم و بسیار خشن هست تو سکس
مدیر پایگاه شما باید به مراکز سکس تراپی مراجعه کنید و از مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
من 4سال از ازدواجم میگذره وبا
شوهرم بهترین رابطه دارم همه حالت خابیدنو.فقط من دیر توحس میرم چ بایدبکنم؟
روزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
سلام من 16 سالمه و شوهرم 24 شوهرم در سكس خیلی خشن است و هر شب با هم رابطه داریم
من باید چه کار کنم؟؟؟
لطفاً پاسخ بدید
مدیر پایگاه باید به مراکز سکس تراپی مراجعه کنید و مشاوره درست بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
من هم مجردم بزار این ها را یاد بگیرم
حیفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
الان دیگه بقبه با این گرونیها فقط باید نظرات بقیه رو بخونن و بخندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
من تازه زایمان کردم شوهرعزیزم انقدر شیر از سینه های من میخوره که میترسم به بچه نرسه .ولی انقد که شیر از سینه هام جاری میشه دوست دارم زمانی که کودکمو ازشیر گرفتم به همسرم همچنان شیر بدم تو رابطه مون خیلی زیاد تاثیر گذاشته ورابطه طولانی تر باکیفیت‌ بهتر داشتیم
نیلای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
من خیلی از رابطه می ترسم چکارکنم چطوری به همسرم بگم
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
عالی بود من ۱۵سالم وهمسرم۲۲ سالش ما چطور آمیزش کنیم
مدیر پایگاه سوال شما بسیار ناواضحه اگر اصول آموزش رو نمیدانید حتما به سکس تراپ مراجعه کنید و مشاوره بگیرید
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
دوستان این همه چرت و پرت لطفا نگویید خیلی از شماها به طور حتم مرد هستید این مطالب قباحت داره
و این که شیر دادن از لحاظ شرعی حرام است.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
اخه شير خوردن از همسر ديگه چه كاريه باب كرديد اصلا صحبت راجع بهش هم چندش آوره...خواهش ميكنم اين مسائل بي منطق و ديگه مد نكنيد
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
عالی بود
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
خیلی چرت
صدف
|
France
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سلام.خدا قوت.باهاتون موافقم.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
سلام من عاشق دخترعموم شدم و دوست دارم با اون ازدواج کنم خواهشا برام دعا کنین تا در اینده باهاش ازدواج کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
سلام خوش بحالتون منم پول ندارم ازدواج کنم فقط هرروز زن و شوهر ا میان در مغازم حسرت میخورم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
خجالت بکشید که این حرفها را می زنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: