کد خبر: ۳۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 04
شفا آنلاین:قاضی زاده هاشمی گفت: این تصور غلطی است که هر پزشکی که گرانتر می‌گیرد، بگوییم که کار بلدتر است و باید این تصور غلط از ذهن مردم پاک شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت گفت: برخی اوقات باعث تخلف برخی از پزشکان از تعرفه‌ها، بدرفتاری‌های مردم است به این معنا که هر پزشکی که گرانتر می‌گیرد، می‌گوییم که کار بلدتر است در حالی که این تصور اشتباه محض است و باید این تصور غلط از ذهن مردم پاک شود.

وی ادامه داد: اگر سطح سواد، تحقیقات و موفقیت‌های علمی پزشکان را در نظر بگیریم می‌بینیم هر پزشکی که توانمندی بیشتری داشته باشد فروافتاده‌تر خواهد بود. در واقع ما بهترین اساتید را در علوم پایه داریم که نباید آنها را از دست بدهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
0
مگر برخی تاجران سلامت با این تعرفه های غیر متعارف باز هم می خواهند تخلف کنند کجای دنیا متوسط حقوق کار کنان یک میلیون تومان در ماه و متخصصان حد اقل چهل میلیون تومان در ماه و با نفوذ مبارکی که دارند تا حدودی معاف از مالیات هستند کجای دنیا برای دو دقیقه ویزیت یک روز حقوق کار مند و برای پر کردن دندان چهار صد هز ار تومان یعنی ده روز حقوق کار مند پرداخت میشود ایا شما مسلمانید حوزه سلامت به تجارتخانه تبدیل کرده و ادعای مسلمانی هم می کنید متاسفم

عمرا اگر بتوانيد و بخواهيد جلو دوستان خود را بگيريد
اين حرفها فقط براي اينست كه ذهن مردم را مشغول كنيد تا متوجه نشوند 3000 ميليارد بودجه و پول ماليات ما كارمندان را به حلق گشاد پزشكان كه سيري ناپذيرند ريخته ايد
اگر دين نداريد اگر انسان نيستيد لااقل جوانمرد باشيد و حق پرستاران را پايمال نكنيد
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
در ايران فقط به قيمت توجه ميشود و نه به كيفيت. سري به يك بيمارستان دولتي در يك كشور پيشرفته بزنيد و با ايران مقايسه كنيد. جان مردم است بايد بيمه ها پول بدهند بيمه در ايران بيمار است. ويزيت يك پزشك معروف در كانادا ٢٠٠٠ دلار است البته در بخش غير بيمه اي. ولي همه بيمه هستند و ٩٩ درصد رو بيمه ميده. اينجا بيمه فقط تا بتواند ميخواهد بهانه تراشي كند تا پول كمتري پرداخت كند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: