کد خبر: ۳۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 04
تکنولوژی اتاق عمل، به رشته های تحصیلی دانشکده علوم‌پزشکی مهاباد اضافه شد.
شفاآنلاین:سلامت>مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد گفت: رشته تحصیلی "تکنولوژی اتاق عمل" در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اضافه و هم اکنون این رشته‌های این دانشکده به دو رشته افزایش پیداکرده است.
به گزارش شفا آنلاین:امید صادق امیری افزود: در راستای توسعه رشته‌های تحصیلی و با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه دانشکده علوم پزشکی مهاباد و به دنبال پیگیری‌های پیوسته و مستمر و پس از ایجاد زیر ساخت‌های لازم، ظرفیت و توانمندی این دانشکده در آموزش دانشجویان رشته تکنولوژی اتاق عمل توسط شورای گسترش وزارتخانه تأیید و با راه اندازی این رشته در دانشکده علوم پزشکی مهاباد موافقت شد.
صادق امیری اظهار کرد: رشته تکنولوژی اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی مهاباد در دفترچه انتخاب رشته امسال دانشجویان موجود بوده و پذیرش دانشجو هم در نیمسال دوم تحصیلی امسال خواهد بود.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای علمی شهرستان تلاش می‌کنیم امسال رشته تحصیلی بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی را هم به رشته‌های موجود اضافه کنیم تا در اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته امسال به رشته‌های موجود در این دانشکده اضافه شود.

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: