کد خبر: ۳۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 02
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و فوتی نداشت.
شفاآنلاین:سلامت>جلال ملکی افزود: ساعت یک و ۴۲ دقیقه بامداد، یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در بزرگراه آزادگان به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۳ ایستگاه به همراه دو دستگاه خودرو فوماتیک (خودروی حامل کف شیمیایی) و گروه هزمت (گروه تخصصی مقابله با حوادث شیمیایی) و تانکر آب به محل اعزام شدند.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: یک دستگاه تانکر حین حرکت در لاین کناری بزرگراه به علت نامشخصی در داخل جوی آب در آستانه واژگونی قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این تانکر با ظرفیت ۳۰ هزار لیتر مواد قابل اشتعال و انفجار از مشتقات بنزین حمل می‌کرد که پس از قرار گرفتن در حالت نیمه واژگونی در کنار بزرگراه، دچار نشتی شده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان گروه هزمت، ابتدا با مقداری آب و کف محل را ایمن سازی کردند و سپس با کمک ۳ دستگاه جرثقیل، تانکر را به حالت اول بازگرداندند.

وی با بیان اینکه عملیات پس از ۸ ساعت به پایان رسید، گفت: کشنده زیر تانکر که آسیب دیده بود با یک کشنده سالم جابجا شد و با تأیید مسئولان مربوطه، این دستگاه تانکر به مسیر خود ادامه داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: