کد خبر: ۳۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 01
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ ضمن بیان جزئیات تیر اندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج در تهران، از شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی خبر داد.
شفاآنلاین:حادثه>سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد:‌ در پی دنبال اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران انتظامی معاونت عملیات پلیس تهران بزرگ راهی محل حادثه در محله فلاح شدند.

به گزارش شفا آنلاین:وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت پس از شنیدن دستور ایست ماموران بسیج اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند که این اقدام، علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت بدنی یکی از ماموران بسیجی حاضر در محل شده و موتورسواران نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

راستی ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت‌گرفته مخفیگاه متهمان در همان محله فلاح شناسایی شد و ۲ متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان تیراندازی در جریان بازجویی‌های انجام‌شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت:‌ ماموران در جریان بازجویی از مخفیگاه متهمان سلاح گرم استفاده‌شده را نیز کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس انتقال دادند.

به گفته وی، برای ۲ متهم دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: