کد خبر: ۳۳۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 16
بیشینه بارش باران و برف در روز پنجشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، چهارمحال بختیاری و نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد بود.
شفا آنلاین>عمومی> سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
 
به گزارش شفا آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
 
در سایر نقاط کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت.
 
از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.
 
پنجشنبه ـ با تقویت این سامانه ـ در جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر بارش همراه با کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
 
بیشینه بارش در روز پنجشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، چهارمحال بختیاری و نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد بود.
 
جمعه ـ با ادامه فعالیت این سامانه و علاوه بر مناطق ذکر شده ـ در مرکز کشور، نیمه شمالی بوشهر و فارس، دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق کشور و سواحل دریای خزر نیز بارش رخ می‌دهد. بارش در ارتفاعات و نقاط سردسیر به صورت برف و در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.
 
شنبه فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.
 
همچنین شنبه در استان فارس، مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
پنجشنبه و جمعه خلیج فارس مواج است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: