کد خبر: ۳۳۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023September 27
با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی اخبار تلخ خودکشی بیش از پیش به گوش همه ما می‌رسد. به همین بهانه گروه اجتماعی تبیان در گزارش میدانی به ناصرخسرو رفت تا این موضوع را پیگیری کند که دسترسی به سیانور چقدر زمان می‌برد؟!
شفا آنلاین>سلامت>خیلی از دلالان دارو می‌گفتند اینجا « سیانور » گیرتان نمی‌آید و اگر هم باشد تقلبی است و بیشتر آنها یک حرف را تکرار می‌کردند: «کار من این نیست، وجدانم قبول نمی کنه»

به گزارش شفا آنلاین:با جستجو و پیگیری از چند دلال دارو به کاسب مرگ رسیدیم، فردی به نام «رضایی» که فامیلی او را از مکالمه‌ای که دلال دارو با او داشت متوجه شدیم. با احتیاط طوری که به ما تذکر داده بود در یکی از کوچه‌پس‌کوچه‌های ناصرخسرو که دوربین نداشت، منتظر ماندیم.

طبق گفته‌ او سیانور شرکتی وجود ندارد و اگر هم باشد تقلبی است، سیانورها آزمایشگاهی هستند و توسط دانشجویان و برای جور کردن هزینه‌هایشان به صورت فله‌ای در بازار پخش می‌شود، گرمی وزن شده و در یک شیشه به دست مشتری می‌رسد!

قیمت سیانور بستگی به وزن درخواستی دارد اما از ۳ میلیون و ۲۰۰ تومان شروع می‌شود و در بسته‌های یک‌ونیم گرمی به فروش میرسد! دسترسی ما به سیانور کمتر از ۳۰ دقیقه زمان برد!

در پایان ما ماندیم با یک سوال بی‌پاسخ  که چرا هیچ‌گونه نظارتی روی چنین موادی که کمتر از ۲ دقیقه می‌تواند آدم بکشد، وجود ندارد؟


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: