کد خبر: ۳۳۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023September 25
در این مدت احتمال جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان فرسوده هم وجود دارد.

شفا آنلاین :جامعه >عمومی >مدیریت بحران استان تهران از احتمال بارش رگباری باران و رعد و برق در نیمه شمالی استان و تداوم کاهش نسبی دما خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد برای استان گفت: از بعدازظهر امروز دوشنبه ۳ مهر تا اواخر وقت چهارشنبه ۵ مهر، احتمال رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران وجود دارد.

امیر یزدی مهر افزود: در این مدت احتمال جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان فرسوده هم وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به شهروندان توصیه کرد: در این شرایط جوی، از برپا کردن چادر‌های مسافرتی در بستر و حاشیه رودخانه‌ها.پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و استقرار در مناطق مرتفع، داربست‌ها و ساختمان‌های بلند خودداری کنند.

امیر یزدی مهر همچنین از شهروندان خواست هنگام عبور ازحاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون‌شهری به‌ویژه هنگام عبور از گردنه‌های کوهستانی، فعالیت‌های کوهنوردی، جابجایی عشایر و لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها احتیاط کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: