کد خبر: ۳۳۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023September 23
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام‌کرد: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان نداشته و مبنای نرخ‌ها نیز همان مصوبه‌های قبلی است.
شفا آنلاین>اقتصادی>«احمد قیومی» روز جمعه در جمع خبرنگاران، دلیل بعضی از شایعات درباره افزایش قیمت نان را تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی‌ها اعلام کرد و گفت: این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع ۲ مورد بررسی قرار می‌گرفته است که ما به‌التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی ها تامین می‌شود و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است.

به گزارش شفا آنلاین:فرماندار تهران افزود: به همین دلیل بعضی از نانوایی ها سوء استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

وی از مردم خواست به شایعات توجه نکرده و هرگونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

قیومی، افزایش دسترسی مردم از نظر کمّی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان عنوان کرد و ادامه‌داد: در هر دو شاخص برنامه‌های منسجم و اثربخشی تدوین و به‌زودی اجرایی می شود، به گونه‌ای که میزان آرد اختصاص یافته به خبازی‌ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.
معاون استاندار و فرماندار تهران اضافه‌کرد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی به صورت مستمر توسط دستگاه‌های متولی ادامه دارد و در این زمینه هیچ گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: بررسی‌های میدانی در سطح شهر تهران ‌نیز نشان از تغییر نکردن قیمت انواع نان دارد و مردم حاضر در صف خبازی‌ها نیز هرگونه افزایش قیمت را تکذیب کرده و به نوعی از کیفیت نان در بسیاری از نانوایی‌ها اعلام رضایت داشتند./اقتصاد آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: