کد خبر: ۳۲۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 01
امسال رشد ۵۱ درصدی در مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم و در واقع ۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۲۰ بیمار به بیمارستان‌ها در سراسر کشور مراجعه کردند.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، از رشد ۵۱ درصدی مراجعه به بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: ۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۲۰ بیمار به بیمارستان‌های سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از دو بیمارستان امام حسین (ع) و شهید لبافی نژاد، افزود: از ابتدای فروردین ۱۴۰۲، ۱۷ درصد در مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی رشد داشتیم. همچنین حدود ۹۰۰ هزار نفر با ۱۱۵ تماس گرفتند و ۱۱۲ هزار و ۴۷ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: امسال رشد ۵۱ درصدی در مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم و در واقع ۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۲۰ بیمار به بیمارستان‌ها در سراسر کشور مراجعه کردند.

عین اللهی افزود: در این مدت ۱۴ هزار و ۳۹۷ عمل جراحی نیز انجام شده است که این آمار نشان از آمادگی و فعال بودن مراکز درمانی دولتی در تعطیلات سال جدید دارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: در حوزه بهداشت نیز ۸۱۸ هزار بازدید از مراکز عمومی، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز در کشور انجام شده است.

عین اللهی اضافه کرد: نزدیک به ۳ هزار مرکز تجاری و اقامتی به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی تاکنون پلمپ شده اند.

وزیر بهداشت یادآور شد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی امسال رشد ۱۷ درصدی داشته و ۱۱۲ هزار مصدوم و بیمار در ایام نوروز به مراکز درمانی اعزام شده اند. همچنین از آغاز سال تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر با اورژانس تماس گرفته اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار