کد خبر: ۳۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 01
این ابزار هیجان‌انگیز در زمانی سریع طرح‌های رنگی مختلفی را روی تصاویر دیجیتالی اعمال می‌کند.

شفاآنلاین>سلامت>جدیدترین سرویس هوش مصنوعی ادوبی می‌تواند طرح‌های دیجیتالی را در زمانی سریع رنگ کند.

به گزارش شفاآنلاین:ادوبی با برگزاری رویدادی برخط سومین عضو ابزار‌های خانواده‌ Firefly را که مبتنی‌بر فناوری هوش مصنوعی مولد هستند رونمایی کرد.

این ابزار هیجان‌انگیز در زمانی سریع طرح‌های رنگی مختلفی را روی تصاویر دیجیتالی اعمال می‌کند.

به‌لطف ابزار Recolor Vectors می‌توانید فایل وکتور گرافیکی نظیر لوگو، تصاویر دیجیتالی یا ماندالا را آپلود کنید. سرویس Firefly پس از دریافت فایل، چهار طرح مختلف ایجاد می‌کند که هر یک از آن‌ها دارای ترکیب اختصاصی رنگ‌ها است. پس از دریافت فایل‌های جدید می‌توانید رنگ‌ها را به سلیقه‌ خود اصلاح کنید.

ادوبی اولین شرکتی نیست که ابزاری بر پایه‌ هوش مصنوعی مولد معرفی می‌کند، اما معرفی چنین ابزار‌هایی از سوی این شرکت اهمیت بسیار زیادی دارد، چون ادوبی جزو برترین تأمین‌کنندگان سرویس‌های نرم‌افزاری در دنیاست و کاربران حرفه‌ای پرتعدادی دارد.

ادوبی پروژه‌ Firefly را حدودایک ماه پیش معرفی کرد و از آن زمان دسترسی به ابزار‌های مختلف Firefly را برای تعداد بیشتری از کاربرانش امکان‌پذیر کرده است. به‌منظور استفاده از ابزار‌های آزمایشی Firefly باید وارد فهرست انتظار ادوبی شوید. دو ابزار اول Firefly به شما امکان می‌دهند متن را به عکس تبدیل کنید و فرمت متن‌ها را به روش‌هایی جدید تغییر دهید.

ادوبی گفته است ابزار Recolor Vectors را در چند هفته‌ آینده در دسترس کاربران سرویس Firefly قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با ارائه‌ تصاویر نمونه از سوژه‌های مختلف مثل خودرو، کهکشان، پروانه و چراغ‌های نئونی، Recolor Vectors را برای ارائه‌ بهترین ترکیب رنگی راهنمایی کنند. Recolor Vectors با اپلیکیشن Adobe Illustrator سازگار است.

ادوبی اعلام کرد؛ سرویس Firefly بر پایه‌ تصاویر اختصاصی این شرکت و محتوا‌های مجوزدار تعلیم داده شده است و به همین دلیل کسب‌و‌کار‌ها نباید نگران نقض کپی‌رایت باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: