کد خبر: ۳۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - 2023March 29
سامانه های ارائه دهنده خدمات بیمه سلامت به بیمه گران در شرایط عادی خدمات دهی هستند ضمن اینکه به صورت مستمر توسط همکارانم در بیمه سلامت این سامانه ها و سیستم ها رصد می شود.

شفاآنلاین>سلامت>ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺳﻼﻣﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ درباره اختلال در سامانه های ارائه دهنده خدمت به بیمه گران ضمن رد اختلال تاکید کرد هیچگونه مشکلی در خدمات دهی وجود ندارد و وزارت بهداشت به صورت مستمر در حال نظارت و رصد بیمه گران است.

به گزارش شفاآنلاین:ﻣﻬﺪﯼ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺳﻼﻣﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ درباره بروز اختلال در خدمات دهی بیمه سلامت به بیمه گران ضمن رد این موضوع اظهار داشت: اختلال سیستماتیک در سامانه های بیمه سلامت گزارش نشده است.

وی ادامه داد: سامانه های ارائه دهنده خدمات بیمه سلامت به بیمه گران در شرایط عادی خدمات دهی هستند ضمن اینکه به صورت مستمر توسط همکارانم در بیمه سلامت این سامانه ها و سیستم ها رصد می شود.

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺳﻼﻣﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﯿﻤﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ تصریح کرد: سامانه های ارائه دهنده خدمت بیمه سلامت به بیمه گران توسط ارائه دهندگان خدمت یعنی واحدها درمانی، مراکز بهداشتی و داروخانه ها به صورت مستمر رصد می شود و آنها هم اگر با اختلال مواجه شوند به بیمه سلامت گزارش می دهند که آنها هم چنین گزارشی نداده اند لذا سیستم ها و سامانه های بیمه سلامت طبق روزها و ساعت های قبل مشغول فعالیت بوده و به بیمه گران خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: داروخانه های بزرگ کشور مانند ۱۳ آبان و ۲۹ فروردین و .... و حتی داروخانه های کوچک تر هم گزارشی از اختلال به ما ارائه نداده اند‌.

رضایی افزود: سامانه ها و سیستم های بیمه سلامت توسط سازمان غذا و دارو به نیابت از وزارت بهداشت به صورت مستمر و متوالی نظارت شده و رصد می شود و در صورت بروز اختلال از ما چرایی آنرا سوال می کنند که آنها هم چنین گزارشی به ما نداده اند لذا فعالیت های خدمات دهی بیمه سلامت به مردم در شرایط عادی بوده و هیچگونه مشکلی نیست.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: