کد خبر: ۳۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023February 06
برای ادامه تحصیل دانش آموزان بازداشت شده هیچ مشکلی نداریم. رهبر عزیز ما اخیرا به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند.
شفاآنلاین>سلامت>اصغر باقرزاده در نشست خبری با موضوع اعزام دانش آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس، با بیان اینکه سفرهای تربیتی یا همان اردوها سابقه طولانی دارند و موقعیتی جذاب و تاثیرگذار برای دانش آموزان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تلاش داریم برای اعزام دانش آموزان به این سفر از گروه خیرین استفاده کنیم تا کمترین فشار به دانش آموزان وارد شود، لذا از دانش آموز زیارت اولی هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: باقرزاده تصریح کرد: برای آن دسته از دانش آموزانی که مشکل داشتند تیم فوریت مشاورین تشکیل دادیم. این تیم فوریت با خانواده و خود دانش آموز و مربیان گفتگو کردند و در صورت لزوم اقدامات لازم نظیر  تغییر کلاس یا ..‌. را انجام دادند. ما مشکلی از حیث اغتشاشات نداریم.  دختر و پسرها دانش آموز ما به دلایلی نظیر تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتن، شبهات دارند. شاید برخی دختران حتی دچار اختلالات هویت جنستیی باشند و احتیاج به مشاوران و گرفتن مشورت دقیق دارند. ما درخواست کردیم با خط ۱۵۷۰ فوریت مشاوره‌ای تماس بگیرند و اگر جواب نگرفتند برای مشاوره تخصصی ارجاع می‌شوند.

باقرزاده در پاسخ به این سوال که دانش آموزانی که در حوادث اخیر فعالیتی داشتند و با مشکل مواجه بودند برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند؟ توضیح داد: برای ادامه تحصیل این بچه‌ها هیچ مشکلی نداریم. رهبر عزیز ما اخیرا به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: