کد خبر: ۳۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023February 06
کشف درمان دارویی آپنه انسدادی خواب برای اولین بار در جهان توسط متخصص مغز و اعصاب و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نتایجی کاملاً رضایت بخش از کارآزمایی بالینی انجام شد.

شفاآنلاین>سلامت>با انجام طرحی پژوهشی و محصول محور با توجه به حصول نتایج موفقیت آمیز، روشی جدید برای درمان بیماری آپنه خواب(وقفه تنفسی در خواب) توسط محقق و مخترع جوان کشور سید محمد موسوی میرزائی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند کشف و ابداع شد.

به گزارش شفاآنلاین:  این محصول اولیه برای درمان ۴۰ بیمار داوطلب مورد استفاده قرار گرفته که خوشبختانه نتایج درمانی بسیار موفق و قابل قبولی را به دست آورده است و فیلم های مستند از صحبت ها و گزارش روند بهبودی بیماران با محوریت شرح حال آنان قبل و بعد از مصرف محصول مذکور جهت اثبات این مسئله منتشر خواهد شد.

این محصول برای تولید صنعتی و ورود به بازار باید طبق روال مابقی داروها فرایند کشف تا تولید را در بازه زمانی یک تا دو ساله آینده طی کند و طبق گفته موسوی میرزائی با سپری کردن کل این روند می‌توان اعلام کرد که با پشتیبانی نهادهای مربوطه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد تولید اولین داروی درمان بیماری آپنه خواب در جهان خواهیم بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: