کد خبر: ۳۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023February 06
با توجه به این پیش‌بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد و گفت: با توجه به این پیش‌بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.

 به گزارش شفاآنلاین:حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران امروز بعد از ظهر در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای بعد از ظهر فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه تا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه وقوع بارش برف و کولاک و مه برای ارتفاعات شمال استان تهران پیش‌بینی شده است که به همه شهروندان توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش‌ بینی شده است، گفت: با توجه به این پیش‌بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به وزش بادشدید از اواخر وقت سه شنبه تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه نیز هشدار داد و عنوان کرد: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان این است که از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بناهای نیمه‌کاره و تابلوهای تبلیغاتی به طور جدی خودداری کنند.

یزدی‌مهر همچنین در خصوص سامانه سوم مورد پیش‌بینی توسط سازمان هواشناسی که کاهش محسوس دما است گفت: بر اساس برآوردهای هواشناسی کاهش سه تا هفت درجه‌ای درما را طی چهارشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۲ بهمن را خواهیم داشت، که به همه کشاورزان و باغداران و مرغداران توصیه می شود تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
برچسب ها: هشدار ، بارش برف ، تهران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: