کد خبر: ۳۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023February 01
سازمان هواشناسی در تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور، از تداوم فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>سازمان هواشناسی در تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور، از تداوم فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد که عمده فعالیت سامانه بارشی امروز  چهارشنبه (۱۲ بهمن) در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، نیمه‌شمالی خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و غرب کردستان به‌ صورت بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت است.

این وضعیت پنجشنبه (۱۳ بهمن) در آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، بوشهر، هرمزگان، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.   

جمعه (۱۴ بهمن) نیز در شمال غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش رخ خواهد داد. از بعد از ظهر شنبه (۱۵ بهمن) مجددا در شمال غرب و یکشنبه (۱۶ بهمن) در شمال غرب و شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

در ۲  روز آینده در نیمه‌شرقی، نواحی مرکزی، جنوب، غرب و جنوب کشور و جمعه در غالب مناطق کشور وزش باد شدید مورد انتظار است.  

طی ۳ روز آینده نیز خلیج فارس مواج خواهد بود.

وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن ) قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز  جمعه ( ۱۴ بهمن ) نیمه ابری در صبح بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: