کد خبر: ۳۱۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023January 30
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده‌باش امدادگران این جمعیت در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیل در تهران خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده‌باش امدادگران این جمعیت در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیل در تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای امروز و روزهای بعد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، احتمال سیل در تهران وجود دارد که در این راستا امدادگران این استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: احتمال بارش باد، وزش باد شدید، کولاک، آبگرفتگی معابر، افت فشار گاز و قطعی برق در روز دوشنبه (۱۰ بهمن) کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، البرز، تهران، غرب و جنوب اصفهان، شمال فارس، ارتفاعات غربی استان‌های مازندران و سمنان و روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و شمال خراسان رضوی مورد انتظار است.

فتحی هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: