کد خبر: ۳۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023January 25
هیچ کشوری در دنیا نتوانست همبستگی که ما در حوزه سلامت و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا داشتیم را رقم بزند و اقدامات مثبت در کنترل این بیماری با همت وزارت بهداشت و دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به زمزمه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت تصریح کرد: این موضوع یک شایعه ای بود که عده‌ای بر سر زبان ها انداختند.
استیضاح وزیر بهداشت شایعه بود!

به گزارش شفاآنلاین:فاطمه محمدبیگی با تاکید براینکه مبارزه با کرونا یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در حوزه سلامت بود، گفت: اقدامات فوق‌العاده‌ای در این حوزه صورت گرفت و با این توفیقات مردم به زندگی عادی خود برگشتند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نتوانست همبستگی که ما در حوزه سلامت و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا داشتیم را رقم بزند و اقدامات مثبت در کنترل این بیماری با همت وزارت بهداشت و دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌ جمعیت، زیرساخت سلامت الکترونیک و زیرساخت‌های عمرانی پروژه‌های بهداشتی و پروژه های درمانی و تامین زیرساخت اجرای برنامه پزشک خانواده در وزارت بهداشت انجام شده که قابل دفاع است.

محمد بیگی در واکنش به زمزمه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت تصریح کرد: این موضوع یک شایعه ای بود که عده‌ای بر سر زبان ها انداختند.
برچسب ها: وزیر بهداشت ، مجلس ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: