کد خبر: ۳۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 05
شعارهای غیراخلاقی سرداده شده در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ فعالیت‌های دانشجویی بی‌سابقه است و حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است
شفاآنلاین>سلامت>علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: «شعارهای غیراخلاقی سرداده شده در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ فعالیت‌های دانشجویی بی‌سابقه است و حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است. ساحت علم و دانش از این الفاظ زشت و رکیک به دور است. کلید اتفاقات دهم مهرماه در این دانشگاه همین بود و مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.»

به گزارش شفاآنلاین:سخنگوی وزارت علوم با اشاره به اتفاقات رخ داده در عصر دهم مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: ساحت علم و دانش از الفاظ زشت و رکیک به دور است.



علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه توئیتر خود نوشت: «شعارهای غیراخلاقی سرداده شده در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ فعالیت‌های دانشجویی بی‌سابقه است و حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است. ساحت علم و دانش از این الفاظ زشت و رکیک به دور است. کلید اتفاقات دهم مهرماه در این دانشگاه همین بود و مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.»

 

سخنگوی وزارت علوم دو روز پیش گفته بود: «آماری از دانشجویان بازداشتی و زخمی شب گذشته در دانشگاه شریف نداریم. البته دانشگاه‌ها و وزارت علوم در حال استخراج این آمار هستند.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: