کد خبر: ۳۱۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022September 27
شاخص کیفیت ذرات معلق موجود در هوا امروز به عدد ۱۹۰ رسیده است که این میزان آلودگی هوا برای تمام گروه‌های سنی از جمله زنان باردار، سالمندان، بیماران دیابتی، قلبی و عروقی مضر است.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: توصیه می‌شود که مردم و به خصوص گروه‌های حساس از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر در هنگام آلودگی هوا بپرهیزند.

به گزارش شفاآنلاین:عباس شاهسونی گفت: شاخص کیفیت ذرات معلق موجود در هوا امروز به عدد ۱۹۰ رسیده است که این میزان آلودگی هوا برای تمام گروه‌های سنی از جمله زنان باردار، سالمندان، بیماران دیابتی، قلبی و عروقی مضر است.

به گفته وی توصیه می‌شود که گروه‌های حساس از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر در هنگام آلودگی هوا بپرهیزند.

او افزود: ورزشکاران و دانش آموزان در شرایطی که میزان ذرات معلق موجود در هوا بیش از حد مجاز است و به اصطلاح دچار آلودگی هوا هستیم باید فعالیت‌های فیزیکی و ورزش را تعطیل کنند.

رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: مصرف میوه و سبزیجات تازه که دارای آنتی اکسیدان و رنگ دانه هستند در شرایط آلودگی هوا برای همه مردم توصیه می شود. در این شرایط توصیه می کنیم که مردم  مایعات زیادی مصرف کنند. مصرف شیر در هنگام بروز آلودگی هوا کمک کننده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: