کد خبر: ۳۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022September 26
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر، ۱۲ دستگاه موتورولانس به مشهد اختصاص یافته تا در محدوده‌های رینگ‌های حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به‌موقع اقدام کنند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خدمات حوزه سلامت امسال در دهه آخر صفر بصورت متفاوتی ارائه می‌شود، افزود: راه اندازی ۲ بیمارستان صحرایی و ۱۶۸ پایگاه سلامت بهداشتی و درمانی شهری و جاده‌ای در مسیر زائرین پیاده از اقدامات دیگری است که توسط وزارت بهداشت و علوم پزشکی برای خدمات دهی به زائران دهه پایانی صفر آماده شده است.

 به گزارش شفاآنلاین:وی تاکید کرد: برای ۳ روز پایانی ماه صفر نه تنها هیچگونه کمبودی در بحث سرم و دارو نداریم بلکه بیشتر از میزان پیش‌بینی شده ذخیره داریم تا در صورت نیاز بلافاصله در اختیار ایستگاه‌های سلامت متقاضی قرار بگیرد.

کیانی خاطرنشان کرد: برای این ایام ۲ بیمارستان صحرایی در ملک آباد و باب الرضا(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) آماده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: برنامه ریزی این خدمات به شکل ملی و در تداوم فعالیتهای ستاد اربعین وزارت بهداشت است و در راستای ارائه خدمات بهتر در این حوزه از ظرفیت بهداشت و درمان کل کشور استفاده شده است.

وی افزود: وزارت بهداشت در راستای تامین امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و نیازهای لجستیکی به این حوزه کمک میکند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: