کد خبر: ۳۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022September 26
خانواده‌ها امسال با توجه به ۲ سال دوری دانش آموزان از مدرسه به دلیل کرونا با رقم‌های بسیار بالا نسبت به قبل برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان رو به رو شدند.
شفاآنلاین>سلامت>خانواده‌ها امسال با توجه به ۲ سال دوری دانش آموزان از مدرسه به دلیل کرونا با رقم‌های بسیار بالا نسبت به قبل برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان رو به رو شدند.

به گزارش شفاآنلاین:در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود. در این میان برخی از خانواده‌ها با شنیدن نرخ بالای سرویس ایاب و ذهاب مدارس از دریافت این خدمت پشیمان می‌شوند اما بسیاری دیگر از والدین شاغل مجبور به پرداخت چنین رقم‌هایی می‌شوند.

مهدی یکی از پدرانی است که نسبت به هزینه سرویس مدارس ابراز ناراحتی می کند، او در این خصوص می گوید: ۲ فرزند مدرسه ای دارم که خودشان نمی‌توانند رفت و آمد کنند، با توجه به اینکه من و همسرم باید زودتر از او از خانه خارج شویم، باید برای آنها سرویس بگیرم.

او ادامه می‌دهد: اما ماهانه سه میلیون باید برای هرکدام از آنها بپردازم، این رقم سنگینی است. یعنی ماهانه ۶ میلیون تومان باید فقط برای رفت و آمد فرزندانم بپردازم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: