کد خبر: ۳۰۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 13
امیدوارم به زودی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مشکلات فنی مربوط به این بیمارستان حل شود و باید تا ایام هفته وحدت بیمارستان حکیم کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توسعه مناطق کم برخوردار تهران با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم گفت: امیدواریم آغاز به کار این بیمارستان در منطقه ۱۸ تا اواخر مهر ماه انجام شود.

 به گزارش شفاآنلاین:علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیمارستان کودکان حکیم پروژه مهمی در جنوب شهر تهران به شمار می‌آید، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می‌کند توجه به مناطق کم برخوردار جنوب شهر تهران است و تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت استقرار امکانات و ارائه خدمات بیشتر فاصله میان شمال و جنوب تهران را کمتر کنیم.

او افزود: در همین زمینه شهرداری تهران با مشارکت بخش خصوصی، همکاری را در زمینه احداث یک بیمارستان مخصوص کودکان در جنوب شهر تهران با قدرت دنبال کرد و به زودی این بیمارستان به منظور ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و مخصوصا کودکان آغاز به کار خواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز باید به منظور تکمیل کادر درمانی در این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد و مدیریت شهری نیز تلاش خواهد کرد تا موضوعات فنی مربوط به این بیمارستان را با قدرت دنبال کند.

 نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرتهران در مورد زمان آغاز به کار بیمارستان حکیم گفت: امیدوارم به زودی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مشکلات فنی مربوط به این بیمارستان حل شود و باید تا ایام هفته وحدت بیمارستان حکیم کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

 بیمارستان کودکان حکیم به عنوان مرکز طبی کودکان شماره ۲ در منطقه ۱۸ شهرداری پایتخت با همکاری مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی در جنوب تهران ساخته شده که این مرکز درمانی آماده بهره برداری است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: