کد خبر: ۳۰۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 11
پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان‌ها به مرکز اداره عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبنی بر مراجعه ۵ نفر با علائم سردرد، سرگیجه و تپش قلب، این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به مسمومیت ۵ نفر به علت مصرف قهوه در شهرستان جاجرم گفت: این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا داروی این دانشگاه برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر تقی دولت آبادی اظهار کرد: ۵ نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه که هم اکنون ۳ بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان‌ها به مرکز اداره عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبنی بر مراجعه ۵ نفر با علائم سردرد، سرگیجه و تپش قلب، این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: این بیماران طی دو سه روز گذشته با علایم مشابه مراجعه کرده‌اند این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا دارو برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

وی به مردم توصیه کرد: خرید کالا از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت است، انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم در صورت مواجهه با مسمومیت دارویی و غذایی به اورژانس مراجعه کنند، تصریح کرد: در صورتی که مردم هرگونه تخلفی را مشاهده کردند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، گروه‌های کارشناسان علوم پزشکی به محض اطلاع، پیگیری‌های لازم را خواهند داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: