کد خبر: ۳۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 07
گروه‌های جهادی استان قزوین در حوزه‌های مختلف من جمله بهداشت و سلامت در قالب قرارگاه عهد خدمت در مناطق مستعد این استان مشغول خدمت هستند.
شفاآنلاین>سلامت>ابوذر محمدی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان قزوین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه دندانپزشکی متولی برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی است و باتوجه به نیاز جامعه به حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بسیار بالای ترمیم، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود.

به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی در اردو‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود و بنا داریم این خدمات را وسعت دهیم.

میلاد لامعی، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، با بیان اینکه جامعه هدف ما بیشتر شامل کودکان تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت: در اردوی جهادی دندان پزشکی دانشجویان بسیجی، ۲۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل دندانپزشکی حضور داشته و خدمات را به دختران و پسران ارائه دادند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به گروه‌های سنی جامعه هدف یادآور شد: خدمات به بازه سنی ۶ تا ۱۸ سال ارائه می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: