کد خبر: ۳۰۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۱ - 2022June 30
سید علی مرعشی گفت: با توجه به اینکه امسال ظرفیت حجاج ایرانی از سوی مقامات سعودی کم شده طبعا تعداد کادر درمان نیز کاهش یافته، به همین دلیل از کادر درمان با تجربه استفاده شده است.

شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: تمامی پزشکان و کادر درمان اعزامی در حج سال ۱۴۰۱ از افراد باتجربه هستند.

به گزارش شفاآنلاین: سید علی مرعشی دراین‌باره گفت: با توجه به اینکه امسال ظرفیت حجاج ایرانی از سوی مقامات سعودی کم شده طبعا تعداد کادر درمان نیز کاهش یافته، به همین دلیل از کادر درمان با تجربه استفاده شده است.

مرعشی افزود: تمامی کادر اعزامی به سرزمین وحی در سال‌های گذشته مشرف به انجام اعمال شده و در حال حاضر  دغدغه خدمت به سلامت زائران را داشته  و به همین منظور درگیر اعمال نخواهند شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: بزرگترین وظیفه‌ کادر درمان اعزامی به حج امسال، سلامت زائران بوده و به همین دلیل نیز آنها از زیارت‌ روزانه خانه خدا می‌گذرند تا به زائرانش خدمت کنند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مرعشی بار دیگر با توصیه به زائران گفت: هوای این روزها در مکه و مدینه بسیار گرم است به همین دلیل زائرین از بازارگردی جدا خودداری کنند و با مصرف مایعات از گرمازدگی خود جلوگیری کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: