کد خبر: ۳۰۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۱ - 2022June 28
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت؛
محمدمهدی گویا اظهار کرد: در طول همه گیری کرونا ما شاهد تعداد قابل توجه مرگ و میر در سطح دنیا بودیم. در برخی از کشورها اقتصاد تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از تحصیل و کار بازماندند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: امکان مواجهه با پاندمی های جدید همچنان وجود دارد، از این رو ضروری است آمادگی خود را برای مقابله با بیماری ها افزایش دهیم.

 به گزارش شفاآنلاین:محمدمهدی گویا، با اشاره به اختلالات و آسیب‌های روانی ناشی از همه گیری  کرونا، افزود: در طول همه گیری  کرونا ما شاهد تعداد قابل توجه مرگ و میر در سطح دنیا بودیم. در برخی از کشورها اقتصاد تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از تحصیل و کار بازماندند.

وی با بیان اینکه حدود ۲.۵ سال از شیوع کووید ۱۹ در دنیا می‌گذرد و این پاندمی درس آموخته‌های بسیاری را برای ما داشته است، گفت: باید این درس آموخته‌ها را برای نسل آینده به کار گیریم،

گویا خاطرنشان کرد: دنیا در کمتر از یک سال واکسن کووید ۱۹ را عرضه کرد و در کشور ما نیز با توان متخصصان داخلی واکسن‌های کرونا در کمترین زمان ممکن به بازار آمد و بخش قابل توجهی از مردم کشور با واکسن‌های داخلی در برابر این پاندمی محافظت شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: