کد خبر: ۳۰۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۱ - 2022June 27
مریم تاج آبادی بیان کرد: این محصول بر پایه پروبیوتیک هاست که حاوی سلنیوم و ویتامین D است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده مکمل های تقویت سیستم ایمنی از صادرات این محصول به کشورهای اروپایی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:مریم تاج آبادی مدیر یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده مکمل پروبیوتیک برای تقویت سیستم ایمنی بدن انسان گفت: این محصول بر پایه پروبیوتیک هاست که حاوی سلنیوم و ویتامین D است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از این مکمل تأثیرات مثبتی در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی دارد، گفت: کارآزمایی بالینی این مکمل روی ۴۲۰ نفر از بیماران مبتلا به  کرونا انجام گرفت که نتایج نشان داد در پیشگیری از  کرونا بسیار مفید است. همچنین در کاهش عوارض بیماری به شدت مؤثر است.

تاج آبادی خاطر نشان کرد: همچنین نتایج نشان می‌دهد که استفاده از این مکمل بومی ایرانی می‌تواند بروز بیماری‌های تنفسی در افراد را کاهش دهد.

مدیر شرکت دانش بنیان با بیان اینکه تاکنون چنین مکمل‌هایی وارداتی بوده است، خاطر نشان کرد: ما با تولید با کیفیت این مکمل توانستیم محصول جایگزین نمونه خارجی را ارائه دهیم تا در این زمینه صرفه جویی ارزی ایجاد شود.

مدیر شرکت درباره صادرات و برنامه‌های صادراتی این مکمل گفت: مکمل تولید شده در این شرکت به کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، آذربایجان و لبنان صادر شده است و برنامه داریم که به کشورهای اروپایی صادر کنیم.

 این مکمل تقویت سیستم ایمنی ایرانی با حضور سورنا ستاری رونمایی شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: